Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт аварійного адміністративного будинку Верховної Ради України по пров. Рильському, 8 у Шевченківському районі м. Києва
Очікувана вартість
120 000 000,00 UAH
UA-2019-11-27-001555-b aee54a0596234618be107a1f35a0ac67
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Гетман

+380442553182 hetman@v.rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління справами Апарату Верховної Ради України
Код ЄДРПОУ: 20064120
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, 5
Контактна особа: Владислав Гетман
+380442553182
hetman@v.rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019 12:21
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 13:15
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 13:15
Початок аукціону: 13 грудня 2019 15:24
Очікувана вартість: 120 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 600000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під однією роботою розуміється обсяг закупівлі передбачений в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт аварійного адміністративного будинку Верховної Ради України по пров. Рильському, 8 у Шевченківському районі м. Києва (джерело фінансування - кошти державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01025, Україна, Київ, Київ, пров. Рильский, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 5-х днів з моменту укладення Договору перераховує Підряднику попередню оплату, у розмірі, що не перевищує 40 % вартості Робіт за Договором для придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів та обладнання необхідних для виконання Робіт, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117. Аванс 5 Календарні 40
Виконання робіт Розрахунки за виконані в 2020 році Роботи здійснюються Замовником поетапно (щомісячно) за фактично виконаний обсяг Робіт, протягом 10 робочих днів з моменту їх виконання. Моментом виконання Робіт вважається день підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3. Пiсляоплата 10 Робочі 60

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 12:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 12:21
ТД 45453000-7.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо тендерної документації
Дата подання: 02 грудня 2019 09:06
Дата відповіді: 02 грудня 2019 10:14
Доброго дня! Для можливості оформлення забезпечення тендерної пропозиції, повідомте номер та дату рішення тендерного комітету яким затверджено тендерну документацію на закупівлю робіт. Дякую
Відповідь: Доброго дня! Тендерну документацію було затверджено 27.11.2019 (рішення комітету № 140).
Щодо ліцензії
Дата подання: 02 грудня 2019 12:06
Дата відповіді: 02 грудня 2019 14:02
4. ІНШІ ВИМОГИ Учасник – переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати наступні дозвільні документи: - ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми та значними наслідками. Чи потрібно обов’язково надавати ліцензію з класом наслідків значні СС3 чи достатньо тільки ліцензії з класом наслідків середні СС2?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до інших вимог (розділ 4) тендерної документації на закупівлю за процедурою відкритих торгів: ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт аварійного адміністративного будинку Верховної Ради України по пров. Рильському, 8 у Шевченківському районі м. Києва, учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми та значними наслідками.
Замовником при розгляді зазначених документів, буде вважатися такою, що відповідає вимогам тендерної документації, ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з:
- середніми та значними наслідками;
- середніми наслідками.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-27-001555-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС, Код ЄДРПОУ:40777092
Дата подання: 19 грудня 2019 14:33
Щодо надання роз'яснення та усунення порушень
Товариство з обмеженою відповідальністю «Промін Буд Сервіс», як учасник процедури закупівлі робіт за проектом "Капітальний ремонт аварійного адміністративного будинку Верховної Ради України по пров. Рильському, 8 у Шевченківському районі м. Києва" (ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-27-001555-b) вимагає від Замовника - Управління справами Апарату Верховної Ради України, виконати вимоги Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Управління справами Апарату Верховної Ради України №155 від 18.12.2019 тендерну пропозицію
ТОВ «Промін Буд Сервіс» було відхилено на підставі інформації Яремчука В.О. "який повідомив комітет про те, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам додатку 6 до тендерної документації". Таке формулювання не дає можливості, нам як учаснику процедури закупівлі, зрозуміти в чому саме полягає невідповідність нашої пропозиції вимогам тендерної документації.
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Виходячи з викладеного, вимагаємо протягом п'яти днів надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «Промін Буд Сервіс» умовам тендерної документації, зокрема додатку 6 до неї.

Крім того, вважаємо за доцільне проінформувати щодо порушення Закону України "Про публічні закупівлі", які були допущені при здійсненні вказаної процедури закупівлі.
Так, відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється, зокрема, за такими принципами:
- недискримінація учасників;
-об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, в разі якщо:
-учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону;
-учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
-тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тендерним комітетом (протокол 156 від 19.12.2019) було визначено переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ "БК "УКРІНТЕРБУД" (41445899), тендерна пропозиція якого, не відповідає віимогам тендерної документації, зокрема:
1. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається у формі оригіналу електронного документу з накладанням електронного підпису, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та законодавства про електронний підпис.
Тендерна пропозиція ТОВ "БК "УКРІНТЕРБУД" не містить електронного підпису. Результат перевірки файлу "sign.p7s" на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) свідчить про його електронного підпису
2. Відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації учасник у складі пропозиції має надати лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання) з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного договору, який був укладений протягом 2017-2019 років, (аналогічним вважається договір стосовно предмета закупівлі який відповідає коду ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) із зазначенням предмету договору, найменування замовника, його місцезнаходження, номеру телефону замовника за відповідним договором, відомостей щодо виконання договору.
Учасник ТОВ "БК "УКРІНТЕРБУД" у складі тендерної пропозиції надав лист (довідку) №390 від 11.12.2019 про навність досвіду виконання аналогічних договорів, який не містить відомостей щодо виконання договорів.
Слід зазначити, що за аналогічну помилку було відхилено пропозицію іншого учасника ТОВ "ТОП ФАСАД" (про що зазначено в протоколі тендерного комітету №152 від 18.12.2019), даний факт свідчить про дискримінаційний підхід при оцінці тендерних пропозицій, що є прямим порушенням Закону України "Про публічні закупівлі".
3. Відповідно до вимог Додатку 4 до тендерної документації, учасник на виконання вимоги статті 17 Закону повинен в складі пропозиції надати єдину інформаційну довідку в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону (крім пунктів 1 і 7 частини першої), із виокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17.
В порушення даної вимоги учасник ТОВ "БК "УКРІНТЕРБУД" надано дві різні довідки: №383 від 11.12.2019- відсутність підстав у частині першій статті 17 та №388 від 11.12.2019 – відсутність підстав у частині другій статті 17.
4. Тендерна пропозиція учасника ТОВ "БК "УКРІНТЕРБУД" не відповідає вимогам Додатку 6 до тендерної документації.
Відповідно до вимог Додатку 6, при складанні кошторисної частини тендерної пропозиції врахувати наступні показники:
- усереднений показник для обчислення адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій - 1,23 грн./люд.-год.;
- усереднений показник для визначення розміру кошторисного прибутку - 6,80 грн./люд.-год.
Учасником надано кошторисну частину в які враховані інші показники, що є порушенням Додатку 6 до тендерної документації.
5. Відповідно до вимог Додатку 6 до тендерної документації учасник має надати у складі тендерної пропозиції кошторисні документи, зокрема локальні кошториси.
Учасником ТОВ "БК "УКРІНТЕРБУД" надано частину локальних кошторисів (ЛС 2-1-12, ЛС 2-1-44, ЛС 2-1-48), які не містять окремих сторінок. Тобто, учасник ТОВ "БК "УКРІНТЕРБУД" не надав даних локальних кошторисів.
6. Відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції має надати Довідка за встановленою цим додатком формою.
Учасником ТОВ "БК "УКРІНТЕРБУД" надано довідку, яка не відповідає встановленій формі (відсутня інформація "Досвід роботи на аналогічній посаді, років"), чим порушено вимоги тендерної документації.

Більш детально у прикріпленому файлі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2019 16:14
Надаємо відповідь на вимоги, які надійшли 19.12.2019 через електрону систему закупівель, стосовно причин невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Промін Буд Сервіс» умовам тендерної документації на закупівлю за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт аварійного адміністративного будинку Верховної Ради України по пров. Рильському, 8 у Шевченківському районі м. Києва), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-27-001555-b.
Інформуємо про те, що пропозиція ТОВ «Промін Буд Сервіс» була відхилена в зв’язку із не відповідністю вимогам додатку 6 до тендерної документації на закупівлю за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт аварійного адміністративного будинку Верховної Ради України по пров. Рильському, 8 у Шевченківському районі м. Києва), а саме:
1. Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва включає витрати за главою 12 (Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд) а саме, вартість проектних робіт, вартість експертизи проектної документації, а також кошти на здійснення авторського нагляду.
Включення зазначених витрат до ціни тендерної пропозиції не відповідає вимогам додатку 6 тендерної документації, оскільки Технічним завданням проведення зазначених вище робіт не передбачено, а вказана їх вартість співпадає з фактично вже понесеними Замовником витратами (за виключенням авторського нагляду).
Наведені вище підстави свідчать про те, що при підготовці тендерної пропозиції була використана інформаційна модель (програмний комплекс АВК-5) кошторисної частини проектної документації, власником якої є Замовник.
2. Відомості ресурсів до локальних кошторисів за №№ 2-1-7, 2-1-9, 2-1-11, 2-1-13, 2-1-17, 2-1-19, 2-1-21, 2-1-22, 2-1-24, 2-1-28, 2-1-29, 2-1-41, 2-1-44, 2-1-49, 5-1-1 враховують вартість електроенергії, що не відповідає вимогам зазначеним у розділі 3 додатку 6 тендерної документації.
3. Назва об`єкта у кошторисній частині тендерної пропозиції не відповідає назві предмету закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-11-27-001555-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС, Код ЄДРПОУ:40777092
Дата подання: 19 грудня 2019 14:54
Щодо надання роз'яснення та усунення порушень
Вимога у файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2019 16:14
Надаємо відповідь на вимоги, які надійшли 19.12.2019 через електрону систему закупівель, стосовно причин невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Промін Буд Сервіс» умовам тендерної документації на закупівлю за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт аварійного адміністративного будинку Верховної Ради України по пров. Рильському, 8 у Шевченківському районі м. Києва), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-27-001555-b.
Інформуємо про те, що пропозиція ТОВ «Промін Буд Сервіс» була відхилена в зв’язку із не відповідністю вимогам додатку 6 до тендерної документації на закупівлю за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт аварійного адміністративного будинку Верховної Ради України по пров. Рильському, 8 у Шевченківському районі м. Києва), а саме:
1. Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва включає витрати за главою 12 (Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд) а саме, вартість проектних робіт, вартість експертизи проектної документації, а також кошти на здійснення авторського нагляду.
Включення зазначених витрат до ціни тендерної пропозиції не відповідає вимогам додатку 6 тендерної документації, оскільки Технічним завданням проведення зазначених вище робіт не передбачено, а вказана їх вартість співпадає з фактично вже понесеними Замовником витратами (за виключенням авторського нагляду).
Наведені вище підстави свідчать про те, що при підготовці тендерної пропозиції була використана інформаційна модель (програмний комплекс АВК-5) кошторисної частини проектної документації, власником якої є Замовник.
2. Відомості ресурсів до локальних кошторисів за №№ 2-1-7, 2-1-9, 2-1-11, 2-1-13, 2-1-17, 2-1-19, 2-1-21, 2-1-22, 2-1-24, 2-1-28, 2-1-29, 2-1-41, 2-1-44, 2-1-49, 5-1-1 враховують вартість електроенергії, що не відповідає вимогам зазначеним у розділі 3 додатку 6 тендерної документації.
3. Назва об`єкта у кошторисній частині тендерної пропозиції не відповідає назві предмету закупівлі.

Документи

24 грудня 2019 16:14
158 додаток.pdf

Документи подані скаржником

19 грудня 2019 14:53
Вимога

Документи

24 грудня 2019 16:14
158 додаток.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-27-001555-b.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОП ФАСАД", Код ЄДРПОУ:41307813
Дата подання: 28 грудня 2019 13:32
Скарга рішення тендерного комітету
Скарга на рішення тендерного комітету стосовно відхилення учасника закупівлі ТОВ "ТОП ФАСАД" та визнання переможцем закупівлі ТОВ "БК "УКРІНТЕРБУД"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 січня 2020 19:47
Рішення від 03.01.2020 №62 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 січня 2020 19:47
Рішення від 09.01.2020 №380.pdf
Дата публікації: 13 січня 2020 20:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом на виконання рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.01.2020 № 36-р/пк-пз щодо скарги ТОВ «ТОП ФАСАД» та від 09.01.2020 № 380-р/пк-пз щодо скарги ТОВ «БРФ Відродження» стосовно закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт аварійного адміністративного будинку Верховної Ради України по пров. Рильському, 8 у Шевченківському районі м. Києва), прийняті наступні рішення: 1. Скасувати рішення тендерного комітету від 18.12.2019 (протокол № 156) про визначення ТОВ «БК "УКРІНТЕРБУД» переможцем процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт аварійного адміністративного будинку Верховної Ради України по пров. Рильському, 8 у Шевченківському районі м. Києва), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-27-001555-b; 2. Скасувати рішення тендерного комітету від 18.12.2019 (протокол № 152) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАСАД». 3. Доручити секретарю тендерного комітета анулювати кваліфікацію пропозицій всіх учасників даної процедури закупівлі на авторизованому електронному майданчику.
Дата виконання рішення замовником: 05 лютого 2020 12:52
Номер скарги: UA-2019-11-27-001555-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ БРФ Відродження, Код ЄДРПОУ:40722813
Дата подання: 27 грудня 2019 10:25
СКАРГА на рішення тендерного комітету від 18.12.2019 року № 156
При здійсненні процедури закупівлі «Капітальний ремонт аварійного адміністративного будинку Верховної Ради України по пров. Рильському, 8 у Шевченківському районі м. Києва", ідентифікатор UA-2019-11-27-001555-b», були допущені численні порушення Закону України "Про публічні закупівлі". Також застосовано дискримінаційний підхід при оцінці тендерних пропозицій. Рішення Замовника про Переможця закупівлі є незаконним, всупереч вимогам тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із чим, підлягає скасуванню з наступних підстав. 1. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається у формі оригіналу електронного документу з накладанням електронного підпису, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та законодавства про електронний підпис. Тендерна пропозиція ТОВ "БК "УКРІНТЕРБУД" не містить чинного електронного підпису. Результат перевірки файлу "sign.р7s" на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) свідчить про те, що він не є чинним: 2. Відповідно до вимог Додатку №3 до тендерної документації учасник у складі пропозиції має надати лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання) з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного договору, який був укладений протягом 2017-2019 років, (аналогічним вважається договір стосовно предмета закупівлі який відповідає коду ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) із зазначенням предмету договору, найменування замовника, його місцезнаходження, номеру телефону замовника за відповідним договором, відомостей щодо виконання договору. Учасник ТОВ "БК "УКРІНТЕРБУД" у складі тендерної пропозиції надав лист (довідку) №390 від 11.12.2019 про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, який не містить відомостей щодо виконання договорів. Слід зазначити, що за аналогічну помилку було відхилено пропозицію іншого учасника ТОВ "ТОП ФАСАД" (про що зазначено в протоколі тендерного комітету №152 від 18.12.2019), який запропонував найнижчу ціну. Даний факт свідчить про дискримінаційний підхід при оцінці тендерних пропозицій, що є прямим порушенням Закону України "Про публічні закупівлі". 3. Відповідно до вимог Додатку №4 до тендерної документації, учасник на виконання вимоги статті 17 Закону повинен в складі пропозиції надати єдину інформаційну довідку в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону (крім пунктів 1 і 7 частини першої), із виокремленням кожної підстави, визначеної у частинах першій і другій статті 17. В порушення даної вимоги учасником ТОВ "БК "УКРІНТЕРБУД" надано дві різні довідки: №383 від 11.12.2019- відсутність підстав у частині першій статті 17 та №388 від 11.12.2019 - відсутність підстав у частині другій статті 17. 4. Тендерна пропозиція учасника ТОВ "БК "УКРІНТЕРБУД" не відповідає вимогам Додатку №6 до тендерної документації. Відповідно до вимог Додатку №6, при складанні кошторисної частини тендерної пропозиції врахувати наступні показники: -усереднений показник для обчислення адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій - 1,23 грн./люд.-год.; - усереднений показник для визначення розміру кошторисного прибутку - 6,80 грн./люд.-год. Учасником надано кошторисну частину, в якій враховані інші показники, що є порушенням вимог Додатку №6 до тендерної документації. Відповідно до вимог Додатку №6 до тендерної документації учасник має надати у складі тендерної пропозиції кошторисні документи, зокрема локальні кошториси. Учасником ТОВ "БК "УКРІНТЕРБУД" надано частину локальних кошторисів (ЛС 2-1-12, ЛС 2-1-44, ЛС 2-1-48), які не містять окремих сторінок. Тобто, учасник ТОВ "БК "УКРІНТЕРБУД" не надав даних локальних кошторисів. 5. Відповідно до вимог Додатку №3 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції має надати Довідку за встановленою цим додатком формою. Учасником ТОВ "БК "УКРІНТЕРБУД" надано довідку, яка не відповідає встановленій формі (відсутня інформація "Досвід роботи на аналогічній посаді, років"), чим порушено вимоги тендерної документації. Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії та ефективності при здійснені процедур закупівлі, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій торгів, принцип відкритості та прозорості на всі стадіях закупівель. В той же час Замовник порушив правову норму абз.5 ч.3 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір Переможця.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2019 19:29
рішення від 28.12.2019 № 19576 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 28 грудня 2019 19:29
рішення від 02.01.2019 № 36.pdf
Дата публікації: 09 січня 2020 21:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.01.2020 № 36-р/пк-пз щодо скарги ТОВ «ТОП ФАСАД» та від 09.01.2020 № 380-р/пк-пз щодо скарги ТОВ «БРФ Відродження» стосовно закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт аварійного адміністративного будинку Верховної Ради України по пров. Рильському, 8 у Шевченківському районі м. Києва), тендерним комітетом прийняті наступні рішення: 1. Скасувати рішення тендерного комітету від 18.12.2019 (протокол № 156) про визначення ТОВ «БК "УКРІНТЕРБУД» переможцем процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт аварійного адміністративного будинку Верховної Ради України по пров. Рильському, 8 у Шевченківському районі м. Києва), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-27-001555-b; 2. Скасувати рішення тендерного комітету від 18.12.2019 (протокол № 152) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАСАД». 3. Доручити секретарю тендерного комітета анулювати кваліфікацію пропозицій всіх учасників даної процедури закупівлі на авторизованому електронному майданчику.
Дата виконання рішення замовником: 05 лютого 2020 12:53

Документи подані скаржником

28 грудня 2019 13:30
Скарга ТОВ ТОП ФАСАД.pdf

Документи подані замовником

28 грудня 2019 17:40
Пояснення Топ фасад.pdf
28 грудня 2019 17:59
Клопотання Топ фасад.pdf
28 грудня 2019 22:49
Топ Фасад.pdf
05 лютого 2020 12:52
3.pdf

Документи подані скаржником

27 грудня 2019 15:47
Платіжне доручення

Документи подані замовником

28 грудня 2019 17:39
Пояснення Відродження.pdf
28 грудня 2019 22:47
Відродження.pdf
05 лютого 2020 12:53
3.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОП ФАСАД" 85 348 687,59
UAH з ПДВ
85 348 687,59
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРБУД ЕНЕРДЖІ" 108 043 601,16
UAH з ПДВ
98 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БРФ Відродження 117 012 274,80
UAH з ПДВ
99 999 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС 113 232 563,41
UAH з ПДВ
100 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК "УКРІНТЕРБУД" 112 051 791,02
UAH з ПДВ
102 000 000,01
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІНДУСТРІЯ 10" 109 475 473,00
UAH з ПДВ
106 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП КВАЗАР-1 110 957 222,40
UAH з ПДВ
107 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 13:12
Електронний підпис
12 грудня 2019 13:11
Інші довідки ч.1.pdf
12 грудня 2019 13:11
Дозвiл_копiя.pdf
12 грудня 2019 13:09
Ліцензія.pdf
12 грудня 2019 13:09
Фiн.звiтнiст_2017-2018р..pdf
12 грудня 2019 13:08
Радабанк 02.12.pdf
12 грудня 2019 13:08
Довідки додатку 5.pdf
12 грудня 2019 13:08
Листи-відгуки 25.11.pdf
12 грудня 2019 13:08
Довідки додатку 3.pdf
12 грудня 2019 13:08
Інші довідки.pdf
12 грудня 2019 13:08
Витяг з ЄДР.pdf
12 грудня 2019 13:08
Інші довідки.pdf
12 грудня 2019 13:08
Тендерна пропозиція.pdf
12 грудня 2019 13:08
Аналогічний логовір.pdf
12 грудня 2019 13:08
Дод.1 до договору 11-10.pdf
12 грудня 2019 13:08
Договірна ціна.pdf
12 грудня 2019 13:08
Локальний кошторис ч.4.rar
12 грудня 2019 13:08
Лицензия.pdf
12 грудня 2019 13:08
Гайдун302(гарантії).PDF
12 грудня 2019 13:08
424.imd
12 грудня 2019 13:08
Локальний кошторис ч.3.rar
12 грудня 2019 13:08
Лакальний кошторис ч.2.rar
12 грудня 2019 13:08
Відомість ресурсів ч.1.rar
12 грудня 2019 13:08
Відомість ресурсів ч.2.rar
12 грудня 2019 13:08
Статут.pdf
12 грудня 2019 13:08
паспорт, ИНН директора.pdf
12 грудня 2019 13:07
Довідки додатку 5.pdf
12 грудня 2019 13:07
Довідки додатку 3.pdf
12 грудня 2019 13:07
Довідки додатку 4.pdf
12 грудня 2019 13:07
Наказ_на_директора.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 12:21
Електронний підпис
12 грудня 2019 12:19
лист щодо ліцезії.pdf
12 грудня 2019 12:19
Паспорт код директора.pdf
12 грудня 2019 12:19
ПДВ ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
12 грудня 2019 12:19
Рішення назва УКРБУД.pdf
12 грудня 2019 12:19
ДОГОВОРА техника.pdf
12 грудня 2019 12:19
ДИПЛОМИ СПІВРОБ..pdf
12 грудня 2019 12:19
Гарантія 2513-19 БАНК.zip
12 грудня 2019 12:19
відгук універсалбуд.pdf
12 грудня 2019 12:19
відгук діч. больніца.pdf
12 грудня 2019 12:19
17 субпідрядники.pdf
12 грудня 2019 12:19
10 Довідка МВС.pdf
12 грудня 2019 12:19
6 Лист-гарантія .pdf
12 грудня 2019 12:19
ведомість ресурсів14.pdf
12 грудня 2019 12:19
ведомость ресурсов13.pdf
12 грудня 2019 12:19
ведомость ресурсів12.pdf
12 грудня 2019 12:19
ведомость ресурсів11.pdf
12 грудня 2019 12:19
ведомость ресурсов10.pdf
12 грудня 2019 12:19
Ведомость ресурсов9.pdf
12 грудня 2019 12:19
Ведомость ресурсов8.pdf
12 грудня 2019 12:19
Ведомость ресурсов7.pdf
12 грудня 2019 12:19
Ведомость ресурсов6.pdf
12 грудня 2019 12:19
Ведомість ресурсів5.pdf
12 грудня 2019 12:19
Ведомість ресурсів4.pdf
12 грудня 2019 12:19
Ведомість ресурсів3.pdf
12 грудня 2019 12:19
Ведомість ресурсів2.pdf
12 грудня 2019 12:19
Ведомість ресурсів.pdf
12 грудня 2019 12:19
№423 стан податків.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 12:51
Електронний підпис
12 грудня 2019 12:49
кошторис 7.pdf
12 грудня 2019 12:49
кошторис 6.pdf
12 грудня 2019 12:49
кошторис 4.pdf
12 грудня 2019 12:49
кошторис 3.pdf
12 грудня 2019 12:49
кошторис 2.pdf
12 грудня 2019 12:49
кошторис 5 .pdf
12 грудня 2019 12:49
кошторис 1.pdf
12 грудня 2019 12:49
кошторис 11.rar
12 грудня 2019 12:49
кошторис 10.pdf
12 грудня 2019 12:49
20 технічне завдання.pdf
12 грудня 2019 12:49
19 довідка персональні.pdf
12 грудня 2019 12:49
кошторис 9.pdf
12 грудня 2019 12:49
17 Наказ директор ПБС.PDF
12 грудня 2019 12:49
кошторис 8.pdf
12 грудня 2019 12:49
15 код доступу статут.pdf
12 грудня 2019 12:49
14 гарантійний санкції.pdf
12 грудня 2019 12:49
11 Відгук Ліман.PDF
12 грудня 2019 12:49
8 довідка працівники.pdf
12 грудня 2019 12:49
7 довідка МТБ.pdf
12 грудня 2019 12:49
5 ст17.pdf
12 грудня 2019 12:49
4 гарантія.rar
12 грудня 2019 12:49
3 довідка щодо печатки.pdf
12 грудня 2019 12:49
2 Проект договору.pdf
12 грудня 2019 12:49
1 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 грудня 2019 19:08
Електронний підпис
18 грудня 2019 18:47
Електронний підпис
12 грудня 2019 12:50
Електронний підпис
12 грудня 2019 12:31
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 12:51
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
12 грудня 2019 12:51
Dovirenist_Savchenko.zip
12 грудня 2019 12:51
Dovidka pro nazvu.zip
12 грудня 2019 12:51
Bankivska Licenzia.zip
12 грудня 2019 12:51
202488_ГР_1166_600_000.zip
12 грудня 2019 12:51
16. Лист згода.pdf
12 грудня 2019 12:51
15. Кошториси.zip
12 грудня 2019 12:51
15.1. Кошторис.rar
12 грудня 2019 12:51
Технічне завдання 1-689.pdf
12 грудня 2019 12:51
13.Протокол 1 ориг.pdf
12 грудня 2019 12:51
13.1. Наказ №1 ориг.pdf
12 грудня 2019 12:51
12. Статут копія.pdf
12 грудня 2019 12:51
10. Лист гарантія.pdf
12 грудня 2019 12:51
8. Довідка ст. 17.pdf
12 грудня 2019 12:51
7. Довідка п.6 ч.1 ст 17.pdf
12 грудня 2019 12:51
6. Довідка п.2 ч.1 ст 17 .pdf
12 грудня 2019 12:51
3.Довідка МТБ.pdf
12 грудня 2019 12:51
2. Проект договору.pdf
12 грудня 2019 12:51
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОП ФАСАД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРБУД ЕНЕРДЖІ"

ТОВ БРФ Відродження

ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС

ТОВ "БК "УКРІНТЕРБУД"

ТОВ "БУДІНДУСТРІЯ 10"

ПП КВАЗАР-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОП ФАСАД"
#41307813
Очікує рішення 85 348 687,59
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 12:48
ТОВ "ТОП ФАСАД"
#41307813
Рішення скасоване 85 348 687,59
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 12:48
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРБУД ЕНЕРДЖІ"
#40901886
Рішення скасоване 98 800 000,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 12:48
ТОВ БРФ Відродження
#40722813
Рішення скасоване 99 999 990,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 12:48
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС
#40777092
Рішення скасоване 100 000 000,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 12:48
ТОВ "БК "УКРІНТЕРБУД"
#41445899
Рішення скасоване 102 000 000,01
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 12:48

Документи

Документи

18 грудня 2019 17:02
Електронний підпис
18 грудня 2019 17:01
152.pdf

Документи

18 грудня 2019 17:24
Електронний підпис
18 грудня 2019 17:23
153.pdf

Документи

18 грудня 2019 18:35
Електронний підпис
18 грудня 2019 18:34
154.pdf

Документи

18 грудня 2019 18:37
Електронний підпис
18 грудня 2019 18:36
155.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 лютого 2020 10:56
Коментар щодо відміни: Відкриті торги стосовно закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт аварійного адміністративного будинку Верховної Ради України по пров. Рильському, 8 у Шевченківському районі м. Києва), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-27-001555-b, визнані такими, що не відбулися, згідно із частиною 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із скороченням видатків.
Документи:
11 лютого 2020 10:56
Електронний підпис
11 лютого 2020 10:55
5.pdf