Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2019-11-27-001101-c ● 3cb1e2aed6134980accb2311d821080b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Волочиська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 02004195 |
Місцезнаходження: | 31200, Україна , Хмельницька обл., Волочиськ, вул. Незалежності, 68 |
Контактна особа: |
Тернавська Оксана В'ячеславівна +380384536953 licarnia@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2019 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2019 15:46 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
384615 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31200, Україна, Хмельницька область, м. Волочиськ, точки комерційного обліку об’єкта (-ів) споживача
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата рахунка -фактури та/або накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати рахунка -фактури та/або накладної, оформленого Споживачем | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2019 17:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2019 17:04 |
Додаток 3 ПД ЕЕ .doc | |
27 листопада 2019 17:04 |
Додаток 2 ТЗ ЕЕ.doc | |
27 листопада 2019 17:04 |
Додаток 1 ЦП ЕЕ.doc | |
27 листопада 2019 17:04 |
ТД світло.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-27-001101-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ", Код ЄДРПОУ:42035266
Дата подання: 16 грудня 2019 16:18
Документи
Згідно з аукціоном КНП "Волочиська центральна районна лікарня" від 16.12.2019 року було визнано переможцем ТОВ ЕНЕРГУМ по закупівлі UA-2019-11-27-001101-c . Документи, що були надані ТОВ ЕНЕРГУМ не відповідають вимогам тендерної документації. Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції учасника та видані йому в оригіналі, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії з оригіналу документу. Документи, що подані ТОВ ЕНЕРГУМ не є сканованою копією з оригіналу документу, оскільки документи, що були надані ТОВ ЕНЕРГУМ були створені шляхом накладання сканованої копії печатки підприємства та підпису директора на документ у форматі *.dос з послідуючим збереженням документу у форматі *.рdf* Отже, враховуючи, що документи ТОВ ЕНЕРГУМ не відповідають вимогам тендерної документації пропозиція ТОВ ЕНЕРГУМ повинна бути відхилена. На підставі викладеного просимо відхилити пропозицію ТОВ ЕНЕРГУМ як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. У разі незадоволення нашої скарги будемо вимушені звернутися до Антимононольного Комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 грудня 2019 16:12
Доброго дня. Відповідно до п.3.1.4 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД) Усі документи як завантаженні файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або копій (якщо надання копій вимагається ТД) документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі *.pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, або інші
Учасником у складі пропозиції надано документи (листи, довідки, тощо) у форматі *.pdf.
Тендерний комітет не володіє спеціальними знаннями та навичками, які б дозволили встановити спосіб створення документів.
Також тендерний комітет не наділений повноваження щодо проведення експертного дослідження документів тендерної пропозиції Учасників.
Шляхом візуального сприйняття документів, які подані ТОВ «ЕНЕРГУМ», тендерний комітет дійшов висновку, що учасником надано документи (листи, довідки, тощо) скановані з оригіналів документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі *.pdf.
Аналогічна позиція висвітлена у рішенні №14312 від 04.10.2019 Орану оскарження.
Також Учасником подано тендерну пропозицію відповідно до вимог частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме створено пропозицію з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та ЗУ «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Згідно п.5.3.3 ч.3 розділу V ТД Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1, 2 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки та описки в тексті документа або орфографічні помилки в словах.
Зазначені Вами факти, у разі їх наявності, підпадають під поняття Формальної (несуттєвої) помилки , що не впливає на зміст пропозиції та така пропозиції не може бути відхилена на підставі ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дякуємо за взаєморозуміння.
Учасником у складі пропозиції надано документи (листи, довідки, тощо) у форматі *.pdf.
Тендерний комітет не володіє спеціальними знаннями та навичками, які б дозволили встановити спосіб створення документів.
Також тендерний комітет не наділений повноваження щодо проведення експертного дослідження документів тендерної пропозиції Учасників.
Шляхом візуального сприйняття документів, які подані ТОВ «ЕНЕРГУМ», тендерний комітет дійшов висновку, що учасником надано документи (листи, довідки, тощо) скановані з оригіналів документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі *.pdf.
Аналогічна позиція висвітлена у рішенні №14312 від 04.10.2019 Орану оскарження.
Також Учасником подано тендерну пропозицію відповідно до вимог частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме створено пропозицію з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та ЗУ «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Згідно п.5.3.3 ч.3 розділу V ТД Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1, 2 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки та описки в тексті документа або орфографічні помилки в словах.
Зазначені Вами факти, у разі їх наявності, підпадають під поняття Формальної (несуттєвої) помилки , що не впливає на зміст пропозиції та така пропозиції не може бути відхилена на підставі ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дякуємо за взаєморозуміння.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" |
673 076,25
UAH з ПДВ
|
615 384,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ" |
752 306,94
UAH з ПДВ
|
635 568,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОНОСІЇ УКРАЇНИ" |
703 845,45
UAH з ПДВ
|
703 845,45
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" #39568531 |
Переможець |
615 384,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2019 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 09:19
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2020 16:54
|
дод угода_світло.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2020 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2020 09:03
|
дод угода 200000_20200806_0001.pdf | зміни до договору |
06 серпня 2020 09:02
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2020 11:41
|
дод угода енергум.pdf | зміни до договору |
08 травня 2020 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2019 11:50
|
Додаток | укладений |
30 грудня 2019 11:30
|
Договір | укладений |
30 грудня 2019 11:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю |
Номер договору про закупівлю: | 24/12/2019-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення фінансування; зміна ціни |
Номер договору про закупівлю: | 24/12/2019-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 24/12/2019-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |