Багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-11-27-001039-a fd02831a1b024e19bd2b38433def9b72
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 04060772
Місцезнаходження замовника: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Гагаріна, 3
Контактна особа замовника: Віннічук Інна Володимирівна
+380382765532
I_Vinnichuk@khm.gov.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 19:06
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 19:06
Початок аукціону: 13 грудня 2019 15:27
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Багатофункціональні пристрої А4 (Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Відповідно до документації, м. Хмельницький, вул. Гагаріна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
2 шт
Багатофункціональний пристрій А3 (Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Відповідно до документації, м. Хмельницький, вул. Гагаріна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2019 року. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 грудня 2019 19:03
Електронний цифровий підпис
03 грудня 2019 18:58
зміни бфп.PDF
03 грудня 2019 18:58
ТД БФП (зміни).doc
03 грудня 2019 19:03
Електронний цифровий підпис
27 листопада 2019 19:04
Електронний цифровий підпис
03 грудня 2019 18:58
зміни бфп.PDF
03 грудня 2019 18:58
ТД БФП (зміни).doc
27 листопада 2019 19:02
ТД БФП.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 листопада 2019 10:23
Дата відповіді: 28 листопада 2019 16:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Згідно п. 3.6.3. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 тендерної документації. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.
Звертаємо Вашу увагу, що Додатком 1 до тендерної документації передбачено обов'язкове зазначення моделі, торговельної марки та виробника запропонованого товару.
Тендерною документацією у відповідності до Закону "Про публічні закупівлі" не встановлені обмеження до учасників торгів в частині сплати ПДВ. Пропозиція учасника є остаточною і не підлягає оподаткуванню з боку замовника

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА 97 588,98
UAH з ПДВ
97 588,98
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" 98 040,00
UAH з ПДВ
98 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 99 840,00
UAH з ПДВ
99 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛ-ПРИНТ" 99 897,00
UAH з ПДВ
99 897,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 19:05
sign.p7s
12 грудня 2019 19:01
Проек договору.pdf
12 грудня 2019 18:58
ТЕХНІЧНА пропозиція.pdf

Публічні документи

18 грудня 2019 17:52
Довідка ДФС до 22.12.2019.pdf
12 грудня 2019 16:02
На сайт БФП.7z

Публічні документи

12 грудня 2019 09:38
sign.p7s
12 грудня 2019 09:36
sign.p7s
12 грудня 2019 09:35
Финзвит 3 кв 2019.pdf
12 грудня 2019 09:35
водяне досвид.zip
12 грудня 2019 09:35
ид_код кки.pdf
12 грудня 2019 09:35
паспорт кки.pdf
12 грудня 2019 09:35
Опис ВСЕСВИТ.pdf
12 грудня 2019 09:35
Выписка от 31.05.2019.pdf
12 грудня 2019 09:35
Доверенность aia 2019.pdf
12 грудня 2019 09:35
Відгуки та договори(1).zip
12 грудня 2019 09:35
наказ+протокол.pdf
12 грудня 2019 09:35
витяг ПДВ.pdf
12 грудня 2019 09:35
справка ЕДРПОУ.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 19:02
ПРОПОЗИЦІЯ ОЛПРИНТ.docx
12 грудня 2019 19:02
ДОК ОЛ-ПРИНТ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА
#3394506905
Відхилено 97 588,98
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 17:44
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"
#19331194
Переможець 98 040,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 17:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 17:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"
#19331194
98 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 грудня 2019 09:13
Договір укладений
27 грудня 2019 09:11
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 17:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 98 040,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 340,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку