Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Чорно-білий лазерний багатофункціональний пристрій формату A4 Samsung SL-M2070/FEV або аналог*
Очікувана вартість
15 200,00 UAH
UA-2019-11-27-000792-a d6a83e2d54c04a60bffbe9e75a7adcb9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Ольга Миколаївна

+380566221242 ole.ole@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Нікопольський центр первинної медико-санітарної допомоги" Нікопольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37837203
Місцезнаходження: 53201, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, проспект Трубників, 56/2
Контактна особа: Карпенко Ольга Миколаївна
+380566221242
ole.ole@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 15:52
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2019 15:52
Початок аукціону: 04 грудня 2019 11:38
Очікувана вартість: 15 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 76,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


джерело фінансування - кошти НСЗУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Чорно-білий лазерний багатофункціональний пристрій формату A4 Samsung SL-M2070/FEV або аналог*
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Богуна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості Товару, визначеного в Договорі, здійснюється Покупцем за пред’явленим рахунком протягом 10 робочих днів на підставі накладної, підписаної Покупцем та Продавцем. У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок на поставлений Товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 15:48
ДОГОВІР БФП.doc
27 листопада 2019 15:48
Документація БФП.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 листопада 2019 10:41
Дата відповіді: 28 листопада 2019 11:31
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Стосовно зобов'язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника: В ТД зазначено: « Для підтвердження технічних та якісних параметрів предмету закупівлі розмістити у складі пропозиції наступні документи: завірену підписом та печаткою (у разі її використання) Учасника специфікацію запропонованого товару з описом, характеристиками, вимогами щодо якості по кожному найменуванню ціни, кількості та загальної суми (форма специфікації);
В спеціфікації зазначено: Чорно-білий лазерний багатофункціональний пристрій формату A4 Samsung SL-M2070/FEVабо аналог*, A4, A5, B4, B5, лазерний друк, 20стор/хв, 1200 x 1200 точок/дюйм, копір, сканер, USB 2.0 (РОЗПИСАТИ ВІДПОВІДНО ПРОПОЗИЦІЇ)".
Крім того в ТД прописано: *Примітка: Учасник на торги може пропонувати еквівалент товару. У разі якщо Учасником пропонується еквівалент товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Якщо надається еквівалент в складі пропозиції має бути надана довідка, яка містить порівняльну характеристику.

2. До участі в закупівлі допускаються всі учасники, незалежно від форм власності. Порівнюватися буде кінцева ціна, з якою Замовник буде придбавати товар.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СПД ФО Буцикін Віталій Олександрович 14 000,00
UAH з ПДВ
13 740,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 14 484,00
UAH з ПДВ
13 744,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 14:45
Порівняльна таблиця.pdf
03 грудня 2019 14:45
ЦІНОВа пропозиція.pdf
03 грудня 2019 14:45
CЕС Pantum.pdf
03 грудня 2019 14:45
Тех. хар. Pantum.pdf
03 грудня 2019 14:45
Pantum декларації.pdf
03 грудня 2019 14:45
Установчі док.(підпис).pdf
03 грудня 2019 14:45
Аналог.дог. відгук.pdf
03 грудня 2019 14:45
Довідка без печатки.pdf
03 грудня 2019 14:45
Відомості ФОП Виничук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СПД ФО Буцикін Віталій Олександрович

ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СПД ФО Буцикін Віталій Олександрович
#2673605253
Переможець 13 740,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 14:12

Документи

04 грудня 2019 14:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СПД ФО Буцикін Віталій Олександрович
#2673605253
13 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2019 14:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 14:18
Договір укладений
06 грудня 2019 14:15