Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
1 120 000,00 UAH
UA-2019-11-27-000726-c ● f99161fe0c974e23904623ac9b5e8e10
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Летичівська центральна районна лікарня" Летичівської районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02004367 |
Місцезнаходження: | 31500, Україна , Хмельницька обл., селище міського типу Летичів, ВУЛИЦЯ ІМ. САВІЦЬКОГО ЮРІЯ, будинок 36 |
Контактна особа: |
Скіданова Оксана Степанівна +380385791531 letichevcrl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2019 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2019 13:11 |
Очікувана вартість: | 1 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 112,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Фінансування відбувається за рахунок місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350000 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31500, Україна, Хмельницька область, Летичівський район, селище міського типу Летичів, точки комерційного обліку об’єкта (-ів) споживача
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата рахунка-фактури та/або накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунках-фактурах та/або накладних, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати рахунку-фактури та/або накладної, оформленого Споживачем. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2019 14:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2019 14:50 |
Тендерна документація електроенергiя.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-27-000726-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ", Код ЄДРПОУ:42035266
Дата подання: 16 грудня 2019 15:18
Документи
Згідно з аукціоном Комунальне некомерційне підприємство "Летичівська центральна районна лікарня" Летичівської районної ради від 16.12.2019 року було визнано переможцем ТОВ ЕНЕРГУМ по закупівлі UA-2019-11-27-000726-c . Документи, що були надані ТОВ ЕНЕРГУМ не відповідають вимогам тендерної документації. Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції учасника та видані йому в оригіналі, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії з оригіналу документу. Документи, що подані ТОВ ЕНЕРГУМ не є сканованою копією з оригіналу документу, оскільки документи, що були надані ТОВ ЕНЕРГУМ були створені шляхом накладання сканованої копії печатки підприємства та підпису директора на документ у форматі *.dос з послідуючим збереженням документу у форматі *.рdf* Отже, враховуючи, що документи ТОВ ЕНЕРГУМ не відповідають вимогам тендерної документації пропозиція ТОВ ЕНЕРГУМ повинна бути відхилена. На підставі викладеного просимо відхилити пропозицію ТОВ ЕНЕРГУМ як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. У разі незадоволення нашої скарги будемо вимушені звернутися до Антимононольного Комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 грудня 2019 12:40
Відповідно до п.3.1.4 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД) Усі документи як завантаженні файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або копій (якщо надання копій вимагається ТД) документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі *.pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, або інші
Учасником у складі пропозиції надано документи (листи, довідки, тощо) у форматі *.pdf.
Тендерний комітет не володіє спеціальними знаннями та навичками, які б дозволили встановити спосіб створення документів.
Також тендерний комітет не наділений повноваження щодо проведення експертного дослідження документів тендерної пропозиції Учасників.
Шляхом візуального сприйняття документів, які подані ТОВ "ЕНЕРГУМ", тендерний комітет дійшов висновку, що учасником надано документи (листи, довідки, тощо) скановані з оригіналів документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі *.pdf.
Аналогічна позиція висвітлена у рішенні №14312 від 04.10.2019 Орану оскарження
Також Учасником подано тендерну пропозицію відповідно до вимог частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме створено пропозицію з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та ЗУ «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Згідно п.5.3.3 ч.3 розділу V ТД Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1, 2 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки та описки в тексті документа або орфографічні помилки в словах/
Зазначені Вами факти, у разі їх наявності, підпадають під поняття Формальної (несуттєвої) помилки , що не впливає на зміст пропозиції та така пропозиції не може бути відхилена на підставі ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Учасником у складі пропозиції надано документи (листи, довідки, тощо) у форматі *.pdf.
Тендерний комітет не володіє спеціальними знаннями та навичками, які б дозволили встановити спосіб створення документів.
Також тендерний комітет не наділений повноваження щодо проведення експертного дослідження документів тендерної пропозиції Учасників.
Шляхом візуального сприйняття документів, які подані ТОВ "ЕНЕРГУМ", тендерний комітет дійшов висновку, що учасником надано документи (листи, довідки, тощо) скановані з оригіналів документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі *.pdf.
Аналогічна позиція висвітлена у рішенні №14312 від 04.10.2019 Орану оскарження
Також Учасником подано тендерну пропозицію відповідно до вимог частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме створено пропозицію з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та ЗУ «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Згідно п.5.3.3 ч.3 розділу V ТД Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1, 2 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки та описки в тексті документа або орфографічні помилки в словах/
Зазначені Вами факти, у разі їх наявності, підпадають під поняття Формальної (несуттєвої) помилки , що не впливає на зміст пропозиції та така пропозиції не може бути відхилена на підставі ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 13:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" |
612 500,00
UAH з ПДВ
|
612 388,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ" |
684 600,00
UAH з ПДВ
|
612 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" #39568531 |
Переможець |
612 388,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2019 12:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2021 18:24
|
енергум д.у.PDF | зміни до договору |
02 березня 2021 18:20
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 15:46
|
дод.уг Енергум.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2020 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 16:53
|
дод.уг _4 енергум.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2020 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2020 14:38
|
дод.уг.ЕНЕРГУМ.PDF | зміни до договору |
05 листопада 2020 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2020 14:00
|
дод.угода ЕНЕРГУМ.PDF | зміни до договору |
03 вересня 2020 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:28
|
додатки до договора | укладений |
02 січня 2020 10:24
|
Договір з додатками | укладений |
02 січня 2020 10:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 31/12/2019-6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 31/12/2019-6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 31/12/2019-6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 31/12/2019-6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | конкретизація відносин Сторін |
Номер договору про закупівлю: | 31/12/2019-6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |