Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крісла офісні
Очікувана вартість
87 500,00 UAH
UA-2019-11-27-000489-b d27bb01d09e64e83b87d611e8b0b18a4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Борисова Галина Сергіївна

380445760330 gallla1973@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Дарницького району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 38266365
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Вербицького,5
Контактна особа: Борисова Галина Сергіївна
380445760330
gallla1973@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019 10:04
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 00:00
Очікувана вартість: 87 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 Одиниця
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісла офісні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, вул.Вербицького,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно договору Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 14:23
Оголошення крісла офісні.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

документи
Дата подання: 27 листопада 2019 14:03
Дата відповіді: 27 листопада 2019 15:59
Доброго дня, додайте тендерні документи.
Відповідь: Доброго дня! Вже додали
Фото
Дата подання: 27 листопада 2019 17:51
Дата відповіді: 28 листопада 2019 10:18
Доброго дня. Добавте будь ласка фото тендерної пропозиції.
Відповідь: Доброго дня! В додатку 2 до оголошення передбачено всі необхідні вимоги до предмета закупівлі.
Дякуємо за запитання.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 листопада 2019 11:15
Дата відповіді: 28 листопада 2019 16:36
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Запропонований товар повинен відповідати технічним характеристикам, та не повиннен бути інших параметрів. Участь ФОПів розглядатимемо на загальних засадах.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 74 140,80
UAH з ПДВ
74 140,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 18:51
Статут.pdf
04 грудня 2019 18:51
Опис документів.pdf
04 грудня 2019 18:51
Технічні вимоги.pdf
04 грудня 2019 18:51
Проект договору.pdf
04 грудня 2019 18:51
Порівняльна таблиця.pdf
04 грудня 2019 18:51
Комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 74 140,80
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 15:10

Документи

05 грудня 2019 15:10
протокол 113.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
74 140,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2019 15:10
протокол 113.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор 192.pdf укладений
12 грудня 2019 16:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 74 140,80
UAH (в тому числі ПДВ 12 356,80 UAH)