Молоко та вершки
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-11-27-000326-a 39919ff5dab7416dbfc328ac91ddfd27
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Місцезнаходження: 50026, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1
Контактна особа: Саковська Ніна Іванівна
+380564065571
ing_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 11:58
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 11:58
Початок аукціону: 13 грудня 2019 13:46
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кг
Молоко згущене з цукром незбиране жирністю не менше 8,5% , 370-400 гр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред’явлення Учасником накладної на оплату товару (згідно п.7 ст.51 Бюджетного кодексу України – за фактом поставки товару). До оплати товару надається накладна Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

27 листопада 2019 11:57
Електронний цифровий підпис
27 листопада 2019 11:54
ДКТ згущене молоко (2020).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СЕРЕДЗІНСЬКА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА" 38 190,00
UAH з ПДВ
38 190,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Попович Ліна Миколаївна" 38 400,00
UAH з ПДВ
38 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 10:18
sign.p7s
11 грудня 2019 21:15
Довідки про учасника.pdf
11 грудня 2019 21:15
додаток 3.2.pdf
11 грудня 2019 21:15
додаток 3.1.pdf
11 грудня 2019 21:15
Цінова згущмолоко.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 15:34
СГУЩЕНКА.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СЕРЕДЗІНСЬКА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА"
#2919205387
Переможець 38 190,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 10:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 10:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СЕРЕДЗІНСЬКА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА"
#2919205387
38 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
02 січня 2020 13:55
договір 15 укладений
02 січня 2020 13:52
договір 15 укладений
02 січня 2020 13:52
договір 15 укладений
02 січня 2020 13:52
договір 15 укладений
02 січня 2020 13:52
sign.p7s зміни до договору
12 лютого 2020 10:51
додаткова угода 15-1.pdf зміни до договору
12 лютого 2020 10:48
sign.p7s зміни до договору
12 лютого 2020 10:46
дислокація до договору 15 від 02.01.2020.pdf зміни до договору
12 лютого 2020 10:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно договору № 15 від 02.01.2020 року п. ХІІ . ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ Невід'ємною частиною цього Договору є : специфікація та дислокація
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились внести зміни до X розділу «Строк дії договору» договору № 15 від 02.01.2020 р. про закупівлю ДК 021:2015 «15510000-6 Молоко та вершки» для навчальних закладів відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради за державні кошти доповнивши його п. 10.4 наступного змісту: «10.4 Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереробної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі».
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку