Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
нагляд за будівельними роботами), а саме: виконання функцій Замовника та технічний нагляд за будівництвом об’єкта по капітальному ремонту та термомодернізації з утепленням лікувального та поліклінічного корпусів комунальної установи «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради (далі – КУ «ЗОКДЛ») за адресом: м. Запоріжжя, проспект Соборний/ вул. Дніпровська/вул. Олександрівська, буд.70/21/47)
Очікувана вартість
135 419,73 UAH
UA-2019-11-27-000313-a ● b50ebbb2c3b941428cf69a47277888b6
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
27 листопада 2019
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Комунальна установа «Спеціалізоване територіальне медичне об’єднання « Дитинство» Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 26338955 |
Місцезнаходження: | 69063, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, м.Запоріжжя, пр.Леніна 70 |
Контактна особа: |
Добриця Неоліна Матвіївна +380612222120 zokdl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
.ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ВИКОНАННЯ РОБІТ 3.1. Виконавець для визначення об’ємів робіт надає відомість обсягів робіт із зазначенням повного обсягу робіт, за якими буде здійснюватися технічний нагляд. 3.2.Склад та обсяги під час виконання робіт визначаються Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 903, та проектно-кошторисною документацією. 3.3.Технічний нагляд повинні здійснювати особи, що мають виданий відповідно до законодавства уповноваженим органом дійсний кваліфікаційний сертифікат за спеціалізацією «Технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд». 3.4.Особи, що здійснюють технічний нагляд виконують наступні роботи: 3.4.1.Проводять перевірку: - наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовують під час робіт : технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо; - відповідності обсягів та якості виконаних робіт проектно-кошторисній документації; - виконання Підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного нагляду. 3.4.2. Ведуть облік обсягів виконаних робіт, а також робіт, виконаних з недоліками. 3.4.3. Проводять разом з представником Підрядника огляд та оцінку результатів виконаних робіт, у тому числі, прихованих і конструктивних елементів.. 3.4.4. Повідомляють Підрядника про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів. 3.4.5. Оформлюють акти робіт, виконаних з недоліками. 3.4.6. Беруть участь у проведенні перевірок органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю. 3.4.7. Виконують інші функції, пов’язані з технічним наглядом на відповідному об’єкті. 3.4.8. Затверджують своїм підписом акти прихованих робіт та акти виконаних робіт (КБ-2в). 3.5.Датою початку виконання робіт є наступний день після дня отримання дозволу на виконання робіт в органах державного архітектурно-будівельного контролю. 3.6.Датою закінчення робіт вважається дата введення в експлуатацію об’єкту Замовника, на якому проводяться роботи, що передбачені цим договором (п.1.1.). Роботи вважаються переданими Виконавцем та прийняті Замовником з моменту підписання Сторонами належним чином оформленого акту приймання-передачі виконаних робіт. 3.7.Виконавець повинен мати відповідну матеріально-технічну базу, прилади, обладнання, що дозволяють виконувати роботи, які передбачені цим договором. 3.8. Виконання робіт передбачає виїзд працівників Виконавця на територію Замовника. В разі необхідності Виконавець повинен прибути на об’єкт впродовж двох годин з моменту відповідного повідомлення Замовника. 3.9. Виконавець несе відповідальність за додержанням своїми працівниками, що виконують роботи, передбачені цим договором, вимог з охорони навколишнього природного середовища, екології, з охорони праці, техніки безпеки, протипожежної безпеки при виконанні робіт.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменувань
нагляд за будівельними роботами), а саме: виконання функцій Замовника та технічний нагляд за будівництвом об’єкта по капітальному ремонту та термомодернізації з утепленням лікувального та поліклінічного корпусів комунальної установи «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради (далі – КУ «ЗОКДЛ») за адресом: м. Запоріжжя, проспект Соборний/ вул. Дніпровська/вул. Олександрівська, буд.70/21/47)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69063, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, пр. Соборний/ вул.Дніпровська/ вул.Олександрівська, буд.70/21/47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | відповідності до ст.49 Бюджетного кодексу України, по факту наданих послуг, впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту надання на оплату Замовнику акту прийому-передачі виконаних робіт, підписаного Сторонами Договору, та рахунку, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
27 листопада 2019 11:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2019 11:49 |
Договір Катрас.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
товариство з обмеженою відповідальністю «Катрас» #32121615 |
Переможець |
135 419,73
UAH
|
27 листопада 2019 12:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода Катрас.pdf | зміни до договору |
09 липня 2020 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 15:14
|
Додаткова Катрас.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2019 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2019 13:57
|
протокол внесення змін Катрас.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2019 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2019 12:12
|
Договір Катрас.pdf | укладений |
27 листопада 2019 12:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внести зміни у пункт 13 звіту про результати проведення процедури закупівлі : Строк поставки товарів,виконання робіт чи надання послуг до 31 грудня 2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 5/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в зв’язку з надходженням Замовнику додаткових коштів з Державного фонду регіонального розвитку (далі - ДФРР) ,в розмірі 94 044,35 грн. на подальшу закупівлю робіт у 2019 році, шо передбачені довгостроковим договором №5/19, укладеним між Замовником та Виконавцем 27.11.2019 р. (виконання функцій Замовника та технічний нагляд за будівництвом об’єкта по капітальному ремонту та термомодернізації з утепленням лікувального та поліклінічного корпусів комунальної установи «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради). Сторони вказаного договору досягли згоди про виконання робіт в 2019 році у відповідності до проектно-кошторисної документації за обсягами, що відповідають кошторисному призначенню Замовника в розмірі 135 419,73грн. без ПДВ. При цьому загальна ціна договору залишається незмінною та становить 135 419,73грн. (сто тридцять п’ять тисяч чотириста дев’ятнадцять гривень 73 копійки), без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 5/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони вказаного договору досягли згоди про виконання робіт в 2020 році у відповідності до проектно-кошторисної документації за обсягами, що відповідають кошторисному призначенню Замовника в розмірі 41 375,38 грн., без ПДВ (Виконавець не є платником ПДВ). При цьому загальна ціна договору залишається незмінною та становить 135 419,73грн. (сто тридцять п’ять тисяч чотириста дев’ятнадцять гривень 73 копійки), без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 5/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |