Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект обладнання для надання медичних послуг із застосуванням телемедицини
Очікувана вартість
770 000,00 UAH
UA-2019-11-27-000173-a 5e898900de63425d9c35fbd51415bf2f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гнатенко Зорина Миколаївна

+380434322638 trost_cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП Тростянецький РЦ ПМСД
Код ЄДРПОУ: 36892237
Місцезнаходження: 24300, Україна , Вінницька обл., Тростянець, Вінницька область смт.Тростянець вул. Мічуріна,60
Контактна особа: Гнатенко Зорина Миколаївна
+380434322638
trost_cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019 10:35
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2019 10:40
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 10:40
Початок аукціону: 16 грудня 2019 13:07
Очікувана вартість: 770 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплекти
Комплект телемедичного обладнання: -Загальна оглядова цифрова камера - 12-канальний електрокардіограф з цифровим інтерфейсом - Цифровий дерматоскоп - Спірометр - Монітор життєво-важливих показників - Сумка для транспортування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24300, Україна, Вінницька область, Тростянець, Мічуріна,60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 20 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2019 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 13:43
протокол від 04.12.2019.pdf
04 грудня 2019 10:15
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (1).docx
27 листопада 2019 10:35
Тендерна документація.docx
27 листопада 2019 10:35
Додаток _4 (1).docx
27 листопада 2019 10:35
Додаток _3.docx
27 листопада 2019 10:35
Додаток _2.docx
27 листопада 2019 10:35
Додаток _1.docx
04 грудня 2019 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2019 13:43
протокол від 04.12.2019.pdf
04 грудня 2019 10:15
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (1).docx
27 листопада 2019 10:35
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (1).docx
27 листопада 2019 10:35
Тендерна документація.docx
27 листопада 2019 10:35
Додаток _4 (1).docx
27 листопада 2019 10:35
Додаток _3.docx
27 листопада 2019 10:35
Додаток _2.docx
27 листопада 2019 10:35
Додаток _1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000132 ● 9e9edbf7846e445ab3d24849308a9fa1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 17:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
03.12.2019 №68
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.12.2019 №68
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2019-11-27-000173-a 27.11.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків/

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-03 17:41:05

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі комплекту телемедичного обладнання:-Загальна оглядова цифрова камера - 12-канальний електрокардіограф з цифровим інтерфейсом - Цифровий дерматоскоп - Спірометр - Монітор життєво-важливих показників - Сумка для транспортування(ДК 021:2015: 33120000-7 — «Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-27-000173-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. З яких підстав на форму оголошення про проведення відкритих торгів за номером UA-2019-11-27-000173-a не накладено кваліфікованого електронного підпису ?
2. З яких підстав у Специфікації, яка є додатком до проекту договору, зазначено кількість телемедичного обладнання – 2 комплекти, тоді як у тендерній документації та оголошенні про проведення відкритих торгів – 7 комплектів ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-04 13:40:44

Відповідь на запит

КНП "Тростянецький РЦ ПМСД", на запит про надання пояснення надає наступну інформацію:
1. При накладанні ЕЦП на форму оголошення була допущена технічна помилка ( тимчасово відсутнє інтернет - з'єднання), тому підпис в інформаційній систем не відобразився.
2. У специфікації до проекту договору, яий є додатком до тендерної документації допущено технічну помилку, в результаті чого виникли розбіжності між тендерною документацією та додатками до неї. Згідно протоколу тендерного комітету від 04.12.2019 р. ( протокол додається) внесено зміни до проекту договору в частині кількості прридбаного обладнання та забезпечено оприлюднення інформації в системі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виявлені в ході моніторингу порушення усунуто шляхом підтвердження оголошення про проведення відкритих торгів кваліфікованим ЕЦП

2019-12-11 11:28:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником усунуто поршуення шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису на оголошення про проведення відкритих торгів

2019-12-11 13:12:31

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія TREDEX" 766 500,00
UAH з ПДВ
766 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АБОЛЬНІКОВ ГЕОРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 770 000,00
UAH з ПДВ
770 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 11:58
Електронний підпис
18 грудня 2019 11:57
Довідка с ДФС нов.pdf
17 грудня 2019 15:41
Електронний підпис
17 грудня 2019 15:38
Довідка з ДФС.pdf
12 грудня 2019 16:28
Електронний підпис
12 грудня 2019 12:50
ОКПО2015.pdf
12 грудня 2019 12:49
реестр.pdf
12 грудня 2019 12:49
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
12 грудня 2019 12:49
Лицензія.pdf
12 грудня 2019 12:49
Камера A4 Tech PK-910H (Silver+Bl...pdf
12 грудня 2019 12:49
Сертификат укр_ISO2016.pdf
12 грудня 2019 12:49
Свид МОЗУ 2014_полный.pdf
12 грудня 2019 12:49
Сертифікат інженера_п.pdf
12 грудня 2019 12:49
Сертификат инженера -п.pdf
12 грудня 2019 12:49
Лист виробника.pdf
12 грудня 2019 12:49
Витяг 2019 Тредекс.pdf
12 грудня 2019 12:49
Document_USR_1006072450.pdf
12 грудня 2019 12:49
Витяг ПДВ.pdf
12 грудня 2019 12:49
Виписка.pdf
12 грудня 2019 12:49
Статут.pdf
12 грудня 2019 12:49
Відгук.pdf
12 грудня 2019 12:49
S1499201 Квитанція №2.pdf
12 грудня 2019 12:49
Паспорт директора.pdf
12 грудня 2019 12:49
приказ№1 .pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 10:25
Електронний підпис
12 грудня 2019 16:19
Електронний підпис
12 грудня 2019 16:11
Код Абольников.pdf
12 грудня 2019 16:11
Таблиця відповідності.pdf
12 грудня 2019 16:11
Довідка щодо підпису.pdf
12 грудня 2019 16:11
Лист-згода з договором.pdf
12 грудня 2019 16:11
Проект договору.pdf
12 грудня 2019 16:11
Сертификаты_Монитор.pdf
12 грудня 2019 16:11
лист з кодом.pdf
12 грудня 2019 16:11
Витяг 2019.pdf
12 грудня 2019 16:11
виписка.pdf
12 грудня 2019 16:11
паспорт Абольников.pdf
12 грудня 2019 16:11
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія TREDEX"

ФОП "АБОЛЬНІКОВ ГЕОРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Компанія TREDEX"
#31940081
Переможець 766 500,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 13:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 13:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія TREDEX"
#31940081
766 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 08:08
договір укладений
27 грудня 2019 08:06