Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП Тростянецький РЦ ПМСД |
Код ЄДРПОУ: | 36892237 |
Місцезнаходження: | 24300, Україна , Вінницька обл., Тростянець, Вінницька область смт.Тростянець вул. Мічуріна,60 |
Контактна особа: |
Гнатенко Зорина Миколаївна +380434322638 trost_cpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2019 10:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2019 10:40 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2019 10:40 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2019 13:07 |
Очікувана вартість: | 770 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 20 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2019 14:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2019 13:43 |
протокол від 04.12.2019.pdf | |
04 грудня 2019 10:15 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (1).docx | |
27 листопада 2019 10:35 |
Тендерна документація.docx | |
27 листопада 2019 10:35 |
Додаток _4 (1).docx | |
27 листопада 2019 10:35 |
Додаток _3.docx | |
27 листопада 2019 10:35 |
Додаток _2.docx | |
27 листопада 2019 10:35 |
Додаток _1.docx |
04 грудня 2019 14:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 грудня 2019 13:43 |
протокол від 04.12.2019.pdf
|
|||
04 грудня 2019 10:15 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (1).docx
|
|||
27 листопада 2019 10:35 |
Тендерна документація.docx
|
|||
27 листопада 2019 10:35 |
Додаток _4 (1).docx
|
|||
27 листопада 2019 10:35 |
Додаток _3.docx
|
|||
27 листопада 2019 10:35 |
Додаток _2.docx
|
|||
27 листопада 2019 10:35 |
Додаток _1.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-03-000132 ● 9e9edbf7846e445ab3d24849308a9fa1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 17:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.12.2019 №68
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.12.2019 №68
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2019-11-27-000173-a 27.11.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-03 17:41:05
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі комплекту телемедичного обладнання:-Загальна оглядова цифрова камера - 12-канальний електрокардіограф з цифровим інтерфейсом - Цифровий дерматоскоп - Спірометр - Монітор життєво-важливих показників - Сумка для транспортування(ДК 021:2015: 33120000-7 — «Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-27-000173-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. З яких підстав на форму оголошення про проведення відкритих торгів за номером UA-2019-11-27-000173-a не накладено кваліфікованого електронного підпису ?
2. З яких підстав у Специфікації, яка є додатком до проекту договору, зазначено кількість телемедичного обладнання – 2 комплекти, тоді як у тендерній документації та оголошенні про проведення відкритих торгів – 7 комплектів ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-04 13:40:44
Відповідь на запит
КНП "Тростянецький РЦ ПМСД", на запит про надання пояснення надає наступну інформацію:
1. При накладанні ЕЦП на форму оголошення була допущена технічна помилка ( тимчасово відсутнє інтернет - з'єднання), тому підпис в інформаційній систем не відобразився.
2. У специфікації до проекту договору, яий є додатком до тендерної документації допущено технічну помилку, в результаті чого виникли розбіжності між тендерною документацією та додатками до неї. Згідно протоколу тендерного комітету від 04.12.2019 р. ( протокол додається) внесено зміни до проекту договору в частині кількості прридбаного обладнання та забезпечено оприлюднення інформації в системі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виявлені в ході моніторингу порушення усунуто шляхом підтвердження оголошення про проведення відкритих торгів кваліфікованим ЕЦП
2019-12-11 11:28:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Замовником усунуто поршуення шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису на оголошення про проведення відкритих торгів
2019-12-11 13:12:31
Ризики, що спрацювали
RISK1-3_1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Компанія TREDEX" #31940081 |
Переможець |
766 500,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 13:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 08:08
|
договір | укладений |
27 грудня 2019 08:06
|