Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 03220000-9 – «Овочі, фрукти та горіхи» (банани, буряк, капуста свіжа, лимони, мандарини, морква, цибуля, яблука, помідори свіжі, огірки свіжі)
Очікувана вартість
333 070,00 UAH
UA-2019-11-27-000166-b 27be770e80b04b4090aaae4f92e9bd01
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Ковш

+380682582770 tsuman.sr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Цуманська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04333885
Місцезнаходження: 45233, Україна , Волинська обл., смт. Цумань, вул. Грушевського, 2
Контактна особа: Світлана Ковш
+380682582770
tsuman.sr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019 09:08
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2019 09:02
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2019 09:02
Початок аукціону: 19 грудня 2019 15:43
Очікувана вартість: 333 070,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 330,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1502 кілограм
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3220 кілограм
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
5102 кілограм
Капуста свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
78 кілограм
Лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1276 кілограм
Мандарини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3985 кілограм
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1890 кілограм
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2240 кілограм
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1130 кілограм
Помідори свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1080 кілограм
Огірки свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 09:08
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

01
Дата подання: 29 листопада 2019 21:26
Дата відповіді: 29 листопада 2019 22:06
У документації є вимога надати «Копії документів про якість товару». А також є такий пункт «Якість Товару повинна відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Закону України від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами) «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та іншим нормативно-правовим актам» Отож, Які конкретно документи ви маєте на увазі і ким вони мають бути видані ? Чи може учасник, який є виробником, надати якісні посвідчення, які виготовлені ним самостійно ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будь-який документ, передбачений чинним законодавством. Так, можна.
02
Дата подання: 29 листопада 2019 21:26
Дата відповіді: 29 листопада 2019 22:06
Чи можуть бути документи подані не у форматі PDF ? А наприклад окремими документами інших форматів jpeg, jpg ? Адже по своїй суті це формальна помилка, за яку заборонено відхиляти згідно законодавства
Відповідь: Можна

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-27-000166-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2248923864
Дата подання: 20 грудня 2019 10:06
Незаконне рішення Замовника
Прошу скасувати ваше незаконне рішення про відхилення моєї пропозиції, адже вона цілком і повністю відповідає вимогам документації. Договір вважається аналогічним , якщо він відповідає коду класифікатора згідно чинного законодавства. Договори, які я надала за товарною групою підходять під цей код класифікатора. У випадку якщо ви не скасуєте своє незаконне рішення, я буду звертатися зі скаргою до АМКУ. А як показує практика розгляду скарг цієї категорії, вас буде зобов’язано скасувати ваше незаконне рішення і на вас аудиторська служба може накласти штраф (на кожного члена тендерного комітету) згідно КуПАП України. Також буду звертатися до контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2019 14:37
Доброго дня! На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 4 ст. 180 ГК України, «умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, АСОРТИМЕНТ) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості».
Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, «предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках КОНКРЕТНОЇ НАЗВИ ТОВАРУ чи послуги».
Відповідно до роз’яснень МЕРТУ, «частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону».
Отже, визначення терміну «аналогічний договір» здійснюється Замовником самостійно, з дотриманням приписів Закону. Так, на думку тендерного комітету, в даному випадку аналогічним договором є той, який відповідає предмету даної закупівлі, тобто із дотриманням асортименту товару. При цьому, не важливо, чи це буде один договір на всі позиції ( всі овочі та фрукти), чи десять договорів на кожний фрукт/овоч – важливим є досвід виконання договорів по всім (!) позиціям, що закуповуються та є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ.
Так, в даній закупівлі, Замовник не може знати, чи маєте Ви досвід виконання договорів поставки, наприклад, лимонів, які входять до ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ. Більше того, йдеться про забезпечення продуктами харчування учнів та вихованців ЗЗСО та ЗДО («специфіка предмету закупівлі»).

Враховуючи наведене, керуючись вимогами Закону, дотримуючись принципів здійснення закупівель, Замовник відхилив Вашу тендерну пропозицію, оскільки, Вами не надано документів, що підтверджують досвід виконання АНАЛОГІЧНИХ договорів.
Відтак , вимога підлягає відхиленню. При цьому, Замовник обізнаний про відповідальність у сфері публічних закупівель, а тому при їх здійсненні дотримується приписів закону.


Номер вимоги: UA-2019-11-27-000166-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИХАЛЕВИЧ ЮЛІЯ АНДРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3501107041
Дата подання: 20 грудня 2019 11:53
несправедливе рішення комісії
я не погоджуюся з рішенням тендерної комісії, адже в документації подано аналогічний договір з кодом товару ДК 021:2015 033220000-9 - "Овочі, фрукти та горіхи", який відповідає предмету закупівлі. Якщо це принципово, то додаю договір де є і мандарини.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2019 14:44
Доброго дня! На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 4 ст. 180 ГК України, «умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, АСОРТИМЕНТ) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості».
Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, «предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках КОНКРЕТНОЇ НАЗВИ ТОВАРУ чи послуги».
Відповідно до роз’яснень МЕРТУ, «частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону».
Отже, визначення терміну «аналогічний договір» здійснюється Замовником самостійно, з дотриманням приписів Закону. Так, на думку тендерного комітету, в даному випадку аналогічним договором є той, який відповідає предмету даної закупівлі, тобто із дотриманням асортименту товару. При цьому, не важливо, чи це буде один договір на всі позиції ( всі овочі та фрукти), чи десять договорів на кожний фрукт/овоч – важливим є досвід виконання договорів по всім (!) позиціям, що закуповуються та є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ.
Так, в даній закупівлі, Замовник не може знати, чи маєте Ви досвід виконання договорів поставки, наприклад, лимонів, які входять до ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ. Більше того, йдеться про забезпечення продуктами харчування учнів та вихованців ЗЗСО та ЗДО («специфіка предмету закупівлі»).

Враховуючи наведене, керуючись вимогами Закону, дотримуючись принципів здійснення закупівель, Замовник відхилив Вашу тендерну пропозицію, оскільки, Вами не надано документів, що підтверджують досвід виконання АНАЛОГІЧНИХ договорів.
Окрім цього, ще однією із підстав відхилення Вашої пропозиції є відсутність підтвердження виконання договору, укладеного у 2019 році.

З приводу завантажених Вами файлів повідомляємо, що строк для подання тендерної пропозиції сплив. Відтак, ці документи не можуть братись до уваги Замовником.
Вимога підлягає відхиленню.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-27-000166-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2248923864
Дата подання: 23 грудня 2019 11:13
СКАРГА
СКАРГА
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 грудня 2019 19:26
Рішення від 27.12.2019 №19378+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 грудня 2019 19:26
Рішення від 16.01.2020 №862.pdf
Дата публікації: 21 січня 2020 22:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Доброго дня! Рішення Органу оскарження виконано.
Дата виконання рішення замовником: 22 січня 2020 09:31

Документи подані скаржником

23 грудня 2019 11:13
ПД.PDF
23 грудня 2019 11:13
СКАРГА.pdf

Документи подані замовником

28 грудня 2019 09:17
АМКУ пояснення042.pdf
22 січня 2020 09:31
Протокол АМКУ.pdf
22 січня 2020 09:31
Doc Jan 22 2020(1).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА 258 036,00
UAH з ПДВ
229 867,07
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИХАЛЕВИЧ ЮЛІЯ АНДРІЇВНА 303 796,00
UAH з ПДВ
230 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АРЕНДАРЧУК ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 310 359,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кулибаба Іван Іванович 333 035,00
UAH з ПДВ
333 035,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2020 16:17
Електронний підпис
24 січня 2020 16:17
Довідка ДПІ.pdf
24 січня 2020 14:21
Електронний підпис
24 січня 2020 14:20
Довідка ДПІ.pdf
22 січня 2020 10:40
Довідка МВС 02.01.2020.pdf
19 грудня 2019 16:47
Електронний підпис
17 грудня 2019 14:48
Електронний підпис
17 грудня 2019 14:47
Форма пропозиція.pdf
17 грудня 2019 14:47
Технічні вимоги.pdf
17 грудня 2019 14:47
Проект договору.pdf
17 грудня 2019 14:47
Опис товару.pdf
17 грудня 2019 14:47
Лист-згода ТД.pdf
17 грудня 2019 14:47
Дотримання зак-ва.pdf
17 грудня 2019 14:47
Довідка про ПДВ.pdf
17 грудня 2019 14:47
ДОвідка по ст 17 ТД.pdf
17 грудня 2019 14:47
51 Довідка про підпис.pdf
17 грудня 2019 14:47
50 Лист про ГМО.pdf
17 грудня 2019 14:47
47 Посвідчення водія.pdf
17 грудня 2019 14:47
46 Експ дозвіл Собенко.pdf
17 грудня 2019 14:47
40 Довідка з банку.PDF
17 грудня 2019 14:47
40 Довідка з банку 4.PDF
17 грудня 2019 14:47
40 Довідка з банку 3.PDF
17 грудня 2019 14:47
40 Довідка з банку 2.PDF
17 грудня 2019 14:47
39 Акт обстеження.pdf
17 грудня 2019 14:47
36 Лист про печатку.pdf
17 грудня 2019 14:47
31 Добросовісність.pdf
17 грудня 2019 14:47
30 Довідка по ст 17 ч 1 і 2.pdf
17 грудня 2019 14:47
29 Лист про санкції.pdf
17 грудня 2019 14:47
27 Щодо висновків СЕС.pdf
17 грудня 2019 14:47
26 Щодо санпаспорту.pdf
17 грудня 2019 14:47
24 Договір утилізації.pdf
17 грудня 2019 14:47
17 Техпаспорт.pdf
17 грудня 2019 14:47
16 Договір оренди АВТО.pdf
17 грудня 2019 14:47
15 Довідка про мат базу.pdf
17 грудня 2019 14:47
14 Обробка даних.pdf
17 грудня 2019 14:47
12 Аналогічні договори.pdf
17 грудня 2019 14:47
11 Відгуки.pdf
17 грудня 2019 14:47
11 Відгук Собенко 25.10.2019.PDF
17 грудня 2019 14:47
11 Відгук Собенко 17.09.2019.PDF
17 грудня 2019 14:47
10 Довідка про договори.pdf
17 грудня 2019 14:47
07 Довідка про статут.pdf
17 грудня 2019 14:47
06 Виписка ЄДРПОУ.pdf
17 грудня 2019 14:47
04 Захист довкілля.pdf
17 грудня 2019 14:47
02 Паспорт.pdf
17 грудня 2019 14:47
02 Паспорт оригінал.pdf
17 грудня 2019 14:47
02 ІД код.pdf
17 грудня 2019 14:47
02 ІД код оригінал.PDF
17 грудня 2019 14:47
01 Витяг ЄДРПОУ 23.10.2019.pdf

Публічні документи

17 грудня 2019 16:17
Електронний підпис
17 грудня 2019 16:16
техпаспорт авто.pdf
17 грудня 2019 16:16
сертиф ог пом.pdf
17 грудня 2019 16:16
проект договору.pdf
17 грудня 2019 16:16
додаток 1 зжат.pdf
17 грудня 2019 16:16
додаток2-5.pdf

Публічні документи

20 грудня 2019 17:34
Електронний підпис
20 грудня 2019 17:32
Документи Арендарчук 3.pdf
20 грудня 2019 17:27
Довідка МВС.pdf
20 грудня 2019 17:27
Довідка корупція.zip
20 грудня 2019 17:27
Довідка банкрутство.pdf
20 грудня 2019 17:27
Тенд. пропозиція нова.pdf
10 грудня 2019 18:10
Електронний підпис
10 грудня 2019 18:07
Документи Арендарчук2.pdf
10 грудня 2019 18:07
Документи Арендарчук1.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИХАЛЕВИЧ ЮЛІЯ АНДРІЇВНА

ФОП "АРЕНДАРЧУК ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ФОП Кулибаба Іван Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА
#2248923864
Рішення скасоване 229 867,07
UAH з ПДВ
22 січня 2020 08:51
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИХАЛЕВИЧ ЮЛІЯ АНДРІЇВНА
#3501107041
Рішення скасоване 230 000,00
UAH з ПДВ
22 січня 2020 08:51
ФОП "АРЕНДАРЧУК ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2031311726
Рішення скасоване 300 000,00
UAH з ПДВ
22 січня 2020 08:51
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА
#2248923864
Переможець 229 867,07
UAH з ПДВ
22 січня 2020 09:32

Документи

20 грудня 2019 09:35
Електронний підпис
20 грудня 2019 09:31
Протокол Наум.pdf

Документи

20 грудня 2019 10:49
Електронний підпис
20 грудня 2019 10:46
Протокол Михалевич.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2020 09:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА
#2248923864
229 867,07
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 16:23
ДУ НАум.pdf укладений
14 грудня 2020 16:22
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 08:22
Doc Feb 04 2020.pdf укладений
04 лютого 2020 08:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 57 373,25
UAH
Причини розірвання договору: За згодою сторін