Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Датчики енерговиділення внутрішньореакторного контролю типу БДПЗ для ВП ЗАЕС, ВП РАЕС, ВП ХАЕС та ВП ЮУАЕС
Очікувана вартість
106 118 190,00 UAH
UA-2019-11-27-000148-c f5f9cd1e6742464b8db9ab608befabf9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Курдельчук Сніжана Володимирівна

+38-044-206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Курдельчук Сніжана Володимирівна
+38-044-206-97-67
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Через об’єктивну відсутність конкуренції в тому числі з технічних причин на закупівлю датчиків енерговиділення внутрішньореакторного контролю типу БДПЗ для ВП АЕС у данному випадку відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України № 922 від 25.12.2015 «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «Науково-виробнича фірма «Інформація і технології».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2019 10:19
Оскарження наміру укласти договір: 08 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31730000-2: Електротехнічне обладнання


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 288 шт. (у т. ч. для ВП ЗАЕС ̶ 100 шт.; для ВП РАЕС – 39 шт.; для ВП ХАЕС – 71 шт.; для ВП ЮУАЕС ̶ 78 шт.).
Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: DDP склад ВП АЕС (згідно з Інкотермс 2010):
• склад Запорізьке відділення ВП «Складське господарство»: 71500, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, вул. Промислова 133;
• склад Рівненське відділення ВП «Складське господарство»: 34400, Україна, Рівненська область, м. Вараш, Будівельна база р1 Промислова зона 35/2;
• склад Южно -Українське відділення ВП «Складське господарство»: 55000, Миколаївська область м. Южноукраїнськ Проспект Промисловий майданчик р 19-А;
• склад Хмельницьке відділення ВП «Складське господарство»: 30100, Україна, Хмельницька область, м. Нетішин, вул. Енергетиків 36.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020, а саме:
для ВП ЗАЕС:
• з 01.04.2020 по 30.04.2020 – 44 шт;
• з 01.09.2020 по 30.09.2020 – 34 шт;
• з 01.12.2020 по 31.12.2020 – 22 шт.
для ВП РАЕС:
• з 03.02.2020 по 09.02.2020 – 12 шт;
• з 25.05.2020 по 31.05.2020 – 27 шт.
для ВП ХАЕС:
• по 31.12.2019 – 4 шт;
• з 01.05.2020 по 31.05.2020 – 39 шт;
• з 01.10.2020 по 31.10.2020 – 28 шт.
для ВП ЮУАЕС:
• по 26.03.2020 – 25 шт;
• по 25.06.2020 – 27 шт. (в т. ч. виконання БДПЗ-Т-5.01-10);
• по 11.07.2020 – 26 шт. (в т. ч. виконання БДПЗ-Т-5.01-10).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
288 шт
Датчики енерговиділення внутрішньореакторного контролю типу БДПЗ для ВП ЗАЕС, ВП РАЕС, ВП ХАЕС та ВП ЮУАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31730000-2 — Електротехнічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата продукції здійснюється Покупцем у розмірі 100% загальної вартості протягом 30 робочих днів з моменту підписання Актів приймання-передачі продукції Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

27 листопада 2019 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 10:03
60 ппз-копія витягу з протоколу ТК від 26.11.2019.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича фірма "Інформація і технології"
#20035704
Переможець 106 050 817,20
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 10:19

Документи

27 листопада 2019 10:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 10:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича фірма "Інформація і технології"
#20035704
106 050 817,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2019 10:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2021 15:25
Додаткова угода 3 до договору (1).pdf зміни до договору
05 березня 2021 15:25
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 15:24
Додаткова угода № 2 до Договору 53-129-04-19-02011 (1).pdf зміни до договору
07 грудня 2020 15:23
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2020 08:47
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
14 лютого 2020 08:46
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 15:14
Договір 53-129-04-19-02011.pdf укладений
10 грудня 2019 15:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення Специфікації № 2 до Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 53-129-04-19-02011
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у Специфікацію № 3 до договору (зміна у графі «Термін постачання» п. 1 - до 31.03.2021) та викладення її у новій редакції. Сума договору після внесення змін до договору становить 106 050 817,20 грн у т. ч. ПДВ. Кількість товару після внесення змін становить – 288 шт.
Номер договору про закупівлю: 53-129-04-19-02011
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди № 3 щодо внесення змін щодо кінцевого строку виконання грошового зобов'язання була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». Сума договору після внесення змін - 106 050 817,20 грн. у т.ч. ПДВ. Кількість товару - 288 шт.
Номер договору про закупівлю: 53-129-04-19-02011
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML