Капітальний ремонт частини покрівлі, фасаду, приміщень першого та другого поверхів будівлі КНП «Міська поліклініка № 6» ХМР, розташованої за адресою: 61026, Україна, Харківська обл., м. Харків, пров. Ювілейний, 2
Очікувана вартість
7 723 549,20 UAH
UA-2019-11-26-004754-b 25b7e055281e4e0ba3a122bf22ee4a5a
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 6" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02001506
Місцезнаходження: 61153, Україна , Харківська обл., м. Харків, просп. Ювілейний, 54-Б
Контактна особа: лариса пушкар
+380577255700,+380577255692,+380505047585
polyclinic6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 12:00
Початок аукціону: 13 грудня 2019 11:56
Очікувана вартість: 7 723 549,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 617,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини покрівлі, фасаду, приміщень першого та другого поверхів будівлі КНП «Міська поліклініка № 6» ХМР, розташованої за адресою: 61026, Україна, Харківська обл., м. Харків, пров. Ювілейний, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61026, Україна, Харківська область, м.Харків , пров. Ювілейний, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються після настання події – виконання робіт. Приймання Замовником виконаних робіт від Підрядника може здійснюватись поетапно. Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2В (далі – Акт) та на підставі довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня підписання Акту. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

26 листопада 2019 22:47
Електронний цифровий підпис
26 листопада 2019 22:46
19_ТД_КАП РЕМ_6-та поліклін.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання по підготовці тендерної пропозиції.
Дата подання: 28 листопада 2019 10:54
Дата відповіді: 03 грудня 2019 16:44
1. В якому вигляді потрібно надавати Додаток 2 до Договору про закупівлю робіт - Протокол погодження договірної ціни, та Додаток 3 до Договору про закупівлю робіт - Календарний графік виконання робіт. 2. Чи являється фінансування бюджетним. 3. Чи можливо надати аналогічний договір з реконструкції об’єкту будівництва, в якому наявний той же перелік видів робіт як в Додатку 1 до тендерної документації, а не капітального ремонту об’єкту будівництва, як вказано в пункті 3.2. Додатку 2 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний запитувач, на Ваше звернення (запитання) згідно з частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (зі змінами) (далі - Закон), надаємо роз’яснення (відповідь) про наступне.
Саме Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, у відповідності до його преамбули.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація –це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Тендерна документація розроблена замовником згідно з нормами частини другої статті 22 Закону та відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, згідно з частиною першою статті 10 Закону. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону форма оголошення про проведення відкритих торгів затверджена наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель»(із змінами),(далі – Наказ). Згідно з пунктом 2 Наказу формами документів затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель (далі – система). Таким чином під час оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури цих відкритих торгів замовником заповнено в системі обов'язкові поля форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджені Наказом, зокрема, обов’язкове поле: «Джерело фінансування закупівлі».
Стосовно запитання 2, слід також звернути Вашу увагу на те, що тендерна документація щодо умов проведення даної закупівлі містить обов’язкові складові, встановлені частиною другою статті 22 Закону, у тому числі проєкт договору про закупівлю, згідно з пунктом7 частини другої статті 22 Закону: проєкт договору про закупівлю викладено в додатку 5 до тендерної документації, умовами пункту 2.11 якого визначено джерело фінансування.
Водночас відповідно до пункту 30 частини першої статті 1 Закону, тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Тобто щодо запитань 1 та 3 цим підкреслюємо, що тендерна пропозиція подається замовнику відповідно до вимог тендерної документації згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону.
При цьому тендерна документація не містить умов про надання будь-яких додатків до договору про закупівлю робіт (щодо запитання 1), а в пункті 3.2 додатку 2 до тендерної документації визначено, який договір є аналогічним відповідно до умов цієї тендерної документації (щодо запитання 3).
Разом з тим згідно з нормами пункту 4 частини першої статті 30 Закону,замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином відповіді на Ваші запитання містяться у тендерній документації, як інші положення, наведені у цьому роз’ясненні (відповіді).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАЛЕ СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОБУД" 6 240 140,40
UAH з ПДВ
6 240 140,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА" 7 650 420,00
UAH з ПДВ
7 214 628,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" 7 710 000,00
UAH з ПДВ
7 256 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2019 11:25
sign.p7s
20 грудня 2019 11:23
Довідка МВД Цомах С.М..pdf
20 грудня 2019 11:22
Довідка ДФС ТОВ Авєга.pdf
12 грудня 2019 11:37
sign.p7s
12 грудня 2019 11:25
Форма Заява учасника.pdf
12 грудня 2019 11:25
Інші документи.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОБУД"
#22623210
Відхилено 6 240 140,40
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 15:47
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
Переможець 7 214 628,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 15:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
7 214 628,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 грудня 2019 20:31
Договір кап ремонт 28.12.2019.pdf укладений
28 грудня 2019 20:29
sign.p7s зміни до договору
05 березня 2020 14:08
Допугода 1 05.03.2020.pdf зміни до договору
05 березня 2020 14:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 28/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку