Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт частини покрівлі, фасаду, приміщень першого та другого поверхів будівлі КНП «Міська поліклініка № 6» ХМР, розташованої за адресою: 61026, Україна, Харківська обл., м. Харків, пров. Ювілейний, 2
Очікувана вартість
7 723 549,20 UAH
UA-2019-11-26-004754-b ● 25b7e055281e4e0ba3a122bf22ee4a5a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 6" Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02001506 |
Місцезнаходження: | 61153, Україна , Харківська обл., м. Харків, просп. Ювілейний, 54-Б |
Контактна особа: |
лариса пушкар +380577255700,+380577255692,+380505047585 polyclinic6@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2019 22:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2019 11:56 |
Очікувана вартість: | 7 723 549,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 617,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 38600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини покрівлі, фасаду, приміщень першого та другого поверхів будівлі КНП «Міська поліклініка № 6» ХМР, розташованої за адресою: 61026, Україна, Харківська обл., м. Харків, пров. Ювілейний, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61026, Україна, Харківська область, м.Харків , пров. Ювілейний, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються після настання події – виконання робіт. Приймання Замовником виконаних робіт від Підрядника може здійснюватись поетапно. Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2В (далі – Акт) та на підставі довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня підписання Акту. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2019 22:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2019 22:46 |
19_ТД_КАП РЕМ_6-та поліклін.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання по підготовці тендерної пропозиції.
Дата подання: 28 листопада 2019 10:54
Дата відповіді: 03 грудня 2019 16:44
1. В якому вигляді потрібно надавати Додаток 2 до Договору про закупівлю робіт - Протокол погодження договірної ціни, та Додаток 3 до Договору про закупівлю робіт - Календарний графік виконання робіт.
2. Чи являється фінансування бюджетним.
3. Чи можливо надати аналогічний договір з реконструкції об’єкту будівництва, в якому наявний той же перелік видів робіт як в Додатку 1 до тендерної документації, а не капітального ремонту об’єкту будівництва, як вказано в пункті 3.2. Додатку 2 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний запитувач, на Ваше звернення (запитання) згідно з частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (зі змінами) (далі - Закон), надаємо роз’яснення (відповідь) про наступне.
Саме Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, у відповідності до його преамбули.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація –це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Тендерна документація розроблена замовником згідно з нормами частини другої статті 22 Закону та відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, згідно з частиною першою статті 10 Закону. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону форма оголошення про проведення відкритих торгів затверджена наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель»(із змінами),(далі – Наказ). Згідно з пунктом 2 Наказу формами документів затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель (далі – система). Таким чином під час оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури цих відкритих торгів замовником заповнено в системі обов'язкові поля форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджені Наказом, зокрема, обов’язкове поле: «Джерело фінансування закупівлі».
Стосовно запитання 2, слід також звернути Вашу увагу на те, що тендерна документація щодо умов проведення даної закупівлі містить обов’язкові складові, встановлені частиною другою статті 22 Закону, у тому числі проєкт договору про закупівлю, згідно з пунктом7 частини другої статті 22 Закону: проєкт договору про закупівлю викладено в додатку 5 до тендерної документації, умовами пункту 2.11 якого визначено джерело фінансування.
Водночас відповідно до пункту 30 частини першої статті 1 Закону, тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Тобто щодо запитань 1 та 3 цим підкреслюємо, що тендерна пропозиція подається замовнику відповідно до вимог тендерної документації згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону.
При цьому тендерна документація не містить умов про надання будь-яких додатків до договору про закупівлю робіт (щодо запитання 1), а в пункті 3.2 додатку 2 до тендерної документації визначено, який договір є аналогічним відповідно до умов цієї тендерної документації (щодо запитання 3).
Разом з тим згідно з нормами пункту 4 частини першої статті 30 Закону,замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином відповіді на Ваші запитання містяться у тендерній документації, як інші положення, наведені у цьому роз’ясненні (відповіді).
Саме Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, у відповідності до його преамбули.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація –це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Тендерна документація розроблена замовником згідно з нормами частини другої статті 22 Закону та відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, згідно з частиною першою статті 10 Закону. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону форма оголошення про проведення відкритих торгів затверджена наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель»(із змінами),(далі – Наказ). Згідно з пунктом 2 Наказу формами документів затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель (далі – система). Таким чином під час оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури цих відкритих торгів замовником заповнено в системі обов'язкові поля форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджені Наказом, зокрема, обов’язкове поле: «Джерело фінансування закупівлі».
Стосовно запитання 2, слід також звернути Вашу увагу на те, що тендерна документація щодо умов проведення даної закупівлі містить обов’язкові складові, встановлені частиною другою статті 22 Закону, у тому числі проєкт договору про закупівлю, згідно з пунктом7 частини другої статті 22 Закону: проєкт договору про закупівлю викладено в додатку 5 до тендерної документації, умовами пункту 2.11 якого визначено джерело фінансування.
Водночас відповідно до пункту 30 частини першої статті 1 Закону, тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Тобто щодо запитань 1 та 3 цим підкреслюємо, що тендерна пропозиція подається замовнику відповідно до вимог тендерної документації згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону.
При цьому тендерна документація не містить умов про надання будь-яких додатків до договору про закупівлю робіт (щодо запитання 1), а в пункті 3.2 додатку 2 до тендерної документації визначено, який договір є аналогічним відповідно до умов цієї тендерної документації (щодо запитання 3).
Разом з тим згідно з нормами пункту 4 частини першої статті 30 Закону,замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином відповіді на Ваші запитання містяться у тендерній документації, як інші положення, наведені у цьому роз’ясненні (відповіді).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
МАЛЕ СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОБУД" |
6 240 140,40
UAH з ПДВ
|
6 240 140,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА" |
7 650 420,00
UAH з ПДВ
|
7 214 628,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" |
7 710 000,00
UAH з ПДВ
|
7 256 580,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МАЛЕ СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОБУД" #22623210 |
Відхилено |
6 240 140,40
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 15:47
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА" #25609676 |
Переможець |
7 214 628,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2020 16:30
|
Акти АВЕГА.pdf | укладений |
22 жовтня 2020 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2020 14:08
|
Допугода 1 05.03.2020.pdf | зміни до договору |
05 березня 2020 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 20:31
|
Договір кап ремонт 28.12.2019.pdf | укладений |
28 грудня 2019 20:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 28/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |