Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини покрівлі, фасаду, приміщень першого та другого поверхів будівлі КНП «Міська поліклініка № 6» ХМР, розташованої за адресою: 61026, Україна, Харківська обл., м. Харків, пров. Ювілейний, 2
Очікувана вартість
7 723 549,20 UAH
UA-2019-11-26-004754-b 25b7e055281e4e0ba3a122bf22ee4a5a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

лариса пушкар

+380577255700
+380577255692
+380505047585
polyclinic6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 6" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02001506
Місцезнаходження: 61153, Україна , Харківська обл., м. Харків, просп. Ювілейний, 54-Б
Контактна особа: лариса пушкар
+380577255700,+380577255692,+380505047585
polyclinic6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 22:46
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 12:00
Початок аукціону: 13 грудня 2019 11:56
Очікувана вартість: 7 723 549,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 617,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини покрівлі, фасаду, приміщень першого та другого поверхів будівлі КНП «Міська поліклініка № 6» ХМР, розташованої за адресою: 61026, Україна, Харківська обл., м. Харків, пров. Ювілейний, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61026, Україна, Харківська область, м.Харків , пров. Ювілейний, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються після настання події – виконання робіт. Приймання Замовником виконаних робіт від Підрядника може здійснюватись поетапно. Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2В (далі – Акт) та на підставі довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня підписання Акту. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 22:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 22:46
19_ТД_КАП РЕМ_6-та поліклін.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання по підготовці тендерної пропозиції.
Дата подання: 28 листопада 2019 10:54
Дата відповіді: 03 грудня 2019 16:44
1. В якому вигляді потрібно надавати Додаток 2 до Договору про закупівлю робіт - Протокол погодження договірної ціни, та Додаток 3 до Договору про закупівлю робіт - Календарний графік виконання робіт. 2. Чи являється фінансування бюджетним. 3. Чи можливо надати аналогічний договір з реконструкції об’єкту будівництва, в якому наявний той же перелік видів робіт як в Додатку 1 до тендерної документації, а не капітального ремонту об’єкту будівництва, як вказано в пункті 3.2. Додатку 2 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний запитувач, на Ваше звернення (запитання) згідно з частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (зі змінами) (далі - Закон), надаємо роз’яснення (відповідь) про наступне.
Саме Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, у відповідності до його преамбули.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація –це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Тендерна документація розроблена замовником згідно з нормами частини другої статті 22 Закону та відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, згідно з частиною першою статті 10 Закону. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону форма оголошення про проведення відкритих торгів затверджена наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель»(із змінами),(далі – Наказ). Згідно з пунктом 2 Наказу формами документів затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель (далі – система). Таким чином під час оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури цих відкритих торгів замовником заповнено в системі обов'язкові поля форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджені Наказом, зокрема, обов’язкове поле: «Джерело фінансування закупівлі».
Стосовно запитання 2, слід також звернути Вашу увагу на те, що тендерна документація щодо умов проведення даної закупівлі містить обов’язкові складові, встановлені частиною другою статті 22 Закону, у тому числі проєкт договору про закупівлю, згідно з пунктом7 частини другої статті 22 Закону: проєкт договору про закупівлю викладено в додатку 5 до тендерної документації, умовами пункту 2.11 якого визначено джерело фінансування.
Водночас відповідно до пункту 30 частини першої статті 1 Закону, тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Тобто щодо запитань 1 та 3 цим підкреслюємо, що тендерна пропозиція подається замовнику відповідно до вимог тендерної документації згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону.
При цьому тендерна документація не містить умов про надання будь-яких додатків до договору про закупівлю робіт (щодо запитання 1), а в пункті 3.2 додатку 2 до тендерної документації визначено, який договір є аналогічним відповідно до умов цієї тендерної документації (щодо запитання 3).
Разом з тим згідно з нормами пункту 4 частини першої статті 30 Закону,замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином відповіді на Ваші запитання містяться у тендерній документації, як інші положення, наведені у цьому роз’ясненні (відповіді).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАЛЕ СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОБУД" 6 240 140,40
UAH з ПДВ
6 240 140,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА" 7 650 420,00
UAH з ПДВ
7 214 628,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" 7 710 000,00
UAH з ПДВ
7 256 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2019 11:25
Електронний підпис
20 грудня 2019 11:23
Довідка МВД Цомах С.М..pdf
20 грудня 2019 11:22
Довідка ДФС ТОВ Авєга.pdf
12 грудня 2019 11:37
Електронний підпис
12 грудня 2019 11:25
Форма Заява учасника.pdf
12 грудня 2019 11:25
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МСП "АГРОБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"

Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОБУД"
#22623210
Відхилено 6 240 140,40
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 15:47
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
Переможець 7 214 628,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 15:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
7 214 628,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 16:30
Акти АВЕГА.pdf укладений
22 жовтня 2020 16:29
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2020 14:08
Допугода 1 05.03.2020.pdf зміни до договору
05 березня 2020 14:06
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 20:31
Договір кап ремонт 28.12.2019.pdf укладений
28 грудня 2019 20:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 28/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 214 628,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 202 438,00 UAH)