Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стретч-плівка
Очікувана вартість
126 000,00 UAH
UA-2019-11-26-004601-b 1a7138c01fcd40358f4f95af38f684b6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анісіфорова Світлана

+380442300885 anisiforova-sa@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі дирекції оброблення та перевезення пошти
Код ЄДРПОУ: 01181736
Місцезнаходження: 03999, Україна , Київська обл., Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Контактна особа: Анісіфорова Світлана
+380442300885
anisiforova-sa@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 18:57
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 15:03
Очікувана вартість: 126 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Стретч-плівка)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1050 рулон
Стретч-плівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03999, Україна, Київ, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно до розділу 4 проекту договору. Оплата Товару здійснюється впродовж 26 (двадцяти шести) календарних днів з моменту отримання Товару. Пiсляоплата 26 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 18:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 18:57
ТД _стретч-плівка.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-26-004601-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТРІУМФ ПАК", Код ЄДРПОУ:34600884
Дата подання: 16 грудня 2019 16:52
ПОВІДОМЛЕННЯ Про факт зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
АТ "Укрпошта" в особі дирекції оброблення та перевезення пошти було оголошено тендер на закупівлю стретч-плівки ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами.
В розділі V. Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» в п.1 замовником вказано:
Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ), зборів, обов’язкових платежів, страхування, витрати, що пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

При цьому, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Відповідно до форми цінової пропозиції, яка надана у складі тендерної документації:
*У разі надання пропозицій Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку.

Як вбачається з офіційно оприлюднених документів щодо переможця торгів ФОП "КОВТУН ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ" вказано остаточну пропозицію 77 700 грн з ПДВ, що не відповідає дійсності, оскільки цінова пропозиція даного учасника не включає та не може включати ПДВ (не платник ПДВ). Таким чином вказана пропозиція не є найнижчою по критерію ціни для платника ПДВ – замовника.

https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/13739413
Учасники аукціона
Учасник Остаточна пропозиція
1 ФОП "КОВТУН ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ" 77 700 грн з ПДВ

Дійсно, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна.
Разом з тим, шляхом внесення недостовірної інформації, тендерну систему фактично використано, шляхом спотворення відомостей щодо ціни, оскільки не вказано, що ціна не включає ПДВ та дана ситуація є не першою при проведенні процедури та визначенні переможцем саме цього учасника – ФОП, що є підставою для проведення перевірок та надання оцінки відповідними органами.
Вважаємо, що оцінка цінових пропозицій без ПДВ (якщо ми говоримо про недискримінацію учасників) була б справедливою. Оплата ціни товару без ПДВ для замовника-платника ПДВ спричиняє виникнення додаткових податкових зобов’язань для такого платника, що, в свою чергу призведе до збільшення фактичної ціни товару на 20% для бюджетного підприємства.

Ми знаємо порядок оскарження та скористаємось своїм правом в законом визначеному порядку та строки.
Наразі, у зв’язку з систематичним аналогічним порушенням за участю одного і того ж переможця, у випадку відсутності належного реагування на описані порушення, вважаємо за доцільне скерувати копії даного повідомлення у відповідні органи, що уповноважені перевірити викладені факти (АМКУ, Державна аудиторська служба, СБУ, НАБУ, САП) та дати належну оцінку повторюваним діям з введення в оману електронної системи закупівлі та встановити вигодонабувачів подібних схем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 грудня 2019 13:09
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного Закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з викладеним, прийнято рішення зазначену вимогу залишити без розгляду.

Разом з цим, доцільно звернути увагу, що згідно статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено такі принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи наявну практику органу оскарження замовник не в праві обмежувати участь ФОПів у закупівлі, як і встановлювати методику оцінки, яка обмежуватиме участь в торгах будь-якого суб’єкта господарювання. Таким чином, суб’єкти господарювання платники ПДВ, неплатники ПДВ та платники Єдиного податку беруть участь у закупівлях на рівних умовах. І різна система оподаткування не повинна бути підставою для відхилення пропозицій того чи іншого учасника.
Окремими вимогами зазначеного Закону передбачено, що в очікуваній вартості закупівлі та вартості пропозиції учасника завжди відокремлюється частка ПДВ як складова загальної суми. Так, відповідно до статті 22 Закону, публікуючи оголошення про відкриті торги, замовник зазначає, чи входить до очікуваної вартості закупівлі товарів, робіт вартість ПДВ та інших податків і зборів. І ця вимога технічно реалізована на електронних майданчиках в системі Prozorro. Наприклад, під час визначення очікуваної вартості закупівлі у формі оголошення про закупівлю замовник має змогу обрати функцію «з ПДВ» або «без ПДВ». Але замовнику неможливо передбачити, чи будуть учасники та переможець цієї закупівлі платниками/неплатниками ПДВ та чи збіжаться значення, обрані замовником та переможцем торгів. Адже немає жодних обмежень з приводу участі в тендерах платників чи неплатників ПДВ.
Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Відповідно до цього, Замовник у своїй тендерній документації по даній закупівлі зазначив, що критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Також, у тендерній документації міститься інформація, що ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ), зборів, обов’язкових платежів, страхування, витрати, що пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». У разі подання пропозиції Учасником-неплатником ПДВ, то така пропозиція надається без врахування ПДВ.
На електронних майданчиках, якщо очікувана вартість закупівлі вказана замовником зі статусом «з ПДВ», то пропозиція учасника також буде автоматично відображатись у системі зі статусом «з ПДВ» (навіть, якщо учасник фактично під час подання пропозиції вказав ціну без ПДВ).
Пропозиції учасників розглядаються замовником за ціною, яка запропонована учасником за результатом електронного аукціону. Наразі, на етапі розгляду тендерних пропозицій учасника замовник повинен керуватися виключно вимогами власної тендерної документації та документами наявними у тендерній пропозиції учасника.
В будь якому випадку, договір за результатами закупівлі укладається на суму, з якою учасник виграв аукціон. На сьогоднішній день, в системі Prozorro реалізована технічна можливість при оприлюдненні договору зазначати суму договору з ПДВ чи без ПДВ.

Документи подані скаржником

16 грудня 2019 16:52
лист тендер укрпочта.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОВТУН ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ" 107 940,00
UAH з ПДВ
77 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРІУМФ ПАК" 103 845,00
UAH з ПДВ
85 099,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УТК "ФЛАГМАН" 108 554,25
UAH з ПДВ
93 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРАНД-ФЛЕКС" 105 676,00
UAH з ПДВ
93 605,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОСТ ПАК+" 112 329,00
UAH з ПДВ
94 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЛІМЕР-ГРУП УКРАЇНА" 114 444,00
UAH з ПДВ
97 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 16:36
лист відмова.PDF
11 грудня 2019 16:29
тех.специф.PDF
11 грудня 2019 16:29
відомості.PDF
11 грудня 2019 16:29
лист-гарантія.PDF
11 грудня 2019 16:29
Відгук_Іврус.pdf
11 грудня 2019 16:29
Паспорт Ковтун Д.С.pdf

Публічні документи

24 грудня 2019 13:13
Довідка_19232567150980735549.pdf
24 грудня 2019 13:13
CCI0241219.pdf
24 грудня 2019 13:13
CCI0241219_0001.pdf
02 грудня 2019 16:17
Лист відгук.pdf
02 грудня 2019 16:17
Додатки.pdf
02 грудня 2019 16:17
1наказ.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 15:26
10.12.19(2).pdf
10 грудня 2019 15:26
Scan30001 (2).JPG
10 грудня 2019 14:44
Scan.pdf
06 грудня 2019 15:10
06.12.19(5).pdf
06 грудня 2019 15:10
Scan30003.JPG
06 грудня 2019 15:10
Scan30004.JPG
06 грудня 2019 15:10
Лист- відгук1.pdf
06 грудня 2019 15:10
Scan3.JPG

Публічні документи

20 січня 2020 17:33
Цінова пропозиція.pdf
20 січня 2020 16:51
Довідка МВС.pdf
11 грудня 2019 18:17
6. Лист-згода (Додаток 6).pdf
11 грудня 2019 18:17
3.3. Сертифікат якості.pdf
11 грудня 2019 18:17
3.2. Лист-гарантія.pdf
11 грудня 2019 18:17
3.1. Довідка-згода.pdf
11 грудня 2019 18:17
1.2 Аналогічний договір.pdf
11 грудня 2019 18:17
1.1 Лист відгук.pdf
11 грудня 2019 18:17
1. Довідка (Додаток 1).pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 19:20
3 Додаток.pdf
11 грудня 2019 19:20
2 Додаток.pdf
11 грудня 2019 19:20
Лист-відгук.pdf
11 грудня 2019 19:20
1 Додаток.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОВТУН ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ"

ТОВ "ТРІУМФ ПАК"

ТОВ "УТК "ФЛАГМАН"

ТОВ "ГРАНД-ФЛЕКС"

ТОВ "РОСТ ПАК+"

ТОВ "ПОЛІМЕР-ГРУП УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОВТУН ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ"
#3059825834
Рішення скасоване 77 700,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 13:10
ФОП "КОВТУН ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ"
#3059825834
Відхилено 77 700,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 13:12
ТОВ "ТРІУМФ ПАК"
#34600884
Рішення скасоване 85 099,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 12:47
ТОВ "ТРІУМФ ПАК"
#34600884
Відхилено 85 099,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 12:53
ТОВ "УТК "ФЛАГМАН"
#37542705
Відхилено 93 000,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 17:21
ТОВ "ГРАНД-ФЛЕКС"
#38299846
Переможець 93 605,40
UAH з ПДВ
20 січня 2020 16:44

Документи

28 грудня 2019 12:53
Електронний підпис
28 грудня 2019 12:47
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2020 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРАНД-ФЛЕКС"
#38299846
93 605,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 09:17
01. Zvit do 31.03.2020r. Doh. 11-6.zip укладений
01 квітня 2020 09:17
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 11:54
договір 11-6 від 31.01.2020р. (стретч).pdf укладений
31 січня 2020 11:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 93 605,40
UAH (в тому числі ПДВ 15 600,90 UAH)