Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги з друку та доставки газети «Кременчуцькі новини»
Printing and delivery services of Kremenchug News
Очікувана вартість
9 360 000,00 UAH
UA-2019-11-26-004546-b 5ba4355038b0415b8318776497a858bc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Калита

+380960871434 kalita.alla15@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Кременчуцька міська телерадіокомпанія"
Код ЄДРПОУ: 25165311
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська область обл., м. Кременчук, вул. Г. Жадова, 12
Контактна особа: Алла Калита
+380960871434
kalita.alla15@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalne pidpriemstvo "Kremenchutska miska teleradiokompaniya"
National ID: 25165311
Contact point: Alla Kalita
+380960871434
kalita.alla15@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 22:00
Початок аукціону: 09 січня 2020 13:33
Очікувана вартість: 9 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25 %
Publication date: 26 листопада 2019 18:23
Enquiries until: 16 грудня 2019 22:00
Complaints submission until: до 22 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 грудня 2019 22:00

Information

Estimated total value: 9 360 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 23 400 UAH
Minimal lowering step, %: 0,25 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком


Scope of the procurement
Джерело фінансування - місцевий бюджет
The source of funding is the local budget
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з друку та доставки газети «Кременчуцькі новини»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, Генерала Жадова,12
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком

Printing and delivery services of Kremenchug News
CPV: 79820000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг післяоплата Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 18:24
Електронний підпис
26 листопада 2019 18:23
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ КТРК.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимого щодо предмету закупівлі
Дата подання: 28 листопада 2019 14:34
Дата відповіді: 29 листопада 2019 14:33
1.Уточніть, будь ласка, фарбність (4+4), тобто повноколір шпальт(сторінок) - всі 16? 2.Яким документом підтверджується можливість надання послуг з доставки предмету закупівлі?
Відповідь: Доброго дня! Щодо поставлених Вами запитань повідомляємо: 1.Фарбність 4х4 передбачена для всіх 16 сторінок (шпальт). 2. Учасник у складі своєї пропозиції має подати інформацію щодо забезпечення технічними та людськими ресурсами для виконання умов договору.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-26-000051 ● b382645172034239853f8a3b0bcbd0d8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2020 17:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
26.02.2020 № 12
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 26.02.2020 № 12

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-11-26-004546-b, 26.11.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-26 17:41:29

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-11-26-004546-b), керуючись пунктами 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частиною п’ятою статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктами 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
На які законодавчі акти послався учасник-переможець закупівлі ТОВ «Видавничий будинок «Кераміст» надавши у складі тендерної пропозиції пояснювальну записку від 21 грудня 2019 вихід. № 24-12/291 ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель у строк, встановлений частиною п’ятою статті 7-1 Закону протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може долучатись їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-03-11 13:08:10

Заперечення

Розділом 5 «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено, що Учасник в складі тендерної пропозиції також надає пояснювальну записку за формою, наведеною у Додатку 5 цієї тендерної документації (у випадку необхідності, тобто у разі подання аналогів документів або відсутності документів та їх аналогів та ін.). Саме Пояснювальну записку і було надано Учасниками закупівлі замість Довідки про підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію (стаття 16 Закону): «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Обидва Учасники гарантували за окремим запитом Замовника надати підтверджуючі документи. Крім того, вищезазначені Пояснювальні записки були надані на офіційних бланках підприємств за підписами керівників, які згідно чинного законодавства несуть відповідальність за достовірність наданої інформації.
Отже, Замовником абзац 2 пункту 1 частини першої статті 30 Закону порушений не був, оскільки подані тендерні пропозиції Учасників відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 січня 2020
UA-2019-11-26-004546-b5ba4355038b0415b8318776497a858bc
Найменування: Комунальне підприємство "Кременчуцька міська телерадіокомпанія"
Код ЄДРПОУ: 25165311
Місцезнаходження: 39600, Україна, Полтавська область обл., м. Кременчук, вул. Г. Жадова, 12
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Видавничий будинок "Кераміст" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ФАКТОР-ДРУК" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

13 січня 2020 11:39
Довідка МВСУ
13 січня 2020 11:39
Довідка ст.17 п2,3,8 ч.1
11 січня 2020 10:38
Остаточна пропозиція
24 грудня 2019 15:00
1812631_Наше місто.pdf
24 грудня 2019 15:00
1804788_Зоря.pdf
24 грудня 2019 15:00
СТАТУТ с изм_.pdf
24 грудня 2019 15:00
Свідоцтво ПДВ.PDF
24 грудня 2019 15:00
Протокол признач дир.PDF
24 грудня 2019 15:00
Довідка стат АА.PDF
24 грудня 2019 15:00
SCAN_20191224_143441783.pdf
24 грудня 2019 15:00
SCAN_20191224_143356389.pdf
24 грудня 2019 15:00
SCAN_20191224_143313900.pdf
24 грудня 2019 15:00
SCAN_20191224_143213295.pdf
24 грудня 2019 15:00
SCAN_20191224_143124812.pdf
24 грудня 2019 15:00
SCAN_20191224_142711536.pdf
24 грудня 2019 15:00
SCAN_20191224_142620048.pdf
24 грудня 2019 15:00
SCAN_20191224_142534495.pdf
24 грудня 2019 15:00
SCAN_20191224_142445945.pdf
24 грудня 2019 15:00
SCAN_20191224_142345434.pdf
24 грудня 2019 15:00
SCAN_20191224_142302940.pdf
24 грудня 2019 15:00
SCAN_20191224_142220537.pdf
24 грудня 2019 15:00
пропозіція.pdf

Документи

Публічні документи

24 грудня 2019 16:29
лист погодження.pdf
24 грудня 2019 16:29
копія наказа.pdf
24 грудня 2019 16:29
устав.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Видавничий будинок "Кераміст"

ТОВ "ФАКТОР-ДРУК"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2020 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Видавничий будинок "Кераміст" 9 300 000,00
UAH з ПДВ
9 250 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАКТОР-ДРУК" 9 360 000,00
UAH з ПДВ
9 274 848,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 січня 2020 11:39
Довідка МВСУ
13 січня 2020 11:39
Довідка ст.17 п2,3,8 ч.1
11 січня 2020 10:38
Остаточна пропозиція
24 грудня 2019 15:00
1812631_Наше місто.pdf
24 грудня 2019 15:00
1804788_Зоря.pdf
24 грудня 2019 15:00
СТАТУТ с изм_.pdf
24 грудня 2019 15:00
Свідоцтво ПДВ.PDF
24 грудня 2019 15:00
Протокол признач дир.PDF
24 грудня 2019 15:00
Довідка стат АА.PDF
24 грудня 2019 15:00
SCAN_20191224_143441783.pdf
24 грудня 2019 15:00
SCAN_20191224_143356389.pdf
24 грудня 2019 15:00
SCAN_20191224_143313900.pdf
24 грудня 2019 15:00
SCAN_20191224_143213295.pdf
24 грудня 2019 15:00
SCAN_20191224_143124812.pdf
24 грудня 2019 15:00
SCAN_20191224_142711536.pdf
24 грудня 2019 15:00
SCAN_20191224_142620048.pdf
24 грудня 2019 15:00
SCAN_20191224_142534495.pdf
24 грудня 2019 15:00
SCAN_20191224_142445945.pdf
24 грудня 2019 15:00
SCAN_20191224_142345434.pdf
24 грудня 2019 15:00
SCAN_20191224_142302940.pdf
24 грудня 2019 15:00
SCAN_20191224_142220537.pdf
24 грудня 2019 15:00
пропозіція.pdf

Публічні документи

24 грудня 2019 16:29
лист погодження.pdf
24 грудня 2019 16:29
копія наказа.pdf
24 грудня 2019 16:29
устав.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Видавничий будинок "Кераміст"

ТОВ "ФАКТОР-ДРУК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Видавничий будинок "Кераміст"
#31122120
Переможець 9 250 560,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 11:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Видавничий будинок "Кераміст"
#31122120
9 250 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 14:25
dogovor-2001888.pdf укладений
21 січня 2020 14:24
dodatok-1.pdf укладений
21 січня 2020 14:24
dodatok-2.pdf укладений
21 січня 2020 14:24
dodatok-3-1.pdf укладений
21 січня 2020 14:24
dodatok-3-2.pdf укладений
21 січня 2020 14:24
dodatok-3-3.pdf укладений
21 січня 2020 14:24
dodatok-3-4.pdf укладений
21 січня 2020 14:23
dodatok-3-5.pdf укладений
21 січня 2020 14:23
dodatok-3-6.pdf укладений
21 січня 2020 14:23
dodatok-3-7.pdf укладений
21 січня 2020 14:23
dodatok-3-8.pdf укладений
21 січня 2020 14:23
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:59
Додаткова угода № 2.png зміни до договору
28 грудня 2020 15:58
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:57
Додаткова угода № 1.png зміни до договору
28 грудня 2020 15:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: № 2001888
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: № 2001888
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML