Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт (термомодернізація) загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Кальчик Володарського району Донецької області"  (продовження робіт)
Очікувана вартість
21 975 936,00 UAH
UA-2019-11-26-004526-b 65f9cc12be044e909330e351e52c976b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Віталійович Михайлюк

+380932682037 mykhaylyuk.d@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Дмитро Віталійович Михайлюк
+380932682037
mykhaylyuk.d@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 18:17
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 23:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 11:10
Очікувана вартість: 21 975 936,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 659 278,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 88000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Строк виконання - 270 днів. Клас наслідків - СС2. Середньомісячна заробітна плата по об'єкту складає 8 527,52 грн, що відповідає середньому розряду робіт у будівництві при виконанні робіт у звичайних умовах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт (термомодернізація) загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Кальчик Володарського району Донецької області" (продовження робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87040, Україна, Донецька область, с. Кальчик, вул. Центральна, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. При цьому, замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 35 Робочі 70
Iнша подія Замовник, після отримання дозвільних документів на виконання будівельних робіт та визначення відсутності негативного фінансового результату Підрядника, має право надати аванс (для об’єктів будівництва і реконструкції) відповідно до п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 (зі змінами) або попередню оплату (для об’єктів капітального ремонту) відповідно до п.п. 3 п.1 та п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 (зі змінами) у розмірі до 30% від річного обсягу фінансування, але не більш ніж 30% від Договірної ціни за весь період реалізації проекту, який/яку Підрядник зобов'язується використати протягом трьох місяців після одержання, але у будь-якому разі не пізніше ніж до кінця поточного бюджетного року. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються Підрядником Замовнику, але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання авансу/попередньої оплати. Надання авансу або попередньої оплати не є обов’язком Замовника. Аванс 35 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
строк виконання: 5%
у строк, що складає менш ніж 60 %: 5%
у строк від 60 % до 80 %: 3%
у строк, що складає більше 80 %, включно до 99%: 1%
у строк, що дорівнює 100%: 0%
26 листопада 2019 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 18:17
Специфікація Кальчик ЗОШ Капрем (прод роб).rar
26 листопада 2019 18:17
Проект Договору.docx
26 листопада 2019 18:17
ТД_№86 (472) Кальчик ЗОШ Капрем (прод роб).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" 21 605 901,74
UAH з ПДВ
21 605 901,74
UAH з ПДВ
1.0315789474 20 944 496.58 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМБУДСЕРВІС" 21 900 000,00
UAH з ПДВ
21 900 000,00
UAH з ПДВ
1 21 900 000 Документи

Публічні документи

23 грудня 2019 19:38
Довідка налогова.pdf
23 грудня 2019 13:19
Довідка Донинтерпласт.zip
23 грудня 2019 13:19
Довідка Ященко.zip
21 грудня 2019 18:04
Dovidka_19350559450090594784.pdf.p7s
21 грудня 2019 18:04
Dovidka_19350559450090594784.pdf
11 грудня 2019 19:10
Електронний підпис
11 грудня 2019 19:01
Проект Договору.PDF.p7s
11 грудня 2019 19:01
Проект Договору.PDF
11 грудня 2019 19:01
10.Ліцензія.PDF.p7s
11 грудня 2019 19:01
10.Ліцензія.PDF
11 грудня 2019 19:01
8.Баланс.pdf.p7s
11 грудня 2019 19:01
8.Баланс.pdf
11 грудня 2019 19:01
5.Субпідрядники.PDF.p7s
11 грудня 2019 19:01
5.Субпідрядники.PDF
11 грудня 2019 19:01
4.Графік.PDF.p7s
11 грудня 2019 19:01
4.Графік.PDF
11 грудня 2019 19:01
3.Зведена довідка.PDF.p7s
11 грудня 2019 19:01
3.Зведена довідка.PDF
11 грудня 2019 19:01
2.Досвід.pdf.p7s
11 грудня 2019 19:01
2.Досвід.pdf
11 грудня 2019 19:01
1.Заява-пропозиція.PDF.p7s
11 грудня 2019 19:01
1.Заява-пропозиція.PDF

Публічні документи

11 грудня 2019 13:04
Витяг_ПДВ (2).PDF
11 грудня 2019 13:04
Statut_.pdf
11 грудня 2019 13:04
Protokol_Direktor.PDF
11 грудня 2019 13:04
Protokol_1.PDF
11 грудня 2019 13:04
лицен3.pdf
11 грудня 2019 13:04
лицен2.pdf
11 грудня 2019 13:04
лицен1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМБУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ"
#40250918
Переможець 21 605 901,74
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 18:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 18:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ"
#40250918
21 605 901,74
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2020 08:20
ду4 від 02.07.2020 дог 143б-19 від 27.12.2019.pdf зміни до договору
03 липня 2020 08:20
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2020 15:04
ду3 від 19.05.2020 дог.143б-19 від 27.12.2020.pdf зміни до договору
19 травня 2020 15:03
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 16:08
ду2 від 02.04.2020 дог 143б-19 від 27.12.2019.PDF зміни до договору
02 квітня 2020 16:08
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 10:42
ду1 від 31.03.2020 дог 143б-19 від 27.12.2019.PDF зміни до договору
31 березня 2020 10:38
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 20:29
договір 143б-19 від 27.12.2019.pdf укладений
27 грудня 2019 19:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація у відповідності до положень ст.3 та ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі". Зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану, зміна реквізитів сторін.
Номер договору про закупівлю: 143 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни оприлюднюються відповідно до вимог статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 143 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: ду2 від 02.04.2020 дог 143б-19 від 27.12.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація у відповідності до положень ст.3 та ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції від 02.04.2020. Зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану.
Номер договору про закупівлю: 143 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 143 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: ду4 від 02.07.2020 дог 143б-19 від 27.12.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML