Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Флеш накопичувачі
Очікувана вартість
56 007,00 UAH
UA-2019-11-26-004370-b ● 58ff5c406c4841a6966a2e1e690c594f
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108625 |
Місцезнаходження: | 10008, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Старий бульвар, 5/37 |
Контактна особа: |
Лілія Масна +380412407625 lilia-04@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2019 17:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2019 18:15 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2019 18:15 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2019 12:59 |
Очікувана вартість: | 56 007,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 560,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
175 штука
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10008, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Старий Бульвар,5/37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2019 17:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2019 17:36 |
оголошення .docx | |
26 листопада 2019 17:36 |
Додаток 1 .doc | |
26 листопада 2019 17:36 |
Додаток 3.doc | |
26 листопада 2019 17:36 |
Додаток 4.doc | |
26 листопада 2019 17:36 |
додаток 2 (1) .doc | |
26 листопада 2019 17:36 |
проект договру.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 10:16
Дата відповіді: 27 листопада 2019 13:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Усі можуть приймати участь в закупівлях на рівних умовах пропозиція ФОП не платника ПДВ РОЗГЛЯДАТИМЕТЬСЯ ЯК ОСТАТОЧНА ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-26-004370-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП "ПРОХНИЦЬКИЙ ДЕНИС ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3639503290
Дата подання: 10 грудня 2019 10:14
Вимога щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника – ТОВ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" як такої, що не відповідає Тендерній документації
В оголошенні про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель міститься вимога до Учасників надати в електронному (сканованому) вигляді в складі пропозиції Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців із зазначенням відповідних відомостей.
Учасник - ТОВ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" в складі тендерної пропозиції надав Виписку з ЄДР, а не Витяг.
Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» трактує поняття виписки з ЄДР як документу в електронній або паперовій формі, який формується та оновлюється за результатами проведення реєстраційних дій та містить відомості про юридичну особу (чи її окремий підрозділ), фізичну особу-підприємця.
Витяг – це документ, який містить відомості, актуальні на даний час (на час формування запиту), і які могли бути відсутні в момент державної реєстрації.
Отже, підсумуємо, що Витяг і Виписка це різні документи.
Враховуючи, що Тендерною документацією було зобов’язано учасників надати саме Витяг, вимагаємо визнати тендерну пропозицію Учасника - ТОВ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" такою, що не відповідає умовам тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 13:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" |
33 894,00
UAH з ПДВ
|
33 894,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПРОХНИЦЬКИЙ ДЕНИС ДМИТРОВИЧ" |
43 000,00
UAH з ПДВ
|
40 439,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
41 650,00
UAH з ПДВ
|
40 528,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРКЕЙС" |
47 604,00
UAH з ПДВ
|
47 604,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" #42838481 |
Переможець |
33 894,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2019 19:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 12:41
|
948.pdf | укладений |
16 грудня 2019 12:40
|
дод 948.pdf | укладений |
16 грудня 2019 12:40
|