Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі та фрукти
Очікувана вартість
1 494 600,00 UAH
UA-2019-11-26-004339-b 8af78a1e513b4a70947b5b53e91b7738
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мисак Микола Іванович

+380937342468 CENTROSVITASOKAL@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СОКАЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ СОКАЛЬСЬКОГО РАЙОНУ"
Код ЄДРПОУ: 41829167
Місцезнаходження: 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, Сокальський район, ВУЛИЦЯ ШАШКЕВИЧА, будинок 86
Контактна особа: Мисак Микола Іванович
+380937342468
CENTROSVITASOKAL@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 19:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 15:48
Очікувана вартість: 1 494 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 946,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24000 кг
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
48000 кг
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4900 кг
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3500 кг
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
14000 кг
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
7500 кг
Яблуко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1500 кг
Лимон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
40 кг
Зелена цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
200 кг
Помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
200 кг
Огірок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
800 кг
Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
70 кг
Салата
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кг
Банан
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
350 кг
Горох
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 17:28
ТД овочі,фрукти.doc
26 листопада 2019 17:28
ДОДАТОК 5 (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ).doc
26 листопада 2019 17:28
ДОДАТОК 3(ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ).doc
26 листопада 2019 17:28
ДОДАТОК 4(ЛИСТ ГАРАНТІЯ СТ 17).doc
26 листопада 2019 17:28
ДОДАТОК 2(КВАЛІФІКАЦІЯ ТА СТ17).doc
26 листопада 2019 17:28
ДОДАТОК 1 (ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

01
Дата подання: 29 листопада 2019 21:18
Дата відповіді: 02 грудня 2019 10:52
Чи можуть бути документи подані не одним файлом у форматі PDF ? А наприклад окремими документами інших форматів jpeg, jpg ? Адже по своїй суті це формальна помилка, за яку заборонено відхиляти згідно законодавства
Відповідь: Згідно тендерної документації даної закупівлі - всі документи Тендерної пропозиції (при можливості) повинні бути у вигляді кольорової сканованої копії та подані одним файлом у форматі PDF (скановані документи повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підпису і т.ін.) Ключове слово "при можливості". Для зручності роботи замовнику з документами учасника, даний формат документа в одному файлі спрощує тендерному комітету розглядати пропозицію учасника на відповідність їх тендерній документації. Звичайно, якщо учасник подасть свої документи в інших форматах - це не буде причиною його дискваліфікації.
02
Дата подання: 29 листопада 2019 21:18
Дата відповіді: 02 грудня 2019 10:54
Яким чином переможець надає вам документи переможця : завантажує на Прозоро через майданчик чи надає особисто ?
Відповідь: Відповідно до Додатку 2 тендерної документації переможець закупівлі надає документи (інформацію) переможця в електронному вигляді через електронну систему закупівель.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-26-004339-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2248923864
Дата подання: 24 грудня 2019 09:58
Порушення вимог документації
Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації Учасник переможець повинен надати Замовнику «Документ (оригінал або документ в електронному вигляді, або, за бажанням Учасника, нотаріально завірена копія документа), виданий відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що Фізична особа, яка є Учасником, не була/була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.». Учасник-переможець ФОП Микита Іван Степанович надав довідку про несудимість, видана відповідним органом МВС № 0743517 , яка містить інформацію станом на 28.08.2019р. Тобто ця довідка є вже нечинною, тобто такою, яка не відповідає вимогам документації. А тому пропозиція учасника підлягає відхиленню. У випадку вашого ігнорування чи не відхилення пропозиції учасника, я буду звертатися зі скаргою в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 грудня 2019 11:29
У відповідь на Вашу вимогу інформуємо, що ФОП Микита І.С. завантажив довідку, термін дії якої сплив, однак ним було надано у встановлений термін в установу зазначену довідку яка була видана відповідним органом МВС станом на 06.12.2019 р.

Документи

27 грудня 2019 11:29
File.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-26-004339-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2248923864
Дата подання: 28 грудня 2019 14:02
СКАРГА
СКАРГА
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 січня 2020 21:48
Рішення від 03.01.2020 № 110 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 03 січня 2020 21:48
рішення від 21.01.2020 № 1190 .pdf
Дата публікації: 24 січня 2020 21:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вирішено
Дата виконання рішення замовником: 30 січня 2020 11:58

Документи подані скаржником

28 грудня 2019 14:02
ПД.pdf
28 грудня 2019 14:02
СКАРГА.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Микита Іван Степанович 1 248 050,00
UAH з ПДВ
1 233 104,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА 1 271 659,40
UAH з ПДВ
1 247 265,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГІРНА" 1 429 300,00
UAH з ПДВ
1 429 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 20:42
IMG_0001.pdf
05 грудня 2019 14:11
овочі.pdf
05 грудня 2019 14:11
дог.2905-4.PDF
05 грудня 2019 14:11
гарантія договір.jpg
05 грудня 2019 14:11
ст.17.pdf
05 грудня 2019 14:11
санст.pdf
05 грудня 2019 14:11
ПДВ.pdf
05 грудня 2019 14:11
паспорт та інд.код.pdf
05 грудня 2019 14:11
овочі2.pdf
05 грудня 2019 14:11
овочі.pdf
05 грудня 2019 14:11
док.pdf
05 грудня 2019 14:11
нак.2905.jpg
05 грудня 2019 14:11
нак.1901.pdf
05 грудня 2019 14:11
нак.1601.jpg
05 грудня 2019 14:11
нак.3.jpg
05 грудня 2019 14:11
док.pdf
05 грудня 2019 14:11
дог.2905-4.PDF
05 грудня 2019 14:11
дов.овочі та фрукти.jpg
05 грудня 2019 14:11
гарантія договір.jpg
05 грудня 2019 14:11
03-12-3.PDF
05 грудня 2019 14:11
03-3-1901.PDF
05 грудня 2019 14:11
03-3-1601-15.PDF

Публічні документи

10 грудня 2019 15:42
Електронний підпис
10 грудня 2019 15:42
Форма пропозиція.pdf
10 грудня 2019 15:42
Технічні вимоги.pdf
10 грудня 2019 15:42
Проект договору.pdf
10 грудня 2019 15:42
Лист про довкілля.pdf
10 грудня 2019 15:42
Лист гарантія по ст 17.pdf
10 грудня 2019 15:42
Довідка про учасника.pdf
10 грудня 2019 15:42
Довідка про ПДВ.pdf
10 грудня 2019 15:42
51 Довідка про підпис.pdf
10 грудня 2019 15:41
50 Лист про ГМО.pdf
10 грудня 2019 15:41
47 Посвідчення водія.pdf
10 грудня 2019 15:41
46 Експ дозвіл Собенко.pdf
10 грудня 2019 15:41
40 Довідка з банку.PDF
10 грудня 2019 15:41
40 Довідка з банку 4.PDF
10 грудня 2019 15:41
40 Довідка з банку 3.PDF
10 грудня 2019 15:41
40 Довідка з банку 2.PDF
10 грудня 2019 15:41
39 Акт обстеження.pdf
10 грудня 2019 15:41
36 Лист про печатку.pdf
10 грудня 2019 15:41
31 Добросовісність.pdf
10 грудня 2019 15:41
30 Довідка по ст 17 ч 1 і 2.pdf
10 грудня 2019 15:41
29 Лист про санкції.pdf
10 грудня 2019 15:41
27 Щодо висновків СЕС.pdf
10 грудня 2019 15:41
26 Щодо санпаспорту.pdf
10 грудня 2019 15:41
24 Договір утилізації.pdf
10 грудня 2019 15:41
17 Техпаспорт.pdf
10 грудня 2019 15:41
16 Договір оренди АВТО.pdf
10 грудня 2019 15:41
15 Довідка про мат базу.pdf
10 грудня 2019 15:41
14 Обробка даних.pdf
10 грудня 2019 15:41
12 Аналогічні договори.pdf
10 грудня 2019 15:41
11 Відгуки.pdf
10 грудня 2019 15:41
11 Відгук Собенко 25.10.2019.PDF
10 грудня 2019 15:41
11 Відгук Собенко 17.09.2019.PDF
10 грудня 2019 15:41
06 Виписка ЄДРПОУ.pdf
10 грудня 2019 15:41
04 Захист довкілля.pdf
10 грудня 2019 15:41
02 Паспорт.pdf
10 грудня 2019 15:41
02 Паспорт оригінал.pdf
10 грудня 2019 15:41
02 ІД код.pdf
10 грудня 2019 15:41
02 ІД код оригінал.PDF
10 грудня 2019 15:41
01 Витяг ЄДРПОУ 23.10.2019.pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 09:17
Перелік ЗАКЛАДІВ 2.jpg
05 грудня 2019 09:17
Перелік ЗАКЛАДІВ 1.jpg
05 грудня 2019 09:17
ЛИСТИ.rar
05 грудня 2019 09:17
ДОСВІД ТОВ ГІРНА.rar
05 грудня 2019 09:17
Документи.rar
05 грудня 2019 09:17
ВІДОМОСТІ.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Микита Іван Степанович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА

ТОВ "ГІРНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Микита Іван Степанович
#2794716130
Рішення скасоване 1 233 104,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 17:56
ФОП Микита Іван Степанович
#2794716130
Відхилено 1 233 104,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 17:56
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА
#2248923864
Відхилено 1 247 265,60
UAH з ПДВ
31 січня 2020 16:38
ТОВ "ГІРНА"
#37326135
Відхилено 1 429 300,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 11:15

Інформація про відміну

Дата відміни
03 лютого 2020 11:15
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі