Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кондиціонер (спліт-система)
Очікувана вартість
14 400,00 UAH
UA-2019-11-26-004218-b 5aa1a88de8a24c5597cbfca17482330b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дядчук Катерина Федорівна

380445639645
380971731653
tcsodarn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Дарницького району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 33882032
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Вербицького, 9-І
Контактна особа: Дядчук Катерина Федорівна
380445639645,380971731653
tcsodarn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 17:31
Очікувана вартість: 14 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Кондиціонер (спліт-система)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, Вербицького, 9-і
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 39717200-3 — Кондиціонери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - місцевий бюджет Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 10:19
Дата відповіді: 27 листопада 2019 11:11
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваші запитання надаємо наступні відповіді: 1) Оголошенням до закупівлі в характеристиках предмета закупівлі чітко зазначена бажана торгова марка або її аналог (еквівалент); 2) Оголошенням до закупівлі Додатком № 3 Формою цінової пропозиції передбачено зазначення найменування предмету закупівлі, що передбачає назву та марку, інакше не можливо здійснити оцінку запропонованого товару; 3) До закупівлі допускаються Учасники будь-якої форми власності. Сума комерційної пропозиції, яка приймає участь в аукціоні є остаточною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 17:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІ-ЕЛ" 14 400,00
UAH з ПДВ
14 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 14:40
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 листопада 2019 14:40
Протокол рішення 01102019.pdf
28 листопада 2019 14:40
Лист що до зміни форми СІ-ЕЛ.pdf
28 листопада 2019 14:40
ДОВІДКА СТАТТЯ 17.pdf
28 листопада 2019 14:40
Довідка ОПП-4.pdf
28 листопада 2019 14:40
ВИТЯГ З ЄДИНОГО РЕЄСТРУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІ-ЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІ-ЕЛ"
#30404738
Переможець 14 400,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 16:13

Документи

29 листопада 2019 16:13
Протокол № 141.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІ-ЕЛ"
#30404738
14 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2019 16:13
Протокол № 141.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Ю-14400.pdf укладений
10 грудня 2019 13:11