Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) – персональний комп’ютер
Очікувана вартість
411 300,00 UAH
UA-2019-11-26-004078-b e134d5cc21944d179f12ab1b19a36faa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Артамонова

+380509339903
+380532608193
prozorro@pl.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 13967927
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 66
Контактна особа: Олена Артамонова
+380509339903,+380532608193
prozorro@pl.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 13 грудня 2019 12:52
Очікувана вартість: 411 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 056,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штука
Машини для обробки даних (апаратна частина) – персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Соборності, 66, каб. 505
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 16:52
Тендерна документація - ПК.doc
26 листопада 2019 16:52
Додаток 1 - інформація про техн.. якісні та к-сні харк-ки.doc
26 листопада 2019 16:52
Додаток 2 - тендерна пропозиція.doc
26 листопада 2019 16:52
Додаток 3 - проект Договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 10:24
Дата відповіді: 27 листопада 2019 11:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Стосовно Вашого першого питання, зазначаємо, що у тендерній документації за даним предметом закупівлі, Замовником не вказувалася його конкретна торгова марка або модель. Повідомляємо, що на електронних торгах приймаються пропозиції, які відповідають вимогам тендерної документації, щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у Додатку № 1 до тендерної документації вимогам та характеристикам.
2. Відповідно до Додатку № 2 тендерної документації «Тендерна пропозиція» кожен учасник за наведеною формою повинен буде заповнити графу найменування товару. Передбачається, що в даній графі, кожним Учасником буде зазначено конкретну назву предмету закупівлі, із зазначенням запропонованої торгової марки та моделі товару. Крім того, під час розгляду тендерних пропозицій, Замовник перевіряє повну відповідність наданих пропозицій технічним і якісним характеристикам предмету закупівлі, незалежно від вказаної учасником торгової марки та моделі.
3. На електронних торгах приймаються пропозиції від учасників ( фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб (резидентів або нерезидентів)), які відповідають вимогам тендерної документації, щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі, на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість (ціна) без ПДВ, яка буде визначена як остаточна, додаткові відсотки до пропозиції не нараховуються.
Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО" 409 800,00
UAH з ПДВ
409 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" 410 880,00
UAH з ПДВ
410 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 10:58
Електронний підпис
11 грудня 2019 10:55
Acer - Вывод СЭС.PDF
11 грудня 2019 10:55
Acer - Вывод СЭС завірене.pdf
11 грудня 2019 10:55
9.Витяг ПДВ копія 04.12.2019.pdf
11 грудня 2019 10:55
9. витяг з реєстру ПДВ.pdf
11 грудня 2019 10:54
8. Витяг ЄДР 04.11..pdf
11 грудня 2019 10:54
6.4. Договір МОЗ 02.12..pdf
11 грудня 2019 10:54
6.2. Договір КМДА 02.12..pdf
11 грудня 2019 10:54
51.Довідка гарантія.pdf
11 грудня 2019 10:54
43.Довідка windows 10 pro.pdf
11 грудня 2019 10:54
41.Проект договору.pdf
11 грудня 2019 10:54
37.Довідка ціна.pdf
11 грудня 2019 10:54
36.Довідка санкції.pdf
11 грудня 2019 10:54
36.Довідка санкції 3.pdf
11 грудня 2019 10:54
36.Довідка санкції 2.pdf
11 грудня 2019 10:54
30.Довідка довкілля.pdf
11 грудня 2019 10:54
27. 120 робочих днів.pdf
11 грудня 2019 10:54
26.Тендерна пропозиція.pdf
11 грудня 2019 10:54
22. Рішення_АСАП ДЕМО.pdf
11 грудня 2019 10:54
19.Статистика 04.12.2019.pdf
11 грудня 2019 10:54
18.Паспорт + код Возний.pdf
11 грудня 2019 10:54
18. код.pdf
11 грудня 2019 10:53
11.Статут АСАП ДЕМО.pdf
11 грудня 2019 10:53
11. Статут 04.12.19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО"
#41362870
Переможець 409 800,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 14:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО"
#41362870
409 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:11
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 08:48
Договір № 205.doc укладений
24 грудня 2019 08:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 409 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 68 300,00 UAH)