Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер)
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2019-11-26-004024-b ae7d6354276f40e29c8ea5f03dd649d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислава Сахно

+380962363689 osvita@krasnopilska-gromada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Краснопільської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41778123
Місцезнаходження: 42400, Україна , Сумська обл., смт. Краснопілля, вул. Мезенівська, буд. 4
Контактна особа: Владислава Сахно
+380962363689
osvita@krasnopilska-gromada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 19:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 11:32
Очікувана вартість: 11 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,91%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42400, Україна, Сумська область, смт Краснопілля, вул. Перемоги, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 16:47
ТД Персональний комп’ютер від 26.11.2019.doc
27 листопада 2019 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 16:47
ТД Персональний комп’ютер від 26.11.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 10:26
Дата відповіді: 27 листопада 2019 16:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! 1.Відповідно до умов тендерної документації викладених у Додатку 1 «Примітка: всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом "або еквівалент".». 2. Відповідно до умов тендерної документації «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахування податку на додану вартість (з ПДВ). Якщо учасник не є платником податку на додану вартість, то він зазначає ціну без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 10 490,00
UAH з ПДВ
10 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ В-ІНВЕСТ 11 000,00
UAH з ПДВ
11 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2019 16:13
Електронний підпис
10 грудня 2019 17:18
Електронний підпис
10 грудня 2019 17:16
Тендерна пропозиція.pdf
10 грудня 2019 17:16
Протокол.pdf
10 грудня 2019 17:16
наказ.pdf
10 грудня 2019 17:16
заходи довкілля.pdf
10 грудня 2019 17:16
договір.pdf
10 грудня 2019 17:16
довідка ст.17.pdf
10 грудня 2019 17:16
Витяг.jpg
10 грудня 2019 17:16
Витяг з ЄДР.pdf
10 грудня 2019 17:16
Висновок СЕС ТУ.pdf
10 грудня 2019 17:16
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
10 грудня 2019 17:16
АП.pdf
10 грудня 2019 17:16
File0003 (8).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ В-ІНВЕСТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 10 490,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 16:37
ТОВ В-ІНВЕСТ
#39930039
Переможець 11 000,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 17:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ В-ІНВЕСТ
#39930039
11 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2019 11:47
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2019 11:46
ДУ №1 до договору № 638 від 26.12.19.pdf зміни до договору
29 грудня 2019 11:45
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 08:31
Договір з ТОВ В-Інвест від 26.12.2019.pdf укладений
26 грудня 2019 08:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пенесення строків поставки товару
Номер договору про закупівлю: 638
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 11 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 833,33 UAH)