Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер)
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2019-11-26-004024-b ae7d6354276f40e29c8ea5f03dd649d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Краснопільської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41778123
Місцезнаходження: 42400, Україна , Сумська обл., смт. Краснопілля, вул. Мезенівська, буд. 4
Контактна особа: Владислава Сахно
+380962363689
osvita@krasnopilska-gromada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 19:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 11:32
Очікувана вартість: 11 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,91 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42400, Україна, Сумська область, смт Краснопілля, вул. Перемоги, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 10:26
Дата відповіді: 27 листопада 2019 16:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! 1.Відповідно до умов тендерної документації викладених у Додатку 1 «Примітка: всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом "або еквівалент".». 2. Відповідно до умов тендерної документації «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахування податку на додану вартість (з ПДВ). Якщо учасник не є платником податку на додану вартість, то він зазначає ціну без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 10 490,00
UAH з ПДВ
10 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ В-ІНВЕСТ 11 000,00
UAH з ПДВ
11 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2019 16:13
sign.p7s
10 грудня 2019 17:18
sign.p7s
10 грудня 2019 17:16
Тендерна пропозиція.pdf
10 грудня 2019 17:16
Протокол.pdf
10 грудня 2019 17:16
наказ.pdf
10 грудня 2019 17:16
заходи довкілля.pdf
10 грудня 2019 17:16
договір.pdf
10 грудня 2019 17:16
довідка ст.17.pdf
10 грудня 2019 17:16
Витяг.jpg
10 грудня 2019 17:16
Витяг з ЄДР.pdf
10 грудня 2019 17:16
Висновок СЕС ТУ.pdf
10 грудня 2019 17:16
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
10 грудня 2019 17:16
АП.pdf
10 грудня 2019 17:16
File0003 (8).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 10 490,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 16:37
ТОВ В-ІНВЕСТ
#39930039
Переможець 11 000,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 17:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ В-ІНВЕСТ
#39930039
11 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
26 грудня 2019 08:31
Договір з ТОВ В-Інвест від 26.12.2019.pdf укладений
26 грудня 2019 08:30
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2019 11:47
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2019 11:46
ДУ №1 до договору № 638 від 26.12.19.pdf зміни до договору
29 грудня 2019 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пенесення строків поставки товару
Номер договору про закупівлю: 638
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 11 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 833,33 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку