Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

придбання багатофункціонального пристрою
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2019-11-26-003918-b 1bf29e386d114712af4be106f23df936
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Єгор Мирончук

+380562360942
+380562338928
tender_don@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 25927519
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, буд. 70
Контактна особа: Єгор Мирончук
+380562360942,+380562338928
tender_don@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 12:11
Очікувана вартість: 6 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


усі вимоги зазначені в Додатку 1 до цього оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
придбання багатофункціонального пристрою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар проводиться Замовником на підставі п.1 ст.49 і згідно з ст. 23 Бюджетного кодексу України лише за наявності відповідного бюджетного призначення протягом 10 календарних днів після відвантаження товару за адресою Замовника і згідно з представленими Постачальником відповідних накладних документів та за наявності бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів, з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування обласний бюджет. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 16:36
оголошення товар.docx
26 листопада 2019 16:36
проєкт договору (товар).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 10:28
Дата відповіді: 27 листопада 2019 12:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розглядає аналог вищезазначеного товару, але він повинен відповідати якісним показникам вказаного виробника. У разі не відповідності співпраця буде не можливою, а переможець торгів з товаром не відповідної якості дискваліфікований. Пропозиція учасника повинна відповідати технічним та інші вимоги до предмету закупівлі в додатку 1 до оголошення. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до пункту 12 частини 1 ст.1 Закону найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Замовник забезпечує однаковий підхід до учасників при розгляді та оцінці пропозицій. Тобто до оцінки беруться остаточні пропозиції учасників, подані ними для участі у закупівлі. Учасник повинен надати документи відповідно до Додатку 2 до оголошення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" 4 986,00
UAH з ПДВ
4 956,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РУБЕЦЬ ГАННА ВІКТОРІВНА" 5 620,00
UAH з ПДВ
4 985,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПЛАТОНОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" 5 203,00
UAH з ПДВ
5 203,00
UAH з ПДВ
Документи
Андросович Сергій Адамович 5 654,00
UAH з ПДВ
5 619,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА 6 000,00
UAH з ПДВ
6 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 23:37
Цінова пропозиція.pdf
03 грудня 2019 23:37
Установчі документи.pdf
03 грудня 2019 23:37
СЕС Сanon БФП 12 02 2024.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 14:40
пропозиція.pdf
04 грудня 2019 14:40
довідка досвід.pdf
04 грудня 2019 14:40
листи.pdf
04 грудня 2019 14:40
загальна довідка.pdf
04 грудня 2019 14:40
Паспорт код Рубець.pdf
04 грудня 2019 14:40
Оригiнал_Виписки.pdf
04 грудня 2019 14:40
Витяг_EП.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 17:48
Довідка підпису.PDF
04 грудня 2019 17:48
Ненад Статуту.pdf
04 грудня 2019 17:48
Паспорт код1.pdf
04 грудня 2019 17:48
Док Андросович1.pdf
04 грудня 2019 17:48
Пропозиція.PDF

Публічні документи

04 грудня 2019 17:39
Завірені.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"

ФОП "РУБЕЦЬ ГАННА ВІКТОРІВНА"

ФОП "ПЛАТОНОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ"

Андросович Сергій Адамович

ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"
#43120417
Переможець 4 956,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 09:35

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 09:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"
#43120417
4 956,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір БФП.pdf укладений
16 грудня 2019 11:46