Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Товари для дому та господарства
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2019-11-26-003851-b 69b4f300ccff43149efdecc4e760113a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дядчук Катерина Федорівна

380445639645
380971731653
tcsodarn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Дарницького району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 33882032
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Вербицького, 9-І
Контактна особа: Дядчук Катерина Федорівна
380445639645,380971731653
tcsodarn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2019 17:01
Початок аукціону: 04 грудня 2019 12:18
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20189 штуки
Товари для дому та господарства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, Вербицького, 9-і
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - місцевий бюджет Пiсляоплата 102 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 10:29
Дата відповіді: 27 листопада 2019 11:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваші запитання надаємо наступні відповіді: 1) Оголошенням до закупівлі в характеристиках предмета закупівлі чітко зазначена бажана торгова марка або її аналог (еквівалент); 2) Оголошенням до закупівлі Додатком № 3 Формою цінової пропозиції передбачено зазначення найменування предмету закупівлі, що передбачає назву та марку, інакше не можливо здійснити оцінку запропонованого товару; 3) До закупівлі допускаються Учасники будь-якої форми власності. Сума комерційної пропозиції, яка приймає участь в аукціоні є остаточною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство"КОР-АЛ" 59 130,00
UAH з ПДВ
59 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМІ-ОФІС" 60 000,00
UAH з ПДВ
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 17:37
оновлена пропозиція-9.jpg
05 грудня 2019 17:37
оновлена пропозиція-8.jpg
05 грудня 2019 17:37
оновлена пропозиція-7.jpg
05 грудня 2019 17:37
оновлена пропозиція-6.jpg
05 грудня 2019 17:37
оновлена пропозиція-5.jpg
05 грудня 2019 17:37
оновлена пропозиція-4.jpg
05 грудня 2019 17:37
оновлена пропозиція-3.jpg
05 грудня 2019 17:37
оновлена пропозиція-2.jpg
05 грудня 2019 17:37
оновлена пропозиція-1.jpg
03 грудня 2019 15:02
пропозиція 03-12-19.zip
03 грудня 2019 15:02
Прозор_2018.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство"КОР-АЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМІ-ОФІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство"КОР-АЛ"
#34292957
Переможець 59 130,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 11:04

Документи

06 грудня 2019 11:03
протокол №145.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство"КОР-АЛ"
#34292957
59 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2019 11:03
протокол №145.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Ю-59130.pdf укладений
18 грудня 2019 12:55