Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
36 300,00 UAH
UA-2019-11-26-003656-b ● ae5c613bfac542cbafe451075d7db5ba
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Загальноосвітній навчальний заклад "Київський спортивний ліцей-інтернат" |
Код ЄДРПОУ: | 23516367 |
Вебсайт: | http://ksli.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 03126, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Гавела Вацлава, 46 |
Контактна особа: |
Бондар Наталія Сергіївна 380444080030 kcli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2019 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2019 13:19 |
Очікувана вартість: | 36 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 363,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03126, Україна, Київська область, Київ, Бульвар Гавела Вацлава-46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 грудня 2019
—
17 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Комп’ютерне обладнання | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2019 16:20 |
ДОДАТОК Компютерна техніка.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 10:34
Дата відповіді: 27 листопада 2019 13:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В черговий раз відповідаємо на Ваші "під копірку" написані запитання у порядку їх розміщених:
1) В Документації Закупівлі Замовник вказав на конкурентноздатність аналогічних за технічними та якісними характеристиками Товарів.
2) Відповідність/невідповідність запропонованих Учасниками товарів, можна перевірити детально вивчивши Документацію кожного з Учасників. Це і є одним із факторів забезпечення дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ, закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі".
3) Не зрозуміло, на якій підставі та з допомогою якого механізму Замовник може НЕ ДОПУСТИТИ до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Пропозиція ФО-П неплатника ПДВ, буде розглядатись як остаточна.
1) В Документації Закупівлі Замовник вказав на конкурентноздатність аналогічних за технічними та якісними характеристиками Товарів.
2) Відповідність/невідповідність запропонованих Учасниками товарів, можна перевірити детально вивчивши Документацію кожного з Учасників. Це і є одним із факторів забезпечення дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ, закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі".
3) Не зрозуміло, на якій підставі та з допомогою якого механізму Замовник може НЕ ДОПУСТИТИ до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Пропозиція ФО-П неплатника ПДВ, буде розглядатись як остаточна.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
32 795,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
211.PDF | укладений |
16 грудня 2019 14:31
|