Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
36 300,00 UAH
UA-2019-11-26-003656-b ae5c613bfac542cbafe451075d7db5ba
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бондар Наталія Сергіївна

380444080030 kcli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Загальноосвітній навчальний заклад "Київський спортивний ліцей-інтернат"
Код ЄДРПОУ: 23516367
Вебсайт: http://ksli.at.ua/
Місцезнаходження: 03126, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Гавела Вацлава, 46
Контактна особа: Бондар Наталія Сергіївна
380444080030
kcli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 11:00
Початок аукціону: 03 грудня 2019 13:19
Очікувана вартість: 36 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 363,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, Київська область, Київ, Бульвар Гавела Вацлава-46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019  —  17 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Комп’ютерне обладнання Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 10:34
Дата відповіді: 27 листопада 2019 13:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В черговий раз відповідаємо на Ваші "під копірку" написані запитання у порядку їх розміщених:
1) В Документації Закупівлі Замовник вказав на конкурентноздатність аналогічних за технічними та якісними характеристиками Товарів.
2) Відповідність/невідповідність запропонованих Учасниками товарів, можна перевірити детально вивчивши Документацію кожного з Учасників. Це і є одним із факторів забезпечення дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ, закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі".
3) Не зрозуміло, на якій підставі та з допомогою якого механізму Замовник може НЕ ДОПУСТИТИ до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Пропозиція ФО-П неплатника ПДВ, буде розглядатись як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 34 560,00
UAH з ПДВ
32 795,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 32 796,00
UAH з ПДВ
32 796,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2019 17:17
HP ноутбуки до 23 05 23.pdf
01 грудня 2019 17:17
Авторизаційний лист (3).pdf
01 грудня 2019 17:17
Досвід 2000.rar
01 грудня 2019 17:17
Пропозиція.pdf
01 грудня 2019 17:17
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 32 795,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 16:15

Документи

04 грудня 2019 16:15
ПРОТОКОЛ.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
32 795,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2019 16:15
ПРОТОКОЛ.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
211.PDF укладений
16 грудня 2019 14:31