Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
93 520,00 UAH
UA-2019-11-26-003414-b 7f86fddae00d42eba7e56c809c83a88c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Маленко Ольга Миколаївна


380445667214
3kmk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вищий навчальний заклад "Київський медичний коледж №3"
Код ЄДРПОУ: 05416124
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська обл., Київ, Привокзальна 14/2
Контактна особа: Маленко Ольга Миколаївна
,380445667214
3kmk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2019 17:00
Очікувана вартість: 93 520,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 467,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Офісні меблі, загальний фонд
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85 штуки
Офісні меблі - столи комп'юторні - 23шт., шафи для одягу - 2шт., шафи для господарського інвентарю - 2шт., стіл з дверцями - 2 шт., стіл робочий - 6шт., антресоль - 2шт., антресоль 2х дверна - 3шт., стільці - 45 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02096, Україна, місто Київ, Київ, Привокзальна, 14/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі акту виконаних робіт , у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України з від термінуванням платежу до 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 16:41
Документація Офісні меблі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 10:37
Дата відповіді: 27 листопада 2019 10:58
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Доброго дня! Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ маємо як остаточну. Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Венцова Ольга Владимировна" 93 350,00
UAH з ПДВ
93 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Венцова Ольга Владимировна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Венцова Ольга Владимировна"
#2606905646
Переможець 93 350,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 11:12

Документи

04 грудня 2019 11:12
Протокол 33.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Венцова Ольга Владимировна"
#2606905646
93 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2019 11:12
Протокол 33.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
214.pdf укладений
06 грудня 2019 11:27