Комп’ютерне обладнання (Комплект комп’ютерного обладнання для Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр «Ін-кидс» Дніпровської міської ради)
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2019-11-26-003367-b b4a664e347a14e8a9ade5ce1338d3a35
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 19139858
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Олександр Риндін
+380980692098
kp.bio@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 14:49
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Комплект комп’ютерного обладнання для Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр «Ін-кидс» Дніпровської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Дислокації згідно Додатку 2, що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

26 листопада 2019 15:48
Електронний цифровий підпис
26 листопада 2019 15:47
Додаток 8 - Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
26 листопада 2019 15:47
Проект договору.docx
26 листопада 2019 15:47
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 10:38
Дата відповіді: 27 листопада 2019 18:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також згідно примітки Додатку 8 до тендерної документації учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником: «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент» усі показники еквіваленту мають бути не гіршими за зазначені. Ми не обмежуємо коло потенційних учасників за признаком системи оподаткування.Оцінювати пропозицію ФОП неплатника ПДВ ми будемо згідно чинного законодавства: розглядатиме його ціну як остаточну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 189 114,00
UAH з ПДВ
189 114,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 189 800,00
UAH з ПДВ
189 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2019 14:32
справка налоговая.pdf
11 грудня 2019 16:04
sign.p7s
11 грудня 2019 15:27
sign.p7s
11 грудня 2019 15:26
V1_Letter_N15_N16.pdf
11 грудня 2019 15:26
Decl_N15_2019_043-19-TR-PO dek.pdf
11 грудня 2019 15:26
Cert_N15_2019_ВВ 043-191561763420.pdf
11 грудня 2019 15:26
AEPCertificate 2020.jpg
11 грудня 2019 15:26
специфікація.pdf
11 грудня 2019 15:26
реєстр.pdf
11 грудня 2019 15:26
проект договора.pdf
11 грудня 2019 15:25
Паспорт Жукова.pdf
11 грудня 2019 15:25
ІПН Жукова цв.pdf
11 грудня 2019 15:25
Договір аренди офісу.pdf
11 грудня 2019 15:25
довідка про МТБ.pdf
11 грудня 2019 15:25
витяг ПДВ . Держ.реєстр.pdf
11 грудня 2019 15:25
Витяг від 26.11.2019.pdf
11 грудня 2019 15:25
Асер 2 СЭС.jpg
11 грудня 2019 15:25
АСЕР 1 СЭС.jpg
11 грудня 2019 15:25
!тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 16:20
тендерна пропозиція.pdf
11 грудня 2019 16:20
подача.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 189 114,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 18:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 18:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
189 114,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 грудня 2019 14:16
Договір 79.pdf укладений
24 грудня 2019 14:12

Актуальні тендери

До пошуку