Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44410000-7 Вироби для ванної кімнати та кухні (Сушка для рук підлогова)
Очікувана вартість
66 000,00 UAH
UA-2019-11-26-003320-b ● 6c375db7e50847dc9afff62800e145be
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Музей історії міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 05534195 |
Вебсайт: | http://kyivhistorymuseum.org |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 2 |
Контактна особа: |
Бакалець Людмила Володимирівна 380445202834 tender49840@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2019 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2019 11:20 |
Очікувана вартість: | 66 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 330,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44410000-7: Вироби для ванної кімнати та кухні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
44410000-7 Вироби для ванної кімнати та кухні (Сушка для рук підлогова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, місто Київ, Київ, вул Богдана Хмельницького 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 грудня 2019
ДК 021:2015: 44410000-7 — Вироби для ванної кімнати та кухні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2019 16:51 |
Додаток_№2_Договiр_(проект)... (1).doc |
26 листопада 2019 15:44 |
Оголошення... (3).doc |
26 листопада 2019 15:43 |
Характеристика СУШИЛКИ.docx |
26 листопада 2019 16:51 |
Додаток_№2_Договiр_(проект)... (1).doc
|
||
26 листопада 2019 15:44 |
Оголошення... (3).doc
|
||
26 листопада 2019 15:43 |
Характеристика СУШИЛКИ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 10:38
Дата відповіді: 27 листопада 2019 13:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В ціновій пропозиції учасники мають чітко вказати торгову марку, тенхічні характеристики якого мають відповідати заявці. Бажано щоб учасник був платником ПДВ. Цінова пропозиція не платника ПДВ буде розглядатися як остаточна.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
58 656,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 14:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
дог 13.pdf | укладений |
12 грудня 2019 19:13
|