Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Паливо (бензин А-95)
Очікувана вартість
275 500,00 UAH
UA-2019-11-26-003289-b ● 07075533c1a940dda3d649d7ab94e803
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" |
Код ЄДРПОУ: | 04054151 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б |
Контактна особа: |
Ангеліна Омельченко +380999052102 omelchenko.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2019 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2019 11:52 |
Очікувана вартість: | 275 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,44% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 літр
Паливо (бензин А-95)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69037, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставку Товару здійснюються в безготівковому порядку протягом 15 календарних днів з моменту одержання товару (скретч-карт) на підставі видаткової накладної на Товар, за цінами, що діють на момент поставки Товару та зазначені у накладній. Ціна одного літру Товару вказується у накладній | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2019 15:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2019 15:41 |
ТД.docx | |
26 листопада 2019 15:41 |
Додаток 9 Відомості про учасника.doc | |
26 листопада 2019 15:41 |
Додаток 8 Дозвіл на обробку персональних даних.doc | |
26 листопада 2019 15:41 |
Додаток 6, 7 Документи по ст.17.doc | |
26 листопада 2019 15:41 |
Додаток 5.doc | |
26 листопада 2019 15:41 |
Додаток 4 Довідка про уповноважену особу.doc | |
26 листопада 2019 15:41 |
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc | |
26 листопада 2019 15:41 |
Додаток 2 Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі.docx | |
26 листопада 2019 15:41 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання
Дата подання: 26 листопада 2019 16:05
Дата відповіді: 28 листопада 2019 09:50
1) чи можлива передплата?
Відповідь: Доброго дня! Ні
щодо тендерної документації
Дата подання: 29 листопада 2019 10:33
Дата відповіді: 04 грудня 2019 08:22
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі № UA-2019-11-26-003289-b по предмету закупівлі Паливо (бензин А-95) ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти в Тендерній документації Замовника Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" зазначені дискримінаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме:
1. Учасник зобов’язаний надати копії дозвільних документів на право провадження певного виду господарської діяльності (роздрібна торгівля нафтопродуктами), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Варто зауважити що дана закупівля являється оптовою, а отже наявність в учасника ліцензії на право роздрібної торгівлі не є необхідним. Окрім того ліцензію на роздрібну торгівлю отримуються окремо на кожну АЗС, а для постачальників які працюють за партнерськими договорами достатньо мати в наявності ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО внести зміни до Тендерної документації:
1. Викласти пункт щодо ліцензії в наступній редакції: Учасник зобов’язаний надати копії дозвільних документів на право провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Ознайомившись з вимогою повідомляю наступне:
Умова тендерної документації щодо надання копії дозвільних документів на право провадження певного виду господарської діяльності (роздрібна торгівля нафтопродуктами), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, була визначена на виконання ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана умова жодним чином не є дискримінаційною та такою, яка спрямована на встановлення нерівних умов для учасників у закупівлі.
Згідно з пп.14.1.141-1 ст.14 ПКУ пальне - нафтопродукти, скраплений газ, паливо моторне альтернативне, паливо моторне сумішеве, речовини, що використовуються як компоненти моторних палив, інші товари, зазначені у підпункті 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 цього Кодексу.
Відповідно ст.1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» оптова торгівля пальним - діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб’єктам господарювання роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам; роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки.
Згідно Постанови КМ України «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» від 20.12.1997 № 1442 роздрібний продаж нафтопродуктів здійснюється через мережу автозаправних станцій, що призначені для відпуску споживачам нафтопродуктів. Тобто роздрібною торговлею визнаються всі продажі через АЗС, незважаючи на статус покупця. Такий висновок аргументується п.2 зазначених Правил та підтверджується судовою практикою (постанова ВС України від 28.11.2018 у справі № 803/1165/16).
На підставі вищевикладеного, дана закупівля являється роздрібною, тому наявність у учасника ліцензії на право роздрібної торгівлі є обов’язковим.
Враховуючі вказане, а також у поєднання з неухильним дотриманням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель Ваша вимога є такою, що не підлягає задоволенню, а як наслідок і внесення змін до тендерної документації. Водночас, дана відповідь не позбавляє Вас права звернення до органу оскарження – АМКУ з метою захисту Ваших прав.
Ознайомившись з вимогою повідомляю наступне:
Умова тендерної документації щодо надання копії дозвільних документів на право провадження певного виду господарської діяльності (роздрібна торгівля нафтопродуктами), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, була визначена на виконання ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана умова жодним чином не є дискримінаційною та такою, яка спрямована на встановлення нерівних умов для учасників у закупівлі.
Згідно з пп.14.1.141-1 ст.14 ПКУ пальне - нафтопродукти, скраплений газ, паливо моторне альтернативне, паливо моторне сумішеве, речовини, що використовуються як компоненти моторних палив, інші товари, зазначені у підпункті 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 цього Кодексу.
Відповідно ст.1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» оптова торгівля пальним - діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб’єктам господарювання роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам; роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки.
Згідно Постанови КМ України «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» від 20.12.1997 № 1442 роздрібний продаж нафтопродуктів здійснюється через мережу автозаправних станцій, що призначені для відпуску споживачам нафтопродуктів. Тобто роздрібною торговлею визнаються всі продажі через АЗС, незважаючи на статус покупця. Такий висновок аргументується п.2 зазначених Правил та підтверджується судовою практикою (постанова ВС України від 28.11.2018 у справі № 803/1165/16).
На підставі вищевикладеного, дана закупівля являється роздрібною, тому наявність у учасника ліцензії на право роздрібної торгівлі є обов’язковим.
Враховуючі вказане, а також у поєднання з неухильним дотриманням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель Ваша вимога є такою, що не підлягає задоволенню, а як наслідок і внесення змін до тендерної документації. Водночас, дана відповідь не позбавляє Вас права звернення до органу оскарження – АМКУ з метою захисту Ваших прав.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" |
235 410,00
UAH з ПДВ
|
217 170,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНЗИТ" |
247 380,00
UAH з ПДВ
|
217 740,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОСТОР-ДС" |
247 380,00
UAH з ПДВ
|
226 860,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" |
246 240,00
UAH з ПДВ
|
234 175,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК |
252 510,00
UAH з ПДВ
|
252 510,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
266 000,00
UAH з ПДВ
|
266 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" #41224168 |
Очікує рішення |
217 170,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 12:37
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 27 грудня 2019 14:27 |
Коментар щодо відміни: | торги UA-2019-11-26-003289-b закупівля: Паливо (бензин А-95), необхідно відмінити згідно частини першої статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі» у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. |
Документи:
27 грудня 2019 14:27
|
Електронний підпис |
27 грудня 2019 14:26
|
Повідомлення про відміну торгів.PDF |