Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (дидактичний матеріал)
Очікувана вартість
128 700,00 UAH
UA-2019-11-26-003174-b 6590591c9c1b415e911ddc1b56a17b21
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 23:00
Очікувана вартість: 128 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 643,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 штука
дидактичний матеріал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 15:31
Додаток 4 технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
26 листопада 2019 15:31
Додаток 6 - Проект договору.docx
26 листопада 2019 15:31
Тендерна документація.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимоги ТД
Дата подання: 28 листопада 2019 11:19
Дата відповіді: 02 грудня 2019 09:11
Шановний замовнику! В чинному законодавстві непередбачено вимога обов’язкової сертифікації відповідності на даний вид продукції, що зазначена в тендерній документації! Проханя, законодавчо обґрунтувати свою вимогу щодо надання Сертифікату відповідності (якості) / декларації про відповідність на кожний вид товару та внести зміни до тендерної документації, а саме вилучити вищезазначену вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У замовника в тендерній документації та в Додатку 4 до тендерної документації є вимога про надання сертифікатів відповідності/декларацій про відповідність на кожен вид товару, але прошу зауважити з припискою про те, що у разі якщо необхідне отримання даних сертифікатів та декларацій відповідно до чинного законодавства України.
Замовник має на меті закупити якісний товар для користування дітьми в навчальних закладах, тому підтвердження відповідності сертифікатами або деклараціями вважаємо за потрібне для безпеки та здоров'я дітей.
щодо оголошеної закупівлі та можливого порушення чинного законодавства
Дата подання: 30 листопада 2019 19:12
Дата відповіді: 02 грудня 2019 09:17
Я, Фізична особа-підприємець Бодак Віталій Іванович брав участь у закупівлі UA-2019-10-16-003979-b, проте через можливе порушення був вимушений звертатися до АМКУ для встановлення справедливості під час обрання переможця. Проте наскільки я бачу ви оголосили цю закупівлю де зокрема містяться точно такі ж технічні вимоги щодо точно такого ж предмету закупівлі в точно такі ж навчальні заклади як і в закупівлю яка наразі призупинена через подану скаргу. Вимагаю щоб ви дали відповідь на запитання – Ця нова закупівля – це ваша спроба обійти незручне вам рішення АМКУ ? В разі якщо це виявиться таким, буду змушений звертатися вже не тільки до АМКУ з приводу вашої діяльності а й до компетентних органів, журналістів, антикорупційних громадський формувань, Державної аудиторської служби України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В першу чергу, дана закупівля не стосується закупівлі, яку Ви оскаржуєте в АМКУ.
Технічні вимоги в двох згаданих Вами закупівлях є різні та й заклади до яких замовник планує поставку теж відрізняються. Тому шановний СКАРЖНИКУ, приймайте участь в закупівлі, якщо Ви маєте можливість поставити даний товар, та виконати всі вимоги відповідно до тендерної документації та усіх додатків.
Відповідно до Закону Ви маєте право.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-26-003174-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "БОДАК ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:2974124037
Дата подання: 30 листопада 2019 19:15
щодо можливого порушення чинного законодавства
Я, Фізична особа-підприємець Бодак Віталій Іванович брав участь у закупівлі UA-2019-10-16-003979-b, проте через можливе порушення був вимушений звертатися до АМКУ для встановлення справедливості під час обрання переможця. Проте наскільки я бачу ви оголосили цю закупівлю де зокрема містяться точно такі ж технічні вимоги щодо точно такого ж предмету закупівлі в точно такі ж навчальні заклади як і в закупівлю яка наразі призупинена через подану скаргу. Вимагаю щоб ви дали відповідь на запитання – Ця нова закупівля – це ваша спроба обійти незручне вам рішення АМКУ ? В разі якщо це виявиться таким, буду змушений звертатися вже не тільки до АМКУ з приводу вашої діяльності а й до компетентних органів, журналістів, антикорупційних громадський формувань, Державної аудиторської служби України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 грудня 2019 09:18
Доброго дня. В першу чергу, дана закупівля не стосується закупівлі, яку Ви оскаржуєте в АМКУ. Технічні вимоги в двох згаданих Вами закупівлях є різні та й заклади до яких замовник планує поставку теж відрізняються. Тому шановний СКАРЖНИКУ, приймайте участь в закупівлі, якщо Ви маєте можливість поставити даний товар, та виконати всі вимоги відповідно до тендерної документації та усіх додатків. Відповідно до Закону Ви маєте право.

Інформація про відміну

Дата відміни
11 грудня 2019 23:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій