Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні грифельні чи інші дошки для писання чи малювання або приладдя до них - фліпчарт, набір магнітів, коркові дошки, мольберт
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-11-26-003155-b ● 1201d66c50ce4d41aa3ff6faed534259
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний комплексний позашкільний навчальний заклад «Київський міський будинок учителя» |
Код ЄДРПОУ: | 02597232 |
Вебсайт: | http://kmbu.com.ua |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, Володимирська,57 |
Контактна особа: |
Соколова Ольга Володимирівна 380442342033,380442346172 ov_sokolova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2019 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2019 13:35 |
Очікувана вартість: | 20 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна
Загальний фонд
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Шкільні грифельні чи інші дошки для писання чи малювання або приладдя до них - фліпчарт, набір магнітів, коркові дошки, мольберт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01030, Україна, місто Київ, Київ, вул.Володимирська, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 грудня 2019
—
10 грудня 2019
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2019 15:31 |
проект дог. фурнітура різна.doc |
26 листопада 2019 15:30 |
оголошення фурнітура різна (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 10:52
Дата відповіді: 27 листопада 2019 13:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Аналоги, еквіваленти не допускаються. 2. Технічні характеристики товару повинні відповідати вимогам до предмету закупівлі, викладеним у додатку 2 до закупівлі . 3. До участі в закупівлі допускаються фізичних особи-підприємці неплатники ПДВ. Пропозиція ФО-П неплатника ПДВ будуть розглядатися як остаточна.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-26-003155-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3181010709
Дата подання: 03 грудня 2019 11:16
Не відповідність оформлення тендерної документації
Просимо звернути увагу на те, що Учасник ТОВ «ОТ» при подачі своєї тендерної пропозиції не дотримався вимог оформлення тендерної документації. В тендерній документації чітко прописано, що якість товару повинна повністю відповідати діючим в Україні державним стандартам та технічним умовам, встановлених для даного виду товару, і підтверджуватись документами, передбаченими діючим законодавством (в тому числі сертифікатами, виданими органами Держстандарту України - на товари, що підлягають обов’язковій сертифікації) до тендерної документації Учасника ТОВ «ОТ» не надано жодного документу, який би підтверджував якість товару.
В тендерній документації прописано, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції документи, викладені в Додатках до цього Оголошення, в Учасника ТОВ «ОТ» в складі своєї документації відсутній документ, а саме Додаток 2 тендерної документації «Технічні та кількісні вимоги до предмету закупівлі», також в тендерній документації прописано у разі, якщо під час аукціону відбулося пониження ціни, Учасник, пропозиція, якого за результатами оцінки пропозицій, визнана найбільш економічно вигідною, протягом 1 робочого дня після завершення аукціону повинен завантажити в електронну систему скан-копію уточненої тендерної пропозиції, виготовлену з оригіналу, оформлену та завірену належним чином. У разі невиконання зазначеної вимоги, тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена як така, що не відповідає вимогам замовника.
В зв’язку з тим, що Учасник не дотримався умов подання тендерної документації просимо відхилити пропозицію Учасника ТОВ «ОТ» як таку, що не відповідає вимогам Замовника
Розгорнути
Згорнути
В тендерній документації прописано, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції документи, викладені в Додатках до цього Оголошення, в Учасника ТОВ «ОТ» в складі своєї документації відсутній документ, а саме Додаток 2 тендерної документації «Технічні та кількісні вимоги до предмету закупівлі», також в тендерній документації прописано у разі, якщо під час аукціону відбулося пониження ціни, Учасник, пропозиція, якого за результатами оцінки пропозицій, визнана найбільш економічно вигідною, протягом 1 робочого дня після завершення аукціону повинен завантажити в електронну систему скан-копію уточненої тендерної пропозиції, виготовлену з оригіналу, оформлену та завірену належним чином. У разі невиконання зазначеної вимоги, тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена як така, що не відповідає вимогам замовника.
В зв’язку з тим, що Учасник не дотримався умов подання тендерної документації просимо відхилити пропозицію Учасника ТОВ «ОТ» як таку, що не відповідає вимогам Замовника
Скасована
Дата: 03 грудня 2019 21:16
Причина: cancelled
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ" |
18 669,60
UAH з ПДВ
|
17 153,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО" |
19 500,00
UAH з ПДВ
|
17 154,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА |
19 700,00
UAH з ПДВ
|
18 660,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ" #36265773 |
Рішення скасоване |
17 153,94
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 21:16
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ" #36265773 |
Відхилено |
17 153,94
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 21:50
|
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО" #32316677 |
Відхилено |
17 154,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 13:29
|
ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА #3181010709 |
Переможець |
18 660,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2019 16:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Підписаний договір.pdf | укладений |
11 грудня 2019 17:23
|