Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 72260000-5 Послуги пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги зі впровадження програмного забезпечення Медичної інформаційної системи «МедЕйр»)
Очікувана вартість
135 000,00 UAH
UA-2019-11-26-002055-b 443ac588cec7486c8efd4ac062a8bacd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кобець Людмила Михайлівна

380995016273 goprycrb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Голопристанська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02003988
Місцезнаходження: 75600, Україна , Херсонська обл., Гола Пристань, Санаторна, 7
Контактна особа: Кобець Людмила Михайлівна
380995016273
goprycrb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 13:43
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 16:00
Очікувана вартість: 135 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 місяць
ДК 021:2015 - 72260000-5 Послуги пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги зі впровадження програмного забезпечення Медичної інформаційної системи «МедЕйр»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, Гола Пристань, вулиця Санаторна, будинок №7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 13:54
Додаток №3.docx
26 листопада 2019 13:54
Додаток №2.docx
26 листопада 2019 13:53
Додаток №1.docx
26 листопада 2019 13:53
Оголошення_Послуги_зi_впровадження_МІС (2).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Який саме програмний продукт планує закупити замовник.
Дата подання: 29 листопада 2019 09:56
Дата відповіді: 29 листопада 2019 11:48
Закупівлею передбачається придбання конкретного програмного продукту, або учасник може запропонувати власну, індивідуальну розробку програмного продукту, з додержанням усіх технічних вимог замовника?
Відповідь: Відповідно до наказу ДП «Прозоро» від 19.03.2019року №10 «Про затвердження інструкції про порядок використання електронної системи у разі здійснення закупівель , вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Тобто замовник допорогової закупівлі має право посилатися на певну торговельну марку або виробника.
Закупівлею №UA-2019-11-26-002055-b передбачається придбання послуг зі впровадження саме програмного забезпечення Медичної інформаційної системи «МедЕйр»., так як даний продукт вже придбаний підприємством.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛАЙФ" 135 000,00
UAH з ПДВ
135 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 10:04
Електронний підпис
03 грудня 2019 10:04
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛАЙФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛАЙФ"
#36049014
Переможець 135 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 12:17

Документи

06 грудня 2019 12:17
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 12:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛАЙФ"
#36049014
135 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2019 12:17
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДОГОВІР 444.pdf укладений
16 грудня 2019 16:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 135 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 500,00 UAH)