Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги охоронників з охорони об’єктів і майна, щодо ведення цілодобового спостереження, охорона порядку, майна, життя та здоров’я дітей.
Очікувана вартість
1 122 400,00 UAH
UA-2019-11-26-001607-b ● 4766a3ed63de4aa987d70d41a85788c7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Дитячий оздоровчий центр соціальної реабілітації санаторного типу "ПЕРЛИНА ПРИДНІПРОВ'Я" Дніпропетровсткої обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 37179958 |
Вебсайт: | http://perlina.dnepredu.com/uk/site/index.html |
Місцезнаходження: | 51215, Україна , Дніпропетровська обл., с.Орлівщина, вул. Острівна, 2а |
Контактна особа: |
Юлія Борисівна +380962338087 bardishy@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2019 12:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2019 14:10 |
Очікувана вартість: | 1 122 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 612,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Закупівля проводиться на очікувану вартість та кількість, розпочата до прийняття бюджету відповіднього рівня на 2020 рік., орієнтовене укладання договору у січні 2020 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги охоронників з охорони об’єктів і майна, щодо ведення цілодобового спостереження, охорона порядку, майна, життя та здоров’я дітей.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51215, Україна, Дніпропетровська область, Новомосковський р-н, с. Орлівщина, , вул. Острівна 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється щомісячно, після підписання акту наданих послуг* на підставі розрахунку вартості послуг відповідно до визначених тарифів та кількості годин охорони, з урахуванням строків фактичного фінансування, кошторисних призначень, планів на дані цілі та в межах бюджетних призначень, у відповідності до статті 49 Бюджетного кодексу України, протягом 20 (двадцяти) банківських днів після підписання Замовником акту наданих послуг..У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 20 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування послуг на свій рахунок.Розрахунки за Послуги здійснюються в безготівковій формі.Бюджетні зобов’язання по цьому договору виникають у межах кошторисних та планових призначень на 2020 рік. Попередня оплата послуг не проводиться (не передбачається). Проведення авансового платежу Замовником не проводиться (не передбачається); | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2019 12:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2019 12:33 |
ТД з змінами та додатками Послуги охорони від 03.12.2019.doc | |
03 грудня 2019 12:25 |
реєстр змін від 03.12.2019.doc | |
03 грудня 2019 12:25 |
ТД з змінами та додатками Послуги охорони від 03.12.2019.doc |
03 грудня 2019 12:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 грудня 2019 12:33 |
ТД з змінами та додатками Послуги охорони від 03.12.2019.doc
|
||||||
03 грудня 2019 12:25 |
реєстр змін від 03.12.2019.doc
|
||||||
03 грудня 2019 12:25 |
ТД з змінами та додатками Послуги охорони від 03.12.2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання
Дата подання: 29 листопада 2019 18:05
Дата відповіді: 03 грудня 2019 10:46
Медичні книжки треба подавати у складі пропозиції? Чи вони надаються перед підписанням договору конкретно на тих працівників, які будуть надавтаи послуги конкретно на Вашому об'єкті?
Відповідь: 1.Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на час подання пропозицій Учасник надає скани медичних книжок на працівників, які знаходяться у штаті та працюють на час подання пропозицій Учасником.
2.Перед підписанням договору надаються медичні книжки конкретно на тих працівників, які будуть надавати послуги охорони конкретно на об'єкті Замовника.
2.Перед підписанням договору надаються медичні книжки конкретно на тих працівників, які будуть надавати послуги охорони конкретно на об'єкті Замовника.
Уточнення
Дата подання: 29 листопада 2019 18:10
Дата відповіді: 03 грудня 2019 10:46
Трудові треба подавтаи у складі пропозиції? Чи тільки штатний розпис?
Відповідь: У складі пропозиції подається сканований/ні штатний розпис Учасника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-26-001607-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:42829922
Дата подання: 01 грудня 2019 21:35
Порушення правового регулювання
У тендерній документації (п.6 Документації та Додаток 1) у посиланні "Правове регулювання" у якості підстави для визначення характеристик предмета закупівлі зазначений Наказ МВС України № 365 від 15.04.2013 року «Про затвердження ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».. Цей наказ втратив чинність ще 15.03.2016 року и не може слугувати правовою підставою для визначення характеристик предмета закупівлі. Документація у правовому сенсі повністю протирічить чинному законодавству та потребує скасування.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 грудня 2019 12:39
У зв’язку зі зміною у законодавстві виключити з посилань "Правове регулювання" (п.6 Документації та Додаток 1), а також по всьому тексту тендерної документації посилання на Наказ МВС України № 365 від 15.04.2013 року «Про затвердження ліцензійних умов провадження охоронної діяльності». Внести відповідні зміни у тендерну документацію та оприлюднити ТД зі змінами.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-11-26-001607-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:42829922
Створення дискримінаційних вимог
У додатку 5 до тендерної документації у.п.11 зазначено необхідність надання копії дозволів Українського державного центру радіочастот на експлуатацію радіоелектронного засобу аналогового УКХ радіозв’язку з регіоном експлуатації по всій території України. Ваш заклад розташований у Дніпропетровській області. Регіональні підрозділи Укрчастотнагляду надають дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів в окремих регіонах, у тому числі в Дніпропетровській області, що є достатнім для охорони Вашого закладу, адже місцезнаходження закладу саме у Дніпропетровській області, а не на всій території України. Таким чином, безпідставно створені дискримінаційні умови для підприємств, які мають відповідний дозвіл Укрчастотнагляду на експлуатацію засобів саме у Дніпропетровській області, чого цілком достатньо. На підставі викладеного вимагаємо внести зміни до п.11 додатку 5 тендерної документації і передбачити наявність у учасника дозволу Укрчастотнагляду на експлуатацію засобів не виключно по всій території України, а мінімально на території Дніпропетровської області.
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 03 грудня 2019 13:24
Причина: корегування
Номер вимоги: UA-2019-11-26-001607-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:34604145
Дата подання: 23 грудня 2019 12:12
Щодо не згоди з рішенням про визнання переможцем ФОП Могильний О.І.
Щодо не згоди з рішенням про визнання переможцем ФОП Могильний О.І.
Супровідна документація (Вимога) додається.
Супровідна документація (Вимога) додається.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 грудня 2019 10:41
1.Щодо пункту 1 вимоги: інформація надана у довільній довідці та у вигляді фотографій (наприклад бейджиків, посвідчень), Замовником конкретно не виставлялися технічні вимоги (опис, параметри) на приладдя для відео спостереження , в довідці зазначене приладдя які можуть використовуватися для відео спостереження. Щодо пункту 2 вимоги Замовником не визначалося конкретна кількість автотранспортних засобів, підтвердження на конкретну і обов’язкову кількість (на кожний транспорт, або не менш чим один, чи на увесь) на яку кількість обов’язково необхідно надати довідки про перебування
транспортного засобу (транспорту реагування) на військовому обліку, Учасником ФОП Могильний О.І. надав дані документи більш чим на один транспортний засіб.
надані документи на транспорт як на транспорт реагування спеціалізований (дозвільні документи, техпаспорт де зазначено що транспорт – спеціально легковий, охорона спеціальний). 3. Щодо пункту 3 вимагалося ТД довідка надання довідки у довільній формі , не вимагалося обов’язкове зазначення повних даних на працівників (прізвища, ім'я, по-батькові - не скорочено). У вимогах ТД не передбачено щодо інформацію необхідно надавати обов’язкові за зразком, та пропозиція учасника буде відхилена у разі невідповідності довідки зразку зазначеному у ТД. Вважаємо що ФОП Могильний О.І. надав необхідну інформацію у довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід. 4. Щодо пункту 4 вимоги Учасник ФОП Могильний 0. І. надав довідку в довільній формі про застосування Учасником заходів по захисту довкілля навколишнього середовища п.3 довідки гласить : « гарантуємо, що під час надання послуг, що є предметом закупівлі, Учасник вживатиме заходи для захисту довкілля від забруднення, послуга виконується відповідного до законодавства, правил та інших нормативів. Замовником не вимагалося перелік конкретних заходів які необхідно зазначати у довільній довідці. 5. Щодо пункту 5 вимоги Учасник ФОП Могильний 0. І надано лист згоду де зазначено, що він погоджується з проектом договору (додаток 2 ТД) , дає згоду на підписання договору, додатків до договору без його істотних змін, що свідчить про згоду з істотними умовами договору. 6. Щодо пункту 6 вимоги підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів шляхом надання актів наданих послуг Замовником від учасників не вимагалося, тому наданні акти наданих послуг не розглядалися, та не є підставою для відхилення. На підставі вищевикладеного, вважаємо що пропозиція ФОП Могильний О.І відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, взявши до уваги що мета проведення торгів є – економія бюджетних коштів їх раціональне використання, а ФОП Могильний О.І. запропонував найнижчу ціна, що веде до економії понад 300 тисяч бюджетних коштів, дана пропозиція на думку тендерного комітету не підлягає поверненню на кваліфікацію та відхиленню. Протокол засідання тендерного комітету № 1 від 17.12.2019 року Комунального закладу «Дитячий оздоровчий центр соціальної реабілітації санаторного типу «Перлина Придніпров'я» Дніпропетровської обласної » щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Могильний О.І., визначення його переможцем та прийняття рішення Про намір укласти договір, не підлягає скасуванню.
транспортного засобу (транспорту реагування) на військовому обліку, Учасником ФОП Могильний О.І. надав дані документи більш чим на один транспортний засіб.
надані документи на транспорт як на транспорт реагування спеціалізований (дозвільні документи, техпаспорт де зазначено що транспорт – спеціально легковий, охорона спеціальний). 3. Щодо пункту 3 вимагалося ТД довідка надання довідки у довільній формі , не вимагалося обов’язкове зазначення повних даних на працівників (прізвища, ім'я, по-батькові - не скорочено). У вимогах ТД не передбачено щодо інформацію необхідно надавати обов’язкові за зразком, та пропозиція учасника буде відхилена у разі невідповідності довідки зразку зазначеному у ТД. Вважаємо що ФОП Могильний О.І. надав необхідну інформацію у довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід. 4. Щодо пункту 4 вимоги Учасник ФОП Могильний 0. І. надав довідку в довільній формі про застосування Учасником заходів по захисту довкілля навколишнього середовища п.3 довідки гласить : « гарантуємо, що під час надання послуг, що є предметом закупівлі, Учасник вживатиме заходи для захисту довкілля від забруднення, послуга виконується відповідного до законодавства, правил та інших нормативів. Замовником не вимагалося перелік конкретних заходів які необхідно зазначати у довільній довідці. 5. Щодо пункту 5 вимоги Учасник ФОП Могильний 0. І надано лист згоду де зазначено, що він погоджується з проектом договору (додаток 2 ТД) , дає згоду на підписання договору, додатків до договору без його істотних змін, що свідчить про згоду з істотними умовами договору. 6. Щодо пункту 6 вимоги підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів шляхом надання актів наданих послуг Замовником від учасників не вимагалося, тому наданні акти наданих послуг не розглядалися, та не є підставою для відхилення. На підставі вищевикладеного, вважаємо що пропозиція ФОП Могильний О.І відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, взявши до уваги що мета проведення торгів є – економія бюджетних коштів їх раціональне використання, а ФОП Могильний О.І. запропонував найнижчу ціна, що веде до економії понад 300 тисяч бюджетних коштів, дана пропозиція на думку тендерного комітету не підлягає поверненню на кваліфікацію та відхиленню. Протокол засідання тендерного комітету № 1 від 17.12.2019 року Комунального закладу «Дитячий оздоровчий центр соціальної реабілітації санаторного типу «Перлина Придніпров'я» Дніпропетровської обласної » щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Могильний О.І., визначення його переможцем та прийняття рішення Про намір укласти договір, не підлягає скасуванню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Могильний Олександр Іванович |
751 032,00
UAH з ПДВ
|
751 032,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ" |
1 026 146,88
UAH з ПДВ
|
1 026 146,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Могильний Олександр Іванович #2083115214 |
Переможець |
751 032,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 12:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2021 10:44
|
Платіжне доручення.pdf | укладений |
29 березня 2021 10:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2021 10:42
|
Платіжне доручення.pdf | зміни до договору |
29 березня 2021 10:39
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
29 березня 2021 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2021 12:09
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
26 січня 2021 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:02
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2020 11:03
|
Договір №1-01.pdf | укладений |
15 січня 2020 11:01
|
Договір №1-01.pdf | зміни до договору |
15 січня 2020 10:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2020 16:53
|
Договір № 1-01.pdf | укладений |
14 січня 2020 16:52
|
Договір № 1-01.pdf | зміни до договору |
14 січня 2020 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2020 09:21
|
Договір № 1-01 про надання послуг з охорони від 03.01.2020р..pdf | укладений |
10 січня 2020 09:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 4.1. Загальна вартість послуг за цим Договором складає 751032,00грн. (сімсот п’ятдесят одна тисяча тридцять дві гривні 00 копійок) грн., у тому числі ПДВ 0,00грн(не платник ПДВ платник єдиного податку 3 група 5%). |
Номер договору про закупівлю: | № 1 / 01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 / 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Формальна (технічна помилка) в нумерації договору, яка не впливає та не несе зміни у договорі. |
Номер договору про закупівлю: | № 1 / 01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 / 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони у відповідності п.5 ст. 36 (у новій редакції ч.6 ст 41) Закону України 922-УІІІ від 25.11.2015р. «Про публічні закупівлі» пришли згоди та уклали цю додаткову угоду до договору № 1/01 від 09.01.2020р про таке: Продовжити дію договору №1/01 від 09.01.2020р на строк, достатній для проведення закупівлі на 2021р. за процедурою відкритих торгів та укладання договору з переможцем відкритих торгів 2021 року, в обсязі та вартості, яка не перевищує 20 відсотків суми договору №1/01 від 09.01.2020р Ця додаткова угода є невід’ємною частиною договору № 1/01 від 09.01.2020р. та набуває чинності з моменту підписання та діє до 31.03.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | № 1 / 01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни у термін дії Договору №1/01 від 09.01.2020р., встановивши його з 01.01.2020р. по 28.02.2021р., а в частині розрахунків до повного виконання зобов’язань. Визначити обсяги закупівлі у сумі 121 088,00 (сто двадцять одна тисяча вісімдесят вісім гривень 00 копійок) грн. без ПДВ (не платник ПДВ платник єдиного податку 3 група 5%), що не перевищує 20 відсотків суми договору № 1/01 від 09.01.2020р. |
Номер договору про закупівлю: | № 1 / 01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Повторне розміщення Додаткової угоди №3 від 26.01.2021 року з метою подальшого "Редагування інформації в договорі" для звітування виконання договору №1/01 від 09.01.2020 року (з урахуванням пролонгації договору на 20 відсотків у 2021р.) |
Номер договору про закупівлю: | № 1 / 01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |