Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

системні блоки
Очікувана вартість
869 000,00 UAH
UA-2019-11-26-001505-b 01f6fa26124544c09df901f593fc0665
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Волчко

+380442002940 iryna.volchko@kndise.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ СУДОВИХ ЕКСПЕРТИЗ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 02883096
Вебсайт: http://kndise.gov.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ СМОЛЕНСЬКА, будинок 6
Контактна особа: Ірина Волчко
+380442002940
iryna.volchko@kndise.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 13:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 15:46
Очікувана вартість: 869 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,06%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 штука
системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, Київ, Київ, вул. Смоленська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019  —  28 грудня 2019
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2019 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 10:35
dod1 komp.docx
28 листопада 2019 10:35
tenderna doc.docx
26 листопада 2019 12:11
Проект договору.docx
26 листопада 2019 12:11
Додаток 2 до тендерної документації.docx
28 листопада 2019 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 10:35
dod1 komp.docx
26 листопада 2019 12:11
dod1
28 листопада 2019 10:35
tenderna doc.docx
26 листопада 2019 12:11
tenderna
26 листопада 2019 12:11
Проект договору.docx
26 листопада 2019 12:11
Додаток 2 до тендерної документації.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 13:06
Дата відповіді: 27 листопада 2019 14:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) в тендерній документації не вказано жодних торгових марок чи моделей, зазначено виключно характеристики. всі учасники, пропозиції яких за характеристиками будуть не гіршими за вказані в тендерній документації (специфікація) будуть розглядатися на торгах 2) пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам можна буде порівнявши запропоновані характеристики із вказаними в специфікації 3) так. відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах." Закон не містить вимоги щодо обов'язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. умови участі та методика оцінки прописані у відповідному розділі тендерної документації
не відкривається документація
Дата подання: 28 листопада 2019 10:06
Дата відповіді: 28 листопада 2019 10:37
Шановний Замовнику! Прохання перезавантажити тендерну документацію та технічний опис товару на майданчик, у зв'язку з тим, що не можливо не відкрити, не завантажити документацію. Потенційні Учасники не зможуть подати Вам свої пропозиції і закупівля не відбудеться. Дякуємо!
Відповідь: доброго ранку! перезавантажено, просимо вибачення за незручності, дякуємо
Документація
Дата подання: 28 листопада 2019 21:03
Дата відповіді: 29 листопада 2019 09:40
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Системні блоки на базі процесора AMD будуть розглядатися, за умови відповідності решти параметрів заявлених в тендерній документації
Документація
Дата подання: 28 листопада 2019 21:40
Дата відповіді: 29 листопада 2019 09:14
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: нас задовольнить поставка товару, а саме системні блоки у зібраному вигляді. встановлення, підключення тощо буде здійснено власними силами
Аналоги комплектуючих
Дата подання: 29 листопада 2019 12:00
Дата відповіді: 02 грудня 2019 10:15
Шановний замовнику! Є декілька питань стосовно технічної частини тендерної документації: 1) Модуль пам’яті для комп'ютера - має бути 2 планки по 8 Gb, що б в сумі було 16 Gb? 2) Процесор має бути саме Intel Core i5-8400 2.8GHz/8GT/s/9MB або можливо запропонувати Intel Core i5-9400F з додатковою дискретною відеокартою? 3) З характеристик корпусу є тільки його назва (знайти таких корпусів 55 шт під кінець року малоймовірно), які основні характеристики має мати корпус аналог? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1) 2 планки по 8 GB
2) Дискретна відеокарта не цікавить, так як вона не відповідає заявленим характеристикам комп’ютера.
3) Будь-який корпус ганої якості, ColerMaster CM Force 500 - даний корпус відповідає всім вимогам, або його аналог.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 764 850,90
UAH з ПДВ
725 772,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 747 450,00
UAH з ПДВ
746 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 856 405,00
UAH з ПДВ
856 405,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 15:09
Електронний підпис
11 грудня 2019 12:29
Електронний підпис
11 грудня 2019 12:28
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
11 грудня 2019 12:28
Витяг з ЄДР.pdf
11 грудня 2019 12:28
Виписка з ЄДР оригінал.pdf
11 грудня 2019 12:27
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 12:56
Стаття 17 (2).pdf
11 грудня 2019 12:56
Протокол.pdf
11 грудня 2019 12:56
Статут (3).pdf
11 грудня 2019 12:56
Свідоцтво (2).pdf
11 грудня 2019 12:56
Довідка.pdf
11 грудня 2019 12:56
Сертифікати.pdf
11 грудня 2019 12:56
СЦ.pdf
11 грудня 2019 12:56
Виробництво.pdf
11 грудня 2019 12:56
Працівники (2).pdf
11 грудня 2019 12:56
Договір (2).pdf
11 грудня 2019 12:56
Аналогічний договір.pdf
11 грудня 2019 12:56
Специфікація (2).pdf
11 грудня 2019 12:56
Пропозиція (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 725 772,30
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 14:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
725 772,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:40
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 09:28
Протех-ІТ-Україна.pdf укладений
24 грудня 2019 09:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 725 772,30
UAH (в тому числі ПДВ 120 962,05 UAH)