Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
системні блоки
Очікувана вартість
869 000,00 UAH
UA-2019-11-26-001505-b ● 01f6fa26124544c09df901f593fc0665
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ СУДОВИХ ЕКСПЕРТИЗ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02883096 |
Вебсайт: | http://kndise.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ СМОЛЕНСЬКА, будинок 6 |
Контактна особа: |
Ірина Волчко +380442002940 iryna.volchko@kndise.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2019 12:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2019 15:46 |
Очікувана вартість: | 869 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,06% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 штука
системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, Київ, Київ, вул. Смоленська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2019
—
28 грудня 2019
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2019 10:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2019 10:35 |
dod1 komp.docx | |
28 листопада 2019 10:35 |
tenderna doc.docx | |
26 листопада 2019 12:11 |
Проект договору.docx | |
26 листопада 2019 12:11 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx |
28 листопада 2019 10:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 листопада 2019 10:35 |
dod1 komp.docx
|
|||
28 листопада 2019 10:35 |
tenderna doc.docx
|
|||
26 листопада 2019 12:11 |
Проект договору.docx
|
|||
26 листопада 2019 12:11 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 13:06
Дата відповіді: 27 листопада 2019 14:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) в тендерній документації не вказано жодних торгових марок чи моделей, зазначено виключно характеристики. всі учасники, пропозиції яких за характеристиками будуть не гіршими за вказані в тендерній документації (специфікація) будуть розглядатися на торгах 2) пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам можна буде порівнявши запропоновані характеристики із вказаними в специфікації 3) так. відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах." Закон не містить вимоги щодо обов'язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. умови участі та методика оцінки прописані у відповідному розділі тендерної документації
не відкривається документація
Дата подання: 28 листопада 2019 10:06
Дата відповіді: 28 листопада 2019 10:37
Шановний Замовнику! Прохання перезавантажити тендерну документацію та технічний опис товару на майданчик, у зв'язку з тим, що не можливо не відкрити, не завантажити документацію. Потенційні Учасники не зможуть подати Вам свої пропозиції і закупівля не відбудеться. Дякуємо!
Відповідь: доброго ранку! перезавантажено, просимо вибачення за незручності, дякуємо
Документація
Дата подання: 28 листопада 2019 21:03
Дата відповіді: 29 листопада 2019 09:40
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Системні блоки на базі процесора AMD будуть розглядатися, за умови відповідності решти параметрів заявлених в тендерній документації
Документація
Дата подання: 28 листопада 2019 21:40
Дата відповіді: 29 листопада 2019 09:14
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: нас задовольнить поставка товару, а саме системні блоки у зібраному вигляді. встановлення, підключення тощо буде здійснено власними силами
Аналоги комплектуючих
Дата подання: 29 листопада 2019 12:00
Дата відповіді: 02 грудня 2019 10:15
Шановний замовнику!
Є декілька питань стосовно технічної частини тендерної документації:
1) Модуль пам’яті для комп'ютера - має бути 2 планки по 8 Gb, що б в сумі було 16 Gb?
2) Процесор має бути саме Intel Core i5-8400 2.8GHz/8GT/s/9MB або можливо запропонувати Intel Core i5-9400F з додатковою дискретною відеокартою?
3) З характеристик корпусу є тільки його назва (знайти таких корпусів 55 шт під кінець року малоймовірно), які основні характеристики має мати корпус аналог?
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1) 2 планки по 8 GB
2) Дискретна відеокарта не цікавить, так як вона не відповідає заявленим характеристикам комп’ютера.
3) Будь-який корпус ганої якості, ColerMaster CM Force 500 - даний корпус відповідає всім вимогам, або його аналог.
1) 2 планки по 8 GB
2) Дискретна відеокарта не цікавить, так як вона не відповідає заявленим характеристикам комп’ютера.
3) Будь-який корпус ганої якості, ColerMaster CM Force 500 - даний корпус відповідає всім вимогам, або його аналог.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
764 850,90
UAH з ПДВ
|
725 772,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
747 450,00
UAH з ПДВ
|
746 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
856 405,00
UAH з ПДВ
|
856 405,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Переможець |
725 772,30
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 09:28
|
Протех-ІТ-Україна.pdf | укладений |
24 грудня 2019 09:27
|