Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони адміністративного будинку
Очікувана вартість
1 555 200,00 UAH
UA-2019-11-26-001471-b ● 5c3bba4c463448dd8aac312be37e1abd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05384689 |
Вебсайт: | http://www.rada-poltava.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 36 |
Контактна особа: |
Юлія Василевська +380667788711 vasilevskaya@rada-poltava.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2019 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2019 12:11 |
Очікувана вартість: | 1 555 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 776,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони адміністративного будинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Соборності, 36, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2019 15:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2019 15:01 |
Зміни до ТД.doc | |
04 грудня 2019 15:01 |
ТД Послуги з охорони 2020 зі змінами.odt | |
26 листопада 2019 12:06 |
1 стор.ТД охорона.pdf |
04 грудня 2019 15:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 грудня 2019 15:01 |
Зміни до ТД.doc
|
|||
04 грудня 2019 15:01 |
ТД Послуги з охорони 2020 зі змінами.odt
|
|||
26 листопада 2019 12:06 |
1 стор.ТД охорона.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога щодо офісу в Полтаві
Дата подання: 02 грудня 2019 10:23
Дата відповіді: 04 грудня 2019 14:58
Доводимо до Вашого відома, що ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що матбазу\офіс у Полтаві на етапі подачі пропозиції зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Полтавській області. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Полтаві та передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у Полтаві. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Полтави, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання документів наматбазу, офіс у Полтаві.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши ваше звернення повідомляємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити також іншу інформацію та вимоги відповіднодо законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Слід зауважити, що в п. 9 Додатку № 2 до Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів тендерної документації зазначено, що Учасник повинен обов'язково мати офісне приміщення, та матеріально-технічну базу у м. Полтава (надати копії договорів на оренду приміщень або копії документів, що підтверджують приватну власність на дані приміщення), тобто Замовник передбачив альтернативи надання документів для підтвердження інформації.
Наголошуємо, що вимагати чи не вимагати гарантійні листи або інші документи – це право Замовника, тим паче в даному випадку гарантійний лист не є підтверджуючим документом та не має юридичної сили.
Слід зауважити, що в п. 9 Додатку № 2 до Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів тендерної документації зазначено, що Учасник повинен обов'язково мати офісне приміщення, та матеріально-технічну базу у м. Полтава (надати копії договорів на оренду приміщень або копії документів, що підтверджують приватну власність на дані приміщення), тобто Замовник передбачив альтернативи надання документів для підтвердження інформації.
Наголошуємо, що вимагати чи не вимагати гарантійні листи або інші документи – це право Замовника, тим паче в даному випадку гарантійний лист не є підтверджуючим документом та не має юридичної сили.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Антарес-2000" #30285066 |
Переможець |
1 218 077,28
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2019 08:50
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2021 09:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 15:25
|
ду охорона.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:42
|
Договір №3.pdf | укладений |
02 січня 2020 11:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною шостою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони домовилися продовжити дію Договору про закупівлю № 3 від 01.01.2020 на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, у зв'язку з цим суму даного договору по наданню охоронних послуг (код ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги) збільшити на 243 615,46 грн., виклавши пункт 3.1. Розділу 3 "Ціна договору"", пункт 5.1. Розділу 5 "Строк надання послуг", пункт 10.1 Розділу 10 "Строк дії договору" та пункт 11.5.8. Розділу 11 "Інші умови договору" в новій редакції. Всі інші умови договору залишаються незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |