Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезинфекційні засоби
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-11-26-001332-b ● 273230b9e2334c56b9a6f664e39ccb6a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ВІННИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01982502 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, буд. 92 |
Контактна особа: |
Людмила Салівон +380432439324,+380432550903,+380432511183 vinrtmo65@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2019 11:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2019 12:30 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2019 15:21 |
Очікувана вартість: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
ДК 021:2015 : 24450000-3 «Агрохімічна продукція»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 штука
Дезінфекційний засіб для обробки поверхонь, ВМП, знезараження медичних відходів та медичних виробів одноразового використання в таблетках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Хмельницьке шосе,92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 грудня 2019
—
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
45 штука
Дезінфекційний засіб для гігієнічної та хірургічної обробки рук, швидкої дезінфекції невеликих за площею об’єктів з дозуючим пристроєм, фасовка 1000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Хмельницьке шосе,92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 грудня 2019
—
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
5 штука
Готовий засіб для швидкої дезінфекції об’єктів фасовка 1000мл (з розпилювачем)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Хмельницьке шосе,92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 грудня 2019
—
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
10 штука
Дезінфікуючий засіб для знезараження поверхонь, дезінфекції ВМП, достерилізаційного очищення та стерилізації
фасування 1000 мл
фасування 1000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Хмельницьке шосе,92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 грудня 2019
—
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2019 11:49 |
Ogoloshena_dezzasob_1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-26-001332-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ЗАВ'ЯЛОВ ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2527314490
Дата подання: 27 листопада 2019 13:27
Про порушення закону України "Про державні закупівлі".
Скарга
Шановний Замовнику! Своїми діями Ви умисно порушуєте ст. ст. 3,5 яких регламентує Закон про публічні закупівлі, та своїми діями умисно створюєте дискримінаційні умови для інших учасників торгів. Ваші медико-технічні вимоги прописані під конкретні торгові марки конкретних виронбників. Подання еквівалентів при такому дискримінаційному пропису медико-технічного завдання – неможливе. Дискримінаційні вимоги медико-технічного завдання документації: 1. Вказаний склад засобів з масовою долею активно-діючих речовин, або обмеження – не більше…., не менше…; 2. Є вимога, що запропоновані засоби мають бути досліджені на тест-штамі Mycobacteriumterrae; 3. Вказані режими використання засобів з зазначенням конкретних експозицій; По перше, щодо складу, або обмежень по ньому. Не існує в природі двох однакових дезінфекційних засобів за складом різних виробників. А там, де в документації на засоби вказані обмеження по складу: не більше …., не менше…., таким вимогам відповідають лише торгові марки тих засобів, які зазначені в документації. Тобто, апріорі, подання еквівалентів – неможливе! Ця вимога грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі. Це знущання над Законом та Учасниками. Жоден нормативний документ в Україні, який регламентує процедуру реєстрації та використання дезінфікуючих засобів не вимагає відповідності зазначеним стандартам. Цій вимозі відповідають лише ті засобів, які зазначені в документації і подання еквівалентів не Ми вважаємо, що всі ці дискримінаційні вимоги до продукцію мають під собою лише одну мету – протягти до перемоги певного Учасника, з яким є у посадових осіб Замовника корупційний зговір. Тобто Замовник готує грунт для відхилення всіх небажаних пропозицій. Вимагаємо, прибрати з документації дискримінаційні вимоги. В іншому випадку ми направимо відповідні листи до АМКУ, Антикорупційного бюро, Департаменту охорони здоров`я, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційних протизаконних дій Замовника!
Шановні, ми знаємо, кого ви будете намагатись протягти у переможці. Також знаємо, що ціною співпраці з вами є подяка у розмірі 25% від суми закупівлі. Також маємо інформацію, яким саме посадовим особам ця подяка адресується, а це Салівон Людмила, голова тендерного комітету у тандемі з головним лікарем лікарні. Всі ці матеріали ми додаємо до листів, які готуємо подати в контролюючі органи, включаючи СБУ, бо такі розміри корупційних зловживань є Державною справою та питанням Державної безпеки
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику! Своїми діями Ви умисно порушуєте ст. ст. 3,5 яких регламентує Закон про публічні закупівлі, та своїми діями умисно створюєте дискримінаційні умови для інших учасників торгів. Ваші медико-технічні вимоги прописані під конкретні торгові марки конкретних виронбників. Подання еквівалентів при такому дискримінаційному пропису медико-технічного завдання – неможливе. Дискримінаційні вимоги медико-технічного завдання документації: 1. Вказаний склад засобів з масовою долею активно-діючих речовин, або обмеження – не більше…., не менше…; 2. Є вимога, що запропоновані засоби мають бути досліджені на тест-штамі Mycobacteriumterrae; 3. Вказані режими використання засобів з зазначенням конкретних експозицій; По перше, щодо складу, або обмежень по ньому. Не існує в природі двох однакових дезінфекційних засобів за складом різних виробників. А там, де в документації на засоби вказані обмеження по складу: не більше …., не менше…., таким вимогам відповідають лише торгові марки тих засобів, які зазначені в документації. Тобто, апріорі, подання еквівалентів – неможливе! Ця вимога грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі. Це знущання над Законом та Учасниками. Жоден нормативний документ в Україні, який регламентує процедуру реєстрації та використання дезінфікуючих засобів не вимагає відповідності зазначеним стандартам. Цій вимозі відповідають лише ті засобів, які зазначені в документації і подання еквівалентів не Ми вважаємо, що всі ці дискримінаційні вимоги до продукцію мають під собою лише одну мету – протягти до перемоги певного Учасника, з яким є у посадових осіб Замовника корупційний зговір. Тобто Замовник готує грунт для відхилення всіх небажаних пропозицій. Вимагаємо, прибрати з документації дискримінаційні вимоги. В іншому випадку ми направимо відповідні листи до АМКУ, Антикорупційного бюро, Департаменту охорони здоров`я, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційних протизаконних дій Замовника!
Шановні, ми знаємо, кого ви будете намагатись протягти у переможці. Також знаємо, що ціною співпраці з вами є подяка у розмірі 25% від суми закупівлі. Також маємо інформацію, яким саме посадовим особам ця подяка адресується, а це Салівон Людмила, голова тендерного комітету у тандемі з головним лікарем лікарні. Всі ці матеріали ми додаємо до листів, які готуємо подати в контролюючі органи, включаючи СБУ, бо такі розміри корупційних зловживань є Державною справою та питанням Державної безпеки
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 листопада 2019 11:52
Розглянувши Вашу вимогу до Замовника повідомляємо наступне:
На сам перед звертаємо Вашу увагу, що жодних порушень Замовником не допущено.
Відповідно до ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено сфера застосування цього закону, та зазначено, що ЗУ «Про публічні закупівлі» застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
В свою чергу (в даній ситуації) Замовник при проведенні закупівлі повинен керуватися іншими нормативними документами.
Щодо медико-технічних вимог, то медико-технічні вимоги були розроблені з урахуванням наказів МОЗ України № 552 від 11.08.2014 р. та №798 від 21.09.2010 р., №325 від 08.06.2015р., на підставі Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» та згідно цільового призначення та потреб нашого закладу.
Якщо серед тих засобів які Ви реалізуєте не можливо підібрати аналоги або еквіваленти, то є безліч інших виробників та постачальників інших засобів які є еквівалентами або аналогами.
Щодо ваших звинувачень в начебто отримання якоїсь там подяки у розмірі 25% від суми закупівлі, то якщо у Вас є докази або факти, щодо наведених звинувачень які Вами зазначені, то ваш обов’язок звернутися в відповідні правоохоронні органи.
На сам перед звертаємо Вашу увагу, що жодних порушень Замовником не допущено.
Відповідно до ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено сфера застосування цього закону, та зазначено, що ЗУ «Про публічні закупівлі» застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
В свою чергу (в даній ситуації) Замовник при проведенні закупівлі повинен керуватися іншими нормативними документами.
Щодо медико-технічних вимог, то медико-технічні вимоги були розроблені з урахуванням наказів МОЗ України № 552 від 11.08.2014 р. та №798 від 21.09.2010 р., №325 від 08.06.2015р., на підставі Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» та згідно цільового призначення та потреб нашого закладу.
Якщо серед тих засобів які Ви реалізуєте не можливо підібрати аналоги або еквіваленти, то є безліч інших виробників та постачальників інших засобів які є еквівалентами або аналогами.
Щодо ваших звинувачень в начебто отримання якоїсь там подяки у розмірі 25% від суми закупівлі, то якщо у Вас є докази або факти, щодо наведених звинувачень які Вами зазначені, то ваш обов’язок звернутися в відповідні правоохоронні органи.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" #37308833 |
Відхилено |
20 840,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2019 16:17
|
ПАНЮХНО РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ #2757014416 |
Переможець |
29 505,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір_деззасоби.pdf | укладений |
12 грудня 2019 15:38
|