Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини обчислювальні
Очікувана вартість
3 511 872,00 UAH
UA-2019-11-26-001097-c 124ee498b5df450b8b9cdd8bf9ffbcc0
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Вікторія Олександрівна

(044) 465-39-09 v.melnik@lotus.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081258
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. І. Франка, 21
Контактна особа: Мельник Вікторія Олександрівна
(044) 465-39-09
v.melnik@lotus.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 20:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 14:09
Очікувана вартість: 3 511 872,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 118,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
182 шт
Машини обчислювальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська обл., Київ, вул. І. Франка 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 17:33
ТД_маш_обчислюва1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-02-000030 ● c731e8abe1424b3fb32a066370f08ec6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020 17:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.03.2020 № 53

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38 UA-2019-11-26-001097-c 26.11.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків



Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-04 09:37:51

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі машин для обробки даних (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2019-11-26-001097-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1.Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, товариством з обмеженою відповідальністю
«Віртуальні технології і системи» (далі – ТОВ «Віртуальні технології і системи»)?
2. У разі укладання договору, які причини його неоприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу?
3. У разі відмови ТОВ «Віртуальні технології і системи» від підписання договору про закупівлю або ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, чи здійснювалися заходи щодо неповернення забезпечення тендерної пропозиції.
4. У разі не укладання договору з переможцем, чи приймалося рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Віртуальні технології і системи" 2 905 593,60
UAH з ПДВ
2 503 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕсАй БІС" 2 904 720,00
UAH з ПДВ
2 620 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІТ-ІНТЕГРАТОР" 2 991 600,00
UAH з ПДВ
2 818 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 08:56
Довідка корупція
18 грудня 2019 08:56
Довідка МВС
18 грудня 2019 08:56
Довідка ДПС
10 грудня 2019 16:57
Підписаний_G1219-0363-GL_tender.pdf
10 грудня 2019 16:57
Інформаційний лист.pdf
10 грудня 2019 16:57
6_UA Lenovo Vites сервис.pdf
10 грудня 2019 16:57
Довідка до ст. 17.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 12:24
Електронний підпис
11 грудня 2019 12:22
Лист НБУ по ліцензії.pdf
11 грудня 2019 12:22
8.2 Договір SB.18.011.pdf
11 грудня 2019 12:22
8.1 Договір 23-01-02-18.pdf
11 грудня 2019 12:22
2. Д-ка ст.17.pdf
11 грудня 2019 12:22
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 16:18
Електронний підпис
11 грудня 2019 16:13
Цінова пропозиція.pdf
11 грудня 2019 16:13
Статут.pdf
11 грудня 2019 16:13
Протокол НР.7Z
11 грудня 2019 16:13
Наказ Фролова Ю.М.7Z
11 грудня 2019 16:13
Лист для клієнтів.7z
11 грудня 2019 16:13
Банківська ліцензія.7z
11 грудня 2019 16:13
Lenovo- ISO 14001.pdf
11 грудня 2019 16:13
Витяг із Статуту.7z
11 грудня 2019 16:13
Гарантія 98-17-605.7z
11 грудня 2019 16:13
2017.04.18 ИСО 14001 УКР.pdf
11 грудня 2019 16:13
Lenovo- ISO 9001 2015.pdf
11 грудня 2019 16:13
2017.04.18 ISO 9001 УКР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Віртуальні технології і системи"

ТОВ "ЕсАй БІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІТ-ІНТЕГРАТОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Віртуальні технології і системи"
#39618325
Переможець 2 503 888,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 15:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Віртуальні технології і системи"
#39618325
2 503 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 березня 2020 15:30
Коментар щодо відміни: Відповідно до ч.1 ст. 31 Закону у зв'язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
05 березня 2020 15:30
Протокол 77.pdf