Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво пішохідного моста через р.Горинь в районі вул. Михайлова м.Нетішин Хмельницької області
Очікувана вартість
6 712 403,00 UAH
UA-2019-11-26-001042-a d6743a1bdfba4912a897adfa41a862b9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Процишин Борис

+30384291200 tkukbnmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40388924
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, місто Нетішин, вулиця Шевченка, 1
Контактна особа: Процишин Борис
+30384291200
tkukbnmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 11:03
Очікувана вартість: 6 712 403,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Нове будівництво пішохідного моста через р.Горинь в районі вул. Михайлова м.Нетішин Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі здійснення попередньої оплати Робіт, Сторони керуються вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (із змінами) Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Оплата вартості виконаних Робіт проводиться шляхом застосування проміжних платежів та кінцевого розрахунку на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою № КБ-3, підписаних Сторонами, з обов’язковим попереднім погодженням із службою технічного нагляду, при умові надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 17:16
міст.pdf
26 листопада 2019 17:16
Оголошення від 26.11.2019.pdf
26 листопада 2019 17:16
Додаток 6 до Оголошення від 26.11.2019.pdf
26 листопада 2019 17:16
Додаток 3 до оголошення.pdf
26 листопада 2019 17:16
Додаток 1 до Оголошення від 26.11.2019.pdf
26 листопада 2019 17:16
Додаток_4_до_Оголошення_26.11.2019.docx
26 листопада 2019 17:16
Додаток 2 до Оголошення від 26.11.2019.pdf
26 листопада 2019 17:16
Додаток_5_до_Оголошення_26.11.2019 2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-26-001042-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Компанія Барбакан", Код ЄДРПОУ:41159796
Дата подання: 18 грудня 2019 10:31
Вимога про усунення порушення
Тендерному комітету
Управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради
Ідентифікатор закупівлі –
UA-2019-11-26-001042-a
Предмет закупівлі: «Нове будівництво пішохідного моста через р. Горинь в районі вул. Михайлова м. Нетішин Хмельницької області»

Вимога
про усунення порушення

Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан» як учасник відкритих торгів на закупівлю «Нове будівництво пішохідного моста через р.Горинь в районі вул. Михайлова м.Нетішин Хмельницької області», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», є рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» по предмету закупівлі «Нове будівництво пішохідного моста через р.Горинь в районі вул. Михайлова м.Нетішин Хмельницької області», оформлене Протоколом засідання тендерного комітету №49-ВТ від 16.12.2019 року.
Вважаємо, Рішення Замовника оформлене протоколом засідання тендерного комітету №49-ВТ від 16.12.2019 року є неправомірним, тому що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Компанія Барбакан» повністю відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, оскільки:
- Відповідно до першої підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» – відповідно до умов абзацу 6 пункту 1 розділу III Оголошення від 26.11.2019 року учасник зобов’язаний надати тендерну пропозицію згідно із додатком 4 до Оголошення», відповідно до форми тендерної пропозиції учасник повинен в додатку до даної пропозиції зазначити всю документацію, яку він подає для участі у закупівлі, повідомляємо, що дійсно Тендерною документацією, щодо даної закупівлі робіт вимагалося від учасників надання у складі пропозиції – Тендерної пропозиції по формі, що встановлена у Додатку 4 до Оголошення, проте окремої вимоги щодо «зазначення всієї документації, яку учасник подає для участі у закупівлі» у такій формі Тендерної пропозиції зазначено не було, а отже не було порушено жодного пункту Тендерної документації щодо даної закупівлі робіт, оскільки всі документи та інформація, що вимагалися такою документацією – були надані у складі пропозиції учасника ТОВ «Компанія Барбакан». Крім того, повідомляємо, що замовником не було чітко зазначено, що потрібно вказувати (додавати) у такій формі Тендерної пропозиції щодо даної закупівлі робіт у додатку 4 до Оголошення, тому учасник ТОВ «Компанія Барбакан» - керувався аналогічно проведеною закупівлею, за ідентифікаційним номером - UA-2019-10-30-000692-a, на закупівлю робіт – «Капітальний ремонт будівлі Нетішинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 (частина захисної споруди цивільного захисту) по вул. Енергетиків, 3 м.Нетішин Хмельницької області», яка була завершена – 29.11.2019 року. У даній закупівлі – переможцем було обрано - ПП ТЕХНОМАРКЕТ, а його пропозиція була визнана такою, що відповідає вимогам, встановлених Замовником до даної закупівлі робіт. Повідомляємо, що учасником ПП ТЕХНОМАРКЕТ у формі тендерної пропозиції було вказано, що додає до форми тендерної пропозиції – договірну ціну, локальні кошториси, відомість ресурсів та розрахунки, проте в даному випадку пропозиція учасника була визнано такою, що відповідає вимогам, що встановлені замовником у Тендерній документації. Форма тендерної пропозиції та вимоги щодо її оформлення не були змінені, у нашому випадку, та у порівнянні щодо аналогічно проведеної закупівлі робіт, тому виникає запитання, чому замовником в одному випадку було визнано, що така форма пропозиції відповідає вимогам встановлених у Тендерній документації щодо закупівлі робіт, а в іншому випадку (нашому) навпаки, Замовник вважає це помилкою. Повідомляємо, що Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. По-друге, зважаючи на те, що ТОВ «Компанія Барбакан» надали усі документи та інформацію, що вимагалася тендерною документацією Замовника, його пропозиція не може бути відхилена по даній підставі, оскільки це не впливає на суть пропозиції, єдиним критерієм, якого є – ціна.
- Відповідно до другої підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» – Замовником було вказано, що ТОВ «Компанія Барбакан» було надано у складі пропозиції довідку, що виконання аналогічних робіт, де було зазначено, що ТОВ «Компанія Барбакан» виконувало роботи із Нового будівництва лікарських амбулаторій загальної практики сімейної медицини та Капітальний ремонт будівлі адміністративно-побутового корпусу, проте як вказує замовник у протоколі – «дані роботи не являються аналогічними до робіт по будівництву мостів», повідомляємо, що відповідно до вимог встановлених Замовником щодо даної закупівлі робіт – від учасників вимагалося надання у складі пропозицій – довідки про досвід виконання аналогічних будівельних робіт (не менше двох об’єктів), а також копій таких договорів, листів-відгуків від замовників, актів виконаних робіт форми КБ2в, повідомляємо, що усі документи та інформація щодо даного кваліфікаційного критерію були надані у складі пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан». Замовником у вимогах щодо даної закупівлі робіт не було встановлено вимоги щодо виконання аналогічних робіт саме із – будівництва мостів, а відтак надані у складі пропозиції аналогічні договори на виконання будівельних робіт із Нового будівництва та Капітального ремонту повністю вважаються аналогічними договорами до даної закупівлі робіт, тому пропозиція ТОВ «Компанія Барбакан» не може бути відхилена по даній підставі. Відповідно до Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 466, будівельні роботи – роботи з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту. Враховуючи практику АМКУ стосовно виконання аналогічних договорів, то АМКУ вказує, що у випадку не встановлення Замовником точного та чіткого виконання певного аналогічного договору до предмету закупівлі, така пропозиція учасника не може бути відхилена Замовником. Наприклад Рішення АМКУ №244-р/пк-пз від 18.01.2017 року, у якому Скаржник стверджував що учасник-переможець не надав аналогічні договори щодо предмету закупівлі - «Консерви рибні «Сардини натуральні з добавленням олії» натомість надав аналогічні договори на поставку - «Консерви рибні «кільки балтійські обжарені», проте АМКУ – вказав, що оскільки у Документації (щодо проведення торгів) відсутні вимоги щодо необхідності надання підтвердження учасниками процедури закупівлі виконання аналогічного договору саме сардин натуральних з добавленням олії, у Колегії відсутні підстави у задоволенні Скарги. Отже, оскільки Замовником не було встановлено необхідності наявності в учасників досвіду виконання аналогічних робіт саме із – будівництва мостів, пропозиція ТОВ «Компанія Барбакан» не може бути відхилена Замовником по даній підставі.
- Відповідно до третьої підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» – учасник не надав підтверджуючих документів, щодо обсягів поставки (доходу) у 2018 році більшому ніж 7 млн. грн., тому що довідка із органів статистики не є підтвердженням вищезгаданого факту, повідомляємо, що вимогами тендерної документації до даної закупівлі робіт, а саме Додатком 1 до Оголошення, вимагалося від учасників надання у складі пропозиції – підтверджуючих документів того факту, що «Обсяг поставки (дохід) Учасника за 2018 рік має становити не менше ніж 7 млн. грн.». Учасником ТОВ «Компанія Барбакан» на підтвердження факту щодо обсягів поставки (доходу) у 2018 році більшому ніж 7 млн. грн. – було надано у складі пропозиції Довідку із органів статистики про те, що обсяг виконаних будівельно-монтажних робіт за 2018 рік ТОВ «Компанія Барбакан» становить - 19028800,00 грн. (дев’ятнадцять мільйонів двадцять вісім тисяч вісімсот гривень 00 копійок). Вимогами тендерної документації Замовника не було встановлено яким саме документом підтверджується вищезгаданий факт, а отже тендерна пропозиція ТОВ «Компанія Барбакан» повністю відповідає вимогам встановлених Замовником щодо даної закупівлі робіт, та не може бути відхилена по даній підставі.
- Відповідно до четвертої підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» – у ліцензії субпідрядної організації відсутні роботи по коду 3.03.00 Будівництво мостів і мостових переходів, що унеможливлює проведення робіт по будівництву об’єкта - «Нове будівництво пішохідного моста через р.Горинь в районі вул. Михайлова м.Нетішин Хмельницької області», повідомляємо, що ТОВ «Компанія Барбакан» у складі пропозиції було надано довідку про те, що планує залучення субпідрядних організацій, обсяг доручених їм робіт становитиме менше 20% від вартості договору про закупівлю – на виконання робіт підвищеної небезпеки, виконання робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволів, а також дозволів на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, усі дозвільні документи на виконання таких робіт також були надані у складі пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан». Вимогами тендерної документації Замовника щодо даної закупівлі робіт не було встановлено наявності ліцензії субпідрядника на виконання робіт по коду 3.03.00 Будівництво мостів і мостових переходів, атому це не може бути підставою для відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан». ТОВ «Компанія Барбакан» у складі пропозиції надало ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV та V категорій складності від 15.03.2017 року №11-Л із наявністю коду 3.03.00 Будівництво мостів і мостових переходів, а тому вважаємо, підставу для відхилення неправомірною та незаконною.
Отже, враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «Компанія Барбакан» складена у відповідності до Тендерної документації Замовника, щодо даного предмету закупівлі та повністю відповідає усім вимогам, в що в ній встановлені.
На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо:
- надати додаткові роз’яснення, щодо ухвалення тендерним комітетом Замовника неправомірного та дискримінаційного рішення;
- переглянути рішення про відхилення тендерної пропозиції та повторно розглянути пропозицію ТОВ «Компанія Барбакан» по предмету закупівлі «Нове будівництво пішохідного моста через р.Горинь в районі вул. Михайлова м.Нетішин Хмельницької області».
Також повідомляємо, що Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 грудня 2019 14:43
Відхилити вимогу № UA-2019-11-26-001042-a.b1 від 18.12.2019 року про усунення порушення в процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт «Нове будівництво пішохідного моста через р.Горинь в районі вул. Михайлова м. Нетішин Хмельницької області».

Документи

21 грудня 2019 14:43
Протокол №52-ВТ.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-26-001042-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Компанія Барбакан", Код ЄДРПОУ:41159796
Дата подання: 24 січня 2020 18:28
Скарга на неправомірні рішення Замовника
Скарга на неправомірні рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 січня 2020 20:05
рішення від 28.01.2020№1697+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 28 січня 2020 20:05
рішення від 10.02.2020№2490.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2020 20:41

Документи подані скаржником

24 січня 2020 18:28
Скарга АМКУ
24 січня 2020 18:28
Протокол відхилення
24 січня 2020 18:28
Платіжка

Документи подані замовником

05 лютого 2020 17:04
Лист №53.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Барбакан" 5 980 219,00
UAH з ПДВ
5 980 219,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ УКРСТАЛЬ КОНСТРУКЦІЯ 6 490 142,34
UAH з ПДВ
6 490 142,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "К Т К - БУД" 6 500 000,00
UAH з ПДВ
6 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДРС" 6 700 000,00
UAH з ПДВ
6 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН" 6 712 403,00
UAH з ПДВ
6 712 403,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 17:46
Електронний підпис
11 грудня 2019 17:45
12 статут_ опис.pdf
11 грудня 2019 17:45
10 декларація КБ.PDF
11 грудня 2019 17:45
09 ліцензія.PDF
11 грудня 2019 17:45
08 відомості ЄДРПОУ.PDF
11 грудня 2019 17:45
07 витяг пдв.PDF
11 грудня 2019 17:45
06 лист-відгук.PDF
11 грудня 2019 17:45
05 відгук Плоске.PDF
11 грудня 2019 17:45
Підписаний_Лицензия.pdf
11 грудня 2019 17:45
04 кб будiвельників.PDF
11 грудня 2019 17:45
Підписаний_gar0397.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 17:54
Електронний підпис
11 грудня 2019 17:52
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 16:03
Статистика2.rar
11 грудня 2019 16:03
Статистика1.rar
11 грудня 2019 16:03
Список прац КТК-БУД.doc
11 грудня 2019 16:03
КТК док.rar
11 грудня 2019 16:03
ДОГ.ЦІНА.rar
11 грудня 2019 16:03
Довідки по тендеру.rar
11 грудня 2019 16:03
Гарантійні листи.rar
11 грудня 2019 16:03
9 Основні засоби та МТБ.pdf
11 грудня 2019 16:03
9 Дипломи,трудові КТК.rar

Публічні документи

11 грудня 2019 14:21
Тендерна пропозиція.pdf
11 грудня 2019 14:21
Наказ.pdf
11 грудня 2019 14:21
Выписка ДРС.pdf
11 грудня 2019 14:21
Лицензия ДРС.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 17:58
ДОГОВІР ПІДРЯДУгал.pdf
11 грудня 2019 17:56
doc00068620191211125422.pdf
11 грудня 2019 17:54
Ліцензія 24.07.2019.pdf
11 грудня 2019 17:51
Власними силами_20191211.pdf
11 грудня 2019 17:51
обладнання_000072.pdf
11 грудня 2019 17:51
Баланс_000066.pdf
11 грудня 2019 17:51
Трудова Гаруліч_000069.pdf
11 грудня 2019 17:51
Договірна ціна_20191204.pdf
11 грудня 2019 17:51
копії трудових.pdf
11 грудня 2019 17:51
ТрудоваБазан_000070.pdf
11 грудня 2019 17:51
акт_3.pdf
11 грудня 2019 17:51
відгук.pdf
11 грудня 2019 17:51
тендер міст.zip
11 грудня 2019 17:51
IMG-a3aec4f9647aa38f3149406cfb9cb136-V.jpg
11 грудня 2019 17:51
Трудова Базана_20191211.pdf
11 грудня 2019 17:51
Акт_1.pdf
11 грудня 2019 17:51
IMG-49f7d1b6cdc2bd91dedd069031bbda47-V.jpg
11 грудня 2019 17:51
doc00068620191211125422.pdf
11 грудня 2019 17:51
Договір Калинонька.PDF
11 грудня 2019 17:51
Акт_4.pdf
11 грудня 2019 17:51
Виписка.pdf
11 грудня 2019 17:51
ст17_20191211.pdf
11 грудня 2019 17:51
Акт_2.pdf
11 грудня 2019 17:51
Статут 2019.pdf
11 грудня 2019 17:51
відгук і КБ2.pdf
11 грудня 2019 17:51
Фін звіти Галеона.zip
11 грудня 2019 17:51
КБ3_000056.pdf
11 грудня 2019 17:51
ДОГОВІР ПІДРЯДУгал.pdf
11 грудня 2019 17:51
Трудова музика_20191211.pdf
11 грудня 2019 17:51
Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія Барбакан"

ПрАТ УКРСТАЛЬ КОНСТРУКЦІЯ

ТОВ "К Т К - БУД"

ТОВ "ДРС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Компанія Барбакан"
#41159796
Відхилено 5 980 219,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 18:06
ПрАТ УКРСТАЛЬ КОНСТРУКЦІЯ
#01412868
Переможець 6 490 142,34
UAH з ПДВ
14 січня 2020 17:06

Документи

16 грудня 2019 18:06
Електронний підпис
16 грудня 2019 18:05
Протокол №49-ВТ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2020 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ УКРСТАЛЬ КОНСТРУКЦІЯ
#01412868
6 490 142,34
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2024 16:47
Додаткова угода №15 до №9.pdf зміни до договору
04 січня 2024 16:47
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2024 16:46
Додаткова угода №14 до №9.pdf зміни до договору
04 січня 2024 16:46
Електронний підпис укладений
28 лютого 2023 15:39
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2023 15:38
Додаткова угода №13 до №9.pdf зміни до договору
28 лютого 2023 15:38
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2023 14:46
Додаткова угода №12 до №9.pdf зміни до договору
05 січня 2023 14:44
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2022 16:14
Додаткова угода №11 до №9.pdf зміни до договору
21 червня 2022 16:03
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 11:34
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 11:34
Додаткова угода №10 до №9.pdf зміни до договору
06 січня 2022 11:34
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 11:30
Додаткова угода №9 до №9.pdf зміни до договору
06 січня 2022 11:29
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 16:55
Додаткова угода №8 до №9 (1).pdf зміни до договору
26 лютого 2021 16:54
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 13:22
Додаткова угода №7 до №9 (1).pdf зміни до договору
05 січня 2021 13:22
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 13:19
Додаткова угода №6 до №9 (1).pdf зміни до договору
05 січня 2021 13:19
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 08:58
Додаткова угода №5 до №9 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 08:56
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 10:30
Додаткова угода №4 до №9 (1).pdf зміни до договору
26 листопада 2020 10:29
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 11:42
Додаткова угода №3 до №9 (1).pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 11:41
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 08:49
Додаткова угода №2 до №9 (1).pdf зміни до договору
02 вересня 2020 08:49
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2020 08:57
Додаткова угода №1 до №9 (1).pdf зміни до договору
17 червня 2020 08:57
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 10:38
Договір №9.pdf укладений
24 лютого 2020 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення порядку звітування за отриману та використану попередню оплату
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі збільшенням цін за одну тонну металоконструкцій прогонових будов мосту
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна виділених Підряднику коштів у 2020 році та уточнення джерел фінансування
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна виділених підряднику коштів у 2020 році та зміна джерел фінансування.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування виділених сум відповідно до встановлених джерел фінансування.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із уточненням обсягів робіт, сторони домовилися викласти Договірну ціну в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене сторонами продовженнння строку дії договору на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розміру виділених Підряднику коштів у 2021 році.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна виділених Підряднику коштів у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна виділених Підряднику коштів у 2022 році
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене продовження дії договору на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна виділених Підряднику коштів у 2023 році та зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення виділених Підряднику коштів у 2023 році
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене продовження строку дії договору на 2024 рік
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML