Багатофункціональний пристрій, картридж
Очікувана вартість
188 000,00 UAH
UA-2019-11-26-001020-b 1a650d115ea24820943e7703c215f275
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
Код ЄДРПОУ: 01562987
Вебсайт замовника: http://www.vtei.com.ua
Місцезнаходження замовника: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вул. Соборна,87
Контактна особа замовника: Дзюба Оксана Миколаївна
+380432671065
odzyuba@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 11:16
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 11:16
Початок аукціону: 12 грудня 2019 11:45
Очікувана вартість: 188 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 880,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Джерело фінсування: Державний бюджет України 188000
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Багатофункціональний пристрій, картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Відповідно до документації, м. Вінниця, вул. Соборна, 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

26 листопада 2019 11:53
Електронний цифровий підпис
26 листопада 2019 11:12
Проект договору.doc
26 листопада 2019 11:12
технічний опис.docx
26 листопада 2019 11:12
Кваліфікаційні критерії.docx
26 листопада 2019 11:12
Тендерна документація 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 13:13
Дата відповіді: 27 листопада 2019 15:36
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Тобто на торги допускаються товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних нами в тендерній документації при умові дотримання всіх зазначених технічних характеристик. При поданні тендерних пропозицій учасники надають інформацію про відповідність зазначеними в тендерній документації технічним характеристикам з описом товару, що пропонується.
До участі в закупівлях допускаються фізичні-особи підприємці неплатники ПДВ, єдиним критерієм відбору переможців є найменша ціна, зазначена в тендерній (ціновій) пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Компанія "Вінець" 184 000,00
UAH з ПДВ
152 993,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛ-ПРИНТ" 186 780,00
UAH з ПДВ
152 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА 186 780,00
UAH з ПДВ
183 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 15:17
sign.p7s
10 грудня 2019 17:40
sign.p7s
10 грудня 2019 17:39
Цінова пропозиція.pdf
10 грудня 2019 17:39
Статут.pdf
10 грудня 2019 17:39
Сервісний центр.pdf
10 грудня 2019 17:39
Реквізити банка.pdf
10 грудня 2019 17:39
Проект договору.pdf
10 грудня 2019 17:39
Наказ про призначення.pdf
10 грудня 2019 17:39
Лист-гарантія.pdf
10 грудня 2019 17:39
Гарантійний лист.pdf
10 грудня 2019 17:39
Висновок СЕС Сanon 2019.pdf
10 грудня 2019 17:39
Висновок ДСЕЕ Konica Minolta.pdf
10 грудня 2019 17:39
Certificate-Canon MF3010.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 10:55
ПРОПОЗИЦІЯ ОЛПРИНТ.docx
11 грудня 2019 10:55
ДОК ОЛ-ПРИНТ.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 10:59
sign.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Компанія "Вінець"
#13337327
Переможець 152 993,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 13:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 13:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Компанія "Вінець"
#13337327
152 993,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 грудня 2019 10:47
Договір укладений
24 грудня 2019 10:43
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 10:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 152 993,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 498,83 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку