Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо
Очікувана вартість
387 900,00 UAH
UA-2019-11-26-001004-c 86582d2ebe244b26af461963d9f2a792
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Островерх Оксана Артурівна

0966345008 dnz_zolota_rubka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: заклад дошкільної освіти (ясел-садка) комбінованого типу «Золота рибка» Броварської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 33502082
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., БРОВАРИ, бульвар незалежності, 11б
Контактна особа: Островерх Оксана Артурівна
0966345008
dnz_zolota_rubka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 13:06
Очікувана вартість: 387 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 939,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11637 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3580 кг.
М'ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, БРОВАРИ, бульвар Незалежності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем фактично поставлених товарів, на підставі накладних, з відстрочкою платежу до 45 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Оплата Товару здійснюється на підставі документів, що підтверджують факт їх отримання та виконання. Пiсляоплата 45 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2019 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 12:54
Перелік змін (4).docx
03 грудня 2019 12:54
ТД М'ясо_зі змінами (1).docx
03 грудня 2019 12:54
Перелік змін (1).docx
26 листопада 2019 16:40
Проект Договора м'ясо.docx
03 грудня 2019 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 12:54
Перелік змін (4).docx
03 грудня 2019 12:54
ТД М'ясо_зі змінами (1).docx
29 листопада 2019 09:32
ТД М'ясо_зі змінами.docx
26 листопада 2019 16:40
ТД М'ясо.docx
03 грудня 2019 12:54
Перелік змін (1).docx
29 листопада 2019 09:32
Перелік змін.docx
26 листопада 2019 16:40
Проект Договора м'ясо.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Експлуатаційний дозвіл на функціонування потужностей
Дата подання: 27 листопада 2019 15:40
Дата відповіді: 29 листопада 2019 09:30
Прошу надати роз’яснення щодо надання Експлуатаційний дозвіл на функціонування потужностей, а саме, чи має учасник надати такий дозвіл на власні потужності(коли Учасник користується ними на договірних засадах) чи виробника продукції, у разі коли учасник не є виробником продукції?
Відповідь: Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданого на ім’я Учасника.
У випадку якщо експлуатаційний дозвіл виданий не на ім’я учасника торгів, учасник до копії експлуатаційного надає документ, який підтверджує право користування потужностями (об’єктами) власника, на ім’я якого виданий експлуатаційний дозвіл.
Відповідні зміни внесено в тендерну документацію.
Питання щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 27 листопада 2019 16:04
Дата відповіді: 29 листопада 2019 09:31
Шановний замовник. Прошу відповісти чим обумовлена необхідність надати лист відгук саме не раніше дати оприлюднення оголошення, тобто 26.11.2019 р., якщо аналогічний договір ви вимагаєте за 2017 рік та/або за 2018 рік та/або за 2019 рік.? Ми як потенційний учасник можемо не встигнути отримати лист відгук від Замовників, яким вже поставлена наша продукція. Ми звернулися за таким листом, та отримали відповідь, що наші партнери можуть не встигнути передати нам оригінал листа відгуку через надзвичайну завантаженість,яка зазвичай відбувається на прикінці року. Керуючись ст. 3 п. 1 Закону України про публічні закупівлі(надалі закон) «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія та ефективність;відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників;», ст. 5 п.3 Закону «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників» а також ст. 22 п.4 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Прошу обґрунтувати необхідність надання позитивного листа відгуку саме не раніше 26.11.2019, або внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційну, на наш погляд, вимогу надання відгуку не раніше дати оприлюднення оголошення, яка не дає можливість нам приймати участь у закупівлі та ставить нас в залежність від 3-х осіб.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації
Видалення дискримінаційної вимоги щодо надання копії протоколу випробувань або експертного висновку НЕ БІЛЬШЕ 30-ДЕННОЇ ДАВНИНИ відносно кінцевого строку ПОДАННЯ тендерних пропозицій
Дата подання: 28 листопада 2019 11:22
Дата відповіді: 29 листопада 2019 09:31
Шановний замовник. Прошу відповісти чим обумовлена необхідність надати Копію протоколу випробувань або експертний висновок, виданого відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні, мікробіологічні, за вмістом антибіотиків; НЕ БІЛЬШЕ 30-ДЕННОЇ ДАВНИНИ відносно кінцевого строку ПОДАННЯ тендерних пропозицій? Згідно умов тендерної документації постачання продукції планується на протязі 2020 року, а отже на момент поставки продукції замовнику будуть доставлятися свіжий товар, а не той, на який вимагається такий висновок. Згідно проекту договору розділ 2 п.2.2 «Кожна партія Товару передається Покупцю з документами, що підтверджують його походження, якість та безпеку (якісне посвідчення та/або декларація виробника, та/або ветеринарна довідка/свідоцтво, санітарно-гігієнічні висновки тощо).» а також розділ 5 п.5.12 «Приймання-передача Товару по кількості здійснюється згідно товаросупровідних документів (накладних) на товар, які підписуються уповноваженими представниками сторін; по якості – відповідно до документів, які засвідчують якість та безпеку товару.» тобто постачальник продукції на кожну партію буде надавати документи які засвідчують якість та безпеку товару. Також повідомляємо, що звернувшись до акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів нам надали офіційну відповідь щодо неможливості оперативно зробити протокол випробувань або експертний висновок за основними показниками: органолептичні, мікробіологічні, за вмістом антибіотиків. Орієнтована дата отримання таких досліджень становить не менше 14 діб у зв’язку з великою завантаженістю лабораторії, що унеможливлює отримати протокол випробувань або експертний висновок навіть якщо його замовити сьогодні. Такий висновок можуть мати лише ті компанії, які вже знали про необхідність такого висновку для даної закупівлі, або робили його для інших замовників при постачанні саме у цей період. Керуючись ст. 3 п. 1 Закону України про публічні закупівлі(надалі закон) «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників;», ст. 5 п.3 Закону «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників» а також ст. 22 п.4 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Просимо обґрунтувати необхідність надання копії протоколу випробувань або експертного висновку, виданого відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні, мікробіологічні, за вмістом антибіотиків; НЕ БІЛЬШЕ 30-ДЕННОЇ ДАВНИНИ відносно кінцевого строку ПОДАННЯ тендерних пропозицій на наявні зрізки продукції, які не будуть поставлятися замовнику(у зв’язку з тим, що на момент постачання товару буде нова партія товару, на яку будуть зроблені відповідні документи якості продукції) або внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційну, на наш погляд, вимогу надати копії протоколу випробувань або експертного висновку, виданого відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні, мікробіологічні, за вмістом антибіотиків; НЕ БІЛЬШЕ 30-ДЕННОЇ ДАВНИНИ відносно кінцевого строку ПОДАННЯ тендерних пропозицій, яка дискримінує більшість підприємств, у тому числі і Нас та не дає змоги Нашому підприємству прийняти участі у цій закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації
внесення змін до доданку№2 ТД Технічні,якісні та кількісні характеристики
Дата подання: 29 листопада 2019 15:44
Дата відповіді: 03 грудня 2019 12:56
Доброго дня, шановний Замовнику!Просимо ВАС внести зміни до Тендерної документації ,а саме до додатку №2 " Технічні,якісні та кількісні характеристики " так як у Вас зазначено в графі" вимоги до якості " постачання філе курей бройлера та ніжки курей за ДСТУ , але в Україні виробники куриної продукції виробляють згадані товари лише за ТУ "Напівфабрикати натуральні охолоджені" тому ,просимо внести зміни до Тендерної документації ,так як дана вимога є дискримінаційною, яка не дає можливість приймати участь у закупівлі Учасникам торгів .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: внесено зміни до тендерної докуиентації
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-26-001004-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 18 грудня 2019 11:27
Невідповідність тендерної пропозиції учасника тендерній документації
Шановний Замовник.
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ"
Не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1) Згідно п.1 розділу 4 тендерної документації Замовник вимагав «лист-підтвердження про те, що ціна товару визначається урахуванням податків та зборів (обов’язкових платежів), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат»

Учасник надав файл з назвою «Довідка ціна включає всі витрати», яка не відповідає умовам тендерної документації, а саме у ній не зазначено, що до ціни товара будуть включені страхування та податків та зборів (обов’язкових платежів), що сплачуються або мають бути сплачені. Також згідно цієї овідки до ціни товару буде включений лише 1 податов на додану вартість(ПДВ), що також не відповідає частині «ціна товару визначається урахуванням податків та зборів (обов’язкових платежів), що сплачуються або мають бути сплачені»

2) згідно п.п. 2.2 п. 5 Розділу 3 Тендерної документації Замовник вимагав: «Довідка в довільній формі про наявність працівників необхідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору. Копії медичних книжок зі своєчасно пройденим медогладом осіб, безпосередньо задіяних у у процесі постачання продукції (водій(ї), експедитор(и), комірник(и) тощо) з відмітками результатів медичного огляду.».

Учасником у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації необхідних для виконання договору зазначено 4 особи. При цьому ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ" надав у складі тендерної пропозиції лише 1 медичну книжку, чи не виконав вимогу замовника.

3) Згідно додатку 2 до тендерної документації замовник вимагав надати «копії документів, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Постачальника (Виробника, якщо Постачальник не є виробником), та Виробника, якщо Постачальник не є виробником, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005).».

Учасник, не надав у складі своєї пропозиції сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005) виданий на Постачальника, тобто на учасник.

4) Згідно додатку 2 до тендерної дкументації Замовник вимагав «Копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів; ».

Учасник не надав жодного документа для виконання цієї вимоги, у тому числі листа-роз’яснення.

5) Згідно додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагав «Копія Статуту або іншого установчого документу. Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації або іншим установчим документом учасника (його копією). У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та відсутності відмітки державного реєстратора – учасник надає довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch).»

Учасник не надав довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch).»

Беручи до уваги усе вищезазначене вважаємо, що пропозицію ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ" необхідно відхилити на підставі ст. 30 Закону п.4, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Також повідомляємо, що у разі відхилення тендерної пропозиції ми будемо вбачати корупційну складову та порушення принципів здійснення закупівель згідно ст 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», що спричинить направлення скарги до антимонопольного комітету, прокуратури та аудиторської служби для отримання належної оцінки таких дій замовника.

Просимо врахувати дану інформацію в процесі кваліфікації Учасників та вчинити дії, керуючись нормами чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 грудня 2019 11:05
Шановний Учасник!
Дякуємо Вам за надану інформацію. Ми уважно розглянули тендерну пропозицію наступного Учасника. Окремо приділили увагу щодо відсутності/наявності документів. зазначених у Вашій вимозі та повідомляємо наступне:
У складі своєї пропозиції Учасник надав лист-прояснення про те, що в ціну пропозиції включені всі витрати, включаючи вартість товарів, ПДВ, транспортування, навантаження та розвантаження, а також всіх податків податків, мита та інше, що відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Умовами тендерної документації визначено, що учасник повинен надати копії медичних книжок зі своєчасно пройденим оглядом осіб, безпосередньо задіяних у процесі постачання продукції (водій(ї), експедитор(и), комірник(и) тощо з відмітками результатів медичного огляду
Учасником у складі пропозиції надано медичну книжку працівника, який безпосередньо задіяного у процесі постачання продукції, а саме водія Петренко О.М.
Слід зазначити, що тендерна документація не містить вичерпного переліку осіб, щодо яких необхідно надати копії медичних книжок та не містить окремих вимог щодо кількості працівників відповідної кваліфікації, їх посади та/або професії.
Окрім того, подібне питання розглядалося на засіданні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, про що прийнято рішення від 29.03.2019 № 3726-р/пк-пз.
Враховуючи вищевказане, тендерна пропозиція учасника відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Умовами тендерної документації визначено, що учасник повинен надати копії документів, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Постачальника та Виробника, якщо Постачальник не є виробником, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005).
Також умовами тендерної документації визначено, що учасник повинен надати копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів
На виконання даної вимоги Учасником у складі пропозиції надано лист-пояснення, в якому зазначається, що запропонований товар буде постачатися в охолодженому стані, термін реалізації якого становить 2 доби, поставки будуть здійснюватися напряму зі складу виробника до Замовника, а отже всі дозвільні документи на складські приміщення надаються на ім’я виробника. Також в листі зазначається, що оскільки діяльність виробника передбачає отримання експлуатаційного дозволу, то згідно чинного законодавства України не підлягає державній реєстрації потужностей.
Окрім того, у складі пропозиції Учасника надано експлуатаційний дозвіл, виданий на ім’я Виробника.
Окрім того, подібне питання розглядалося на засіданні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, про що прийнято рішення від 29.03.2019 № 3726-р/пк-пз.
Враховуючи вищевказане, тендерна пропозиція учасника відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Умовами тендерної документації визначено, що учасник повинен надати копію Статуту або іншого установчого документу. Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації або іншим установчим документом учасника (його копією). У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та відсутності відмітки державного реєстратора – учасник надає довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch).
Звертаємо Вашу увагу, що довідка із зазначенням коду адміністративних послуг надається в довільній формі.
На виконання даної вимоги Учасником надано копію Статуту в новій редакції, затвердженій 21.03.2018 та копію опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи», де зазначено код адміністративних послуг: 360823897575.
Окрім того, подібне питання розглядалося на засіданні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, про що прийнято рішення від 29.03.2019 № 3726-р/пк-пз.
Враховуючи вищевказане, тендерна пропозиція учасника відповідає умовам тендерної документації в цій частині.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-26-001004-c.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 30 грудня 2019 10:42
Неравомірне обрання переможця та неправомірне відхилення учасника з найнижчою ціною.
Неравомірне обрання переможця та неправомірне відхилення учасника з найнижчою ціною.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 08.01.2020 №269.pdf
Дата публікації: 08 січня 2020 21:35

Документи подані скаржником

30 грудня 2019 10:42
Протокол 36.pdf
30 грудня 2019 10:42
протокол 35 СКАН.pdf
30 грудня 2019 10:42
ТД М'ясо_зі змінами (1).docx

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ" 309 105,00
UAH з ПДВ
309 105,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ" 338 988,00
UAH з ПДВ
338 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 16:59
Електронний підпис
11 грудня 2019 16:59
договір БПП.PDF
11 грудня 2019 16:59
9. Статут 2019.pdf
11 грудня 2019 16:59
7. Витяг з ЄДР від 17.10.2019.pdf
11 грудня 2019 16:59
ISO Стартрейдінг 22000.pdf
11 грудня 2019 16:59
14. Ст. 17.pdf
11 грудня 2019 16:59
2. Довідка МТБ.pdf
11 грудня 2019 16:59
22.Лист про ціну 2.pdf
11 грудня 2019 16:59
ISO 2200 ІТА.PDF
11 грудня 2019 16:59
Золота рибка.zip
11 грудня 2019 16:59
1. Цінова пропозиція.pdf
11 грудня 2019 16:59
Декларация Яловичина.pdf
11 грудня 2019 16:59
Декларації.pdf
11 грудня 2019 16:59
IMG_0014.pdf
11 грудня 2019 16:59
img001.pdf
11 грудня 2019 16:59
8. Витяг ПДВ.PDF

Публічні документи

26 грудня 2019 13:54
23.12.2019.zip
26 грудня 2019 13:54
ПА ДФС 18.12.2019.rar
11 грудня 2019 16:18
БР ЗР мясо.part2.rar
11 грудня 2019 16:18
БР ЗР мясо.part1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ"
#38390363
Відхилено 309 105,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 16:35
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ"
#41219032
Переможець 338 988,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2019 14:55
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

17 грудня 2019 16:34
Електронний підпис
17 грудня 2019 16:32
протокол 35 СКАН.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ" #41219032

№ рішення у справі

60/32-р/к

Дата рішення у справі

11.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2019 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ"
#41219032
338 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 січня 2020 15:53
Коментар щодо відміни: абзац 3 част. 1 стаття 31 Закону про публічні закупівлі
Документи:
02 січня 2020 15:53
протокол 38.pdf