Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ АДМІНІСТРАЦІЇ НЕМИШЛЯНСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02146340 |
Місцезнаходження: | 61091, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ТАНКОПІЯ, будинок 15/2 |
Контактна особа: |
Логачова Світлана Іванівна +380577251693 ruo_frun@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2019 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2019 12:55 |
Очікувана вартість: | 3 230 809,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 96 924,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється тільки за фактично отриманий товар Замовником за рахунок місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2019 16:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2019 16:24 |
ТД молоко.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-17-000042 ● f1a76bbd1ad9496d8c33254210770f8e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2020 19:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.09.2020 №190
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.09.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 17.09.2020 № 190
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
30 UA-2019-11-26-000927-a 26.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-18 08:15:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності, фасоване; молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жирності» (ДК 021:2015: 15510000-6 – Молоко та вершки) розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-11-26-000927-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Просимо надати пояснення з приводу збільшення ціни за одиницю товару та надати документальне підтвердження, щодо коливання ціни товару на ринку.
Пояснення та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-22 11:43:29
Відповідь на запит щодо зміни ціни
Закупівля УО Немишлянського району UA-2019-11-26-000927-a «Молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності, фасоване; молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жирності»
Моніторинг UA-M-2020-09-17-000042
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-18 08:15:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності, фасоване; молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жирності» (ДК 021:2015: 15510000-6 – Молоко та вершки) розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-11-26-000927-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: Просимо надати пояснення з приводу збільшення ціни за одиницю товару та надати документальне підтвердження, щодо коливання ціни товару на ринку.
Пояснення та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Пояснення:
УО Немишлянського району ХМР та постачальником за договором - ФО-П СВИРИДОВ ГЕННАДІЙ СЕРГІЙОВИЧ згідно із додатковою угодою № 2 від 02.09.2020 року було внесено зміни в договір від 03.01.2020 № 13 з метою зміни (збільшення) ціни товару за одиницю на підставі довідки Головного управління статистики у Харківській області від 13 серпня 2020 № 16-16/431 (копія додається) та керуючись нормою п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України “Про публічні закупівлі” (редакція від 01.12.2019).
Перш за все пояснімо, чому застосовано Закону України “Про публічні закупівлі” в редакції від 01.12.2019, а не в редакції від 19.04.2020 року. Статтею 4 ЦК України передбачено, що основу цивільного законодавства України становить Конституція України. Основним актом цивільного законодавства України є Цивільний кодекс України. Актами цивільного законодавства є також інші закони України, які приймаються відповідно до Конституції України та цього Кодексу. Відповідно, Закон України Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель від 19 вересня 2019 року № 114-IX (Закон 114-Х), яким змінено попередню редакцію Закону України “Про публічні закупівлі”, також є актом цивільного законодавства.
Відповідно до ст. 5 ЦК України, акти цивільного законодавства регулюють відносини, які виникли з дня набрання чинності цих актів.
Згідно із п. 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону 114-Х, договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону.
Таким чином, УО Немишлянського району ХМР керувалось саме положеннями п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України “Про публічні закупівлі” (редакція від 01.12.2019), чинними станом на дату укладання договору від 03.01.2020 № 13.
Згідно із наведеним положенням чинного законодавства, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, в тому числі, зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
За текстом листа Мінекономрозвитку - уповноваженого органу у сфері публічних закупівель (ст. 7 ЗУ “Про публічні закупівлі” ), від 27.10.2016р. № 3302-06/34307-06, документом для підтвердження коливання ціни товару на ринку може бути довідка Держстату та інших органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію (копія листа додається).
Управлінням освіти договір укладено з ціною за одиницю товару – 25,61 грн. За змістом зазначеної вище довідки Головного управління статистики у Харківській області ціна на Молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності, фасоване (предмет договору) станом на серпень 2020 року становила 27,58 грн (копія додається).
Викладене свідчить про коливання ціни товару - предмету договору, на ринку, що є законною підставою для збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
В результаті укладання сторонами договору зазначеної вище додаткової угоди відбулось збільшення ціни за одиницю товару на 7,7% після чого сума договору зменшилась (не збільшилась).
З огляду на викладене, дії управління вчинені у суворій відповідності із наведеними нормами чинного законодавства та керуючись роз’ясненнями уповноваженого органу у сфері публічних закупівель.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-10-13 12:07:12
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Згідно Вашого рішення була подана позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель. Номер та дата впровадження в суді очікується. |
Дата публікації: | 21 жовтня 2020 |
Документи:
21 жовтня 2020 10:44
|
Електронний підпис |
21 жовтня 2020 10:44
|
Позов, молоко.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СВИРИДОВ ГЕННАДІЙ СЕРГІЙОВИЧ |
3 230 809,00
UAH з ПДВ
|
3 230 809,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКУТЕНКО АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ |
3 230 809,00
UAH з ПДВ
|
3 230 809,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СВИРИДОВ ГЕННАДІЙ СЕРГІЙОВИЧ #2888013875 |
Переможець |
3 230 809,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2019 14:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2023 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 10:18
|
Дод.угода № 3, Молоко (1).docx | зміни до договору |
22 грудня 2020 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2020 13:47
|
Дод.угода № 2, Молоко (1).docx | зміни до договору |
02 вересня 2020 13:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2020 13:42
|
Дод.угода № 1, Молоко (1).docx | зміни до договору |
01 червня 2020 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 15:23
|
Договір № 13, Молоко.docx | укладений |
03 січня 2020 15:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ст. 36 ч. 4 п. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" «Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ст. 36 ч. 4 п. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" «зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі» |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ст. 36 ч. 4 п. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" «Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |