Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Перетворювач напруги
Очікувана вартість
89 316,67 UAH
UA-2019-11-26-000924-a 1b11e08932c8474f964856f355f3de6c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чорноштан Ольга Вікторівна

+380634601032 CHORNOSHTAN@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41303988
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ СВЯТОШИНСЬКА, будинок 13
Контактна особа: Чорноштан Ольга Вікторівна
+380634601032
CHORNOSHTAN@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 15:11
Очікувана вартість: 89 316,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 893,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори


Перетворювач напруги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Перетворювач напруги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31120000-3 — Генератори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 16:23
ТД перетворювач напруги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 10:31
Дата відповіді: 27 листопада 2019 11:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1.Так, на торги допускаються товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації. Тендерна документація містить технічні характеристики товару, який плануємо закупити (технічні характеристики товару зазначено у Додатку №4 тендерної документації).
2. У пункті третьому частини другої статті 22 Закону зазначено, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону. У свою чергу у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників.
З огляду на вищесказане учасники можуть вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях які відповідають технічній специфікації предмета закупівлі.
3. Відповідно до п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» у процедурах закупівлі беруть участь учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм. Отже, фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в торгах. Стосовно оцінки пропозицій, доводимо до Вашого відома, що відкриті торги оголошені без ПДВ, учасники мають подавати свої пропозиції без урахування ПДВ, таким чином оцінювання пропозицій відбуватиметься незалежно від виду оподаткування учасника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-26-000924-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Нью- Ярд Трейдинг, Код ЄДРПОУ:31238064
Дата подання: 27 листопада 2019 14:18
Дискримінаційні умови тендерної документації
Підстава вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі встановив дискримінаційні вимоги, чим порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Обґрунтування: Замовник закупівлі, ФІЛІЯ "ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", Код ЄДРПОУ: 41303988 (далі – Замовник), в пп 4.4. Строк поставки товарів п.4. Інформація про предмет закупівлі та розділі 5. Поставка товару проекту Договору висунув вимоги, які звужують коло учасників, а саме:

5.1. Поставка Товару здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів тільки після отримання Постачальником рознарядки Покупця.
Звертаємо вашу увагу, що перетворювачі напруги, які є предметом даної закупівлі не є продукцією серійного випуску. Тому для виробника необхідно час на виготовлення продукції відповідно до передбачених тендерною документацією технічних характеристик, що найменш 20 банківських днів.
В зв’язку з вищевикладеним наголошуємо, що встановлення вищезазначених строків поставки в 5 робочих днів є дискримінаційною вимогою, що звужує коло учасників та не дає можливості на добросовісну конкуренцію серед Учасників, що призведе до завищення цін окремими учасниками, в наслідок чого не буде дотримано принципу - максимальна економія та ефективність.
Враховуючи вищевикладене,
Вимагаємо:
1. Для забезпечення основних принципів закупівель, а саме: недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників, усунути дискримінаційні умови, зазначені вище, шляхом внесення змін до тендерної документації і проекту Договору і п.4.4. тендерної документації та п.5.1 проекту договору викласти в наступній редакції:
4.4. Протягом 25 (п`яти) робочих днів на підставі наданої письмової рознарядки Замовника
5.1. Поставка Товару здійснюється протягом 25 (двадцяти п’яти) робочих днів тільки після отримання Постачальником рознарядки Покупця.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 27 листопада 2019 14:27
Причина: редагування вимоги
Номер вимоги: UA-2019-11-26-000924-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Нью- Ярд Трейдинг, Код ЄДРПОУ:31238064
Дата подання: 27 листопада 2019 14:28
Дискримінаційні умови тендерної документації
Підстава вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі встановив дискримінаційні вимоги, чим порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Обґрунтування: Замовник закупівлі, ФІЛІЯ "ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", Код ЄДРПОУ: 41303988 (далі – Замовник), в пп 4.4. Строк поставки товарів п.4. Інформація про предмет закупівлі та розділі 5. Поставка товару проекту Договору висунув вимоги, які звужують коло учасників, а саме:

5.1. Поставка Товару здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів тільки після отримання Постачальником рознарядки Покупця.
Звертаємо вашу увагу, що перетворювачі напруги, які є предметом даної закупівлі не є продукцією серійного випуску. Тому для виробника необхідно час на виготовлення продукції відповідно до передбачених тендерною документацією технічних характеристик, що найменш 20 банківських днів.
В зв’язку з вищевикладеним наголошуємо, що встановлення вищезазначених строків поставки в 5 робочих днів є дискримінаційною вимогою, що звужує коло учасників та не дає можливості на добросовісну конкуренцію серед Учасників, що призведе до завищення цін окремими учасниками, в наслідок чого не буде дотримано принципу - максимальна економія та ефективність.
Враховуючи вищевикладене,
Вимагаємо:
1. Для забезпечення основних принципів закупівель, а саме: недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників, усунути дискримінаційні умови, зазначені вище, шляхом внесення змін до тендерної документації і проекту Договору і п.4.4. тендерної документації та п.5.1 проекту договору викласти в наступній редакції:
4.4. Протягом 25 (двадцяти п`яти) робочих днів на підставі наданої письмової рознарядки Замовника
5.1. Поставка Товару здійснюється протягом 25 (двадцяти п’яти) робочих днів тільки після отримання Постачальником рознарядки Покупця.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 09 грудня 2019 12:20
Причина: Замовником надано роз'яснення
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 листопада 2019 14:00
Доброго дня!. Відповідно до п. 9.1. проекту Договору (Додаток № 8 тендерної документації) Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2019 року. Системою електронних закупівель призначено аукціон на 12.12.2019. Оцінка тендерних пропозицій відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" відбувається протягом 5 робочих днів, тобто до 19.12. Період оскарження триває 10 робочих днів. Таким чином, можна зробити висновок, що виходячи з розрахунків, поставка Товару за даним предметом закупівлі не може бути здійснена протягом 25 робочих днів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Нью- Ярд Трейдинг 89 000,00
UAH
89 000,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРЕСТИЖ ТОРГ" 89 300,00
UAH
89 300,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 14:24
Електронний підпис
16 грудня 2019 14:08
Довідка МВС
11 грудня 2019 13:09
Електронний підпис
11 грудня 2019 13:03
Статут 2 частина.pdf
11 грудня 2019 13:03
Статут 1 частина.pdf
11 грудня 2019 13:03
Тендерна пропозиція.pdf
11 грудня 2019 13:02
Договір з виробником.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Нью- Ярд Трейдинг

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРЕСТИЖ ТОРГ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 13:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Нью- Ярд Трейдинг
#31238064
89 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 15:47
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 15:03
Дог. 19-110 - 0005.jpg укладений
26 грудня 2019 15:03
Дог. 19-110 - 0004.jpg укладений
26 грудня 2019 15:03
Дог. 19-110 - 0006.jpg укладений
26 грудня 2019 15:03
Дог. 19-110 - 0007.jpg укладений
26 грудня 2019 15:03
Дог. 19-110 - 0002.jpg укладений
26 грудня 2019 15:03
Дог. 19-110 - 0003.jpg укладений
26 грудня 2019 15:03
Дог. 19-110 - 0001.jpg укладений
26 грудня 2019 15:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 106 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 800,00 UAH)