Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приміщень філії Центру надання адміністративних послуг Хортицького району по вул. Світла, 2/ пр. Інженера Преображенського, 1 в м. Запоріжжі
Очікувана вартість
449 395,94 UAH
UA-2019-11-26-000847-b 634c2b07746c4a28b73cb42acee7d190
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Дудченко

+380612332681 nina.dudchenko.zp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ніна Дудченко
+380612332681
nina.dudchenko.zp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Проектні роботи (коригування проектної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція приміщень філії Центру надання адміністративних послуг Хортицького району по вул. Світла, 2/ пр. Інженера Преображенського, 1 в м. Запоріжжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Світла,2/пр.Інженера Преображенського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт - оплати у розмірі 90% загальної вартості робіт, здійснюється ЗАМОВНИКОМ у термін до 45 календарних днів з дати підписаного Сторонами Акту виконаних робіт після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів. Пiсляоплата 45 Календарні 90
Iнша подія - остаточний розрахунок за виконані роботи в розмірі 30% загальної вартості робіт між ЗАМОВНИКОМ та ПІДРЯДНИКОМ здійснюється згідно Акту приймання-передачі виконаних робіт після отримання позитивного звіту в експертній організації в строк до 45 календарних днів Пiсляоплата 45 Календарні 10

Тендерна документація

26 листопада 2019 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ"
#37526987
Переможець 449 395,94
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 10:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 10:55
Договір№59-19-217 від 26.11.2019.PDF укладений
26 листопада 2019 10:55