Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Банкетки
Очікувана вартість
67 500,00 UAH
UA-2019-11-26-000827-c eb347eb7947f4b4d9347ef644d8d36bd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чайка Леся Миколаївна

380638210792 kcsm2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР СПОРТИВНОЇ МЕДИЦИНИ МІСТА КИЄВА"
Код ЄДРПОУ: 39072140
Місцезнаходження: 01033, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ТАРАСІВСЬКА, будинок 6
Контактна особа: Чайка Леся Миколаївна
380638210792
kcsm2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2019 18:00
Очікувана вартість: 67 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 337,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штуки
Банкетки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, місто Київ, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ТАРАСІВСЬКА, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39113300-0 — Банкетки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Банкетки Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 15:35
Оголошення.docx
26 листопада 2019 15:35
Компропозиція.docx
26 листопада 2019 15:35
з перилами.jpg
26 листопада 2019 15:35
Договір.docx
26 листопада 2019 15:35
банкетка без перил.jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналог
Дата подання: 26 листопада 2019 17:11
Дата відповіді: 27 листопада 2019 10:58
Доброго дня !!! Чи будете Ви приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі? Чи можемо ми Вам запропонувати ширину банкетки 1580-1590 мм? І яка кольорова гама даного товару?
Відповідь: Доброго дня, якщо аналог чи еквівалент співпадає з технічними характеристиками та з запропонованим фото, то розгядатимемо. Параметри банкеток не змінюємо, нам потрібні такі розміри, які вказано в тендерній документації. Кольорова гама синій, блакитний такого типу.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 10:50
Дата відповіді: 27 листопада 2019 11:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Доброго дня, якщо аналог чи еквівалент співпадає з технічними характеристиками та з запропонованим фото, то розгядатимемо.
2) Дякуємо, розглянемо Вашу пропозицію.
3)Допускаємо, розлядаємо ціну запропоновану Вами, як остаточну і порівнюється з цінами з врахуванням ПДВ, якщо Учасники є платниками ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТІМОШЕЧКІН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 59 000,00
UAH з ПДВ
59 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 15:54
Лист право пидпису.pdf
02 грудня 2019 15:54
Лист згода.pdf
02 грудня 2019 15:54
Довідка з банку.pdf
02 грудня 2019 15:54
Витяг.pdf
02 грудня 2019 15:54
Висновок СЕС.pdf
02 грудня 2019 15:54
Висновок СЕС шкір зам.pdf
02 грудня 2019 15:54
Виписка.pdf
02 грудня 2019 15:54
Виписка з банку.pdf
02 грудня 2019 15:54
Виписка (2).pdf
02 грудня 2019 15:54
Паспорт.pdf
02 грудня 2019 15:54
Сертифікат.PDF
02 грудня 2019 15:54
Технічні умови.pdf
02 грудня 2019 15:54
Цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2019 15:54
Договір .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТІМОШЕЧКІН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТІМОШЕЧКІН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2959316596
Переможець 59 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 11:16

Документи

04 грудня 2019 11:16
протокол 107.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТІМОШЕЧКІН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2959316596
59 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2019 11:16
протокол 107.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
1112.PDF укладений
11 грудня 2019 14:14