Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021.2015.30230000-0 документ-камера ноутбук проектор дошка
Очікувана вартість
64 000,00 UAH
UA-2019-11-26-000741-b 3629780119464ec6a7d8fb7f1122069c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Майя Зикова

+380676232029 m.zykova.mcpto@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНЗ "Маріупольський центр професійно-технічної освіти"
Код ЄДРПОУ: 02542722
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ МИТРОПОЛИТСЬКА, будинок 61
Контактна особа: Майя Зикова
+380676232029
m.zykova.mcpto@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 10:38
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2019 13:00
Початок аукціону: 04 грудня 2019 11:33
Очікувана вартість: 64 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 320,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


комп'ютерне обладнання для навчальної майстерні: документ-камера ноутбук проектор дошка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
комп'ютерне обладнання для навчальної майстерні: документ-камера ноутбук проектор дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул Митрополитська 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2019  —  16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється згідно видаткової накладної в розмірі повної вартості Товару шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Продавця.Покупець повинен сплатити поставлений товар не пізніше 15 днів з дати поставки Товару Продавцем. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 15 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 10:38
Договір.doc
26 листопада 2019 10:38
технические требования.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо предмету закупівлі
Дата подання: 26 листопада 2019 17:49
Дата відповіді: 27 листопада 2019 15:05
Шановний Замовнику, просимо уточнити предмет закупівлі, оскільки інформація на електронній площадці (де предмет закупівлі - Інтерактивна панель INTBOARD GT65 з вбудованим комп'ютером та підставкою на коліщатках) відрізняється від Технічного завдання.
Відповідь: Дякуємо! Внесли зміни.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 13:16
Дата відповіді: 27 листопада 2019 14:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дані технічні характеристики інтерактивного обладнання визначені Замовником оскільки вони в повній мірі забезпечують можливість виконання покладених на замовника функцій та виконання завдань. До участі в закупівлі ФОП - допускаються. Пропозиція ціни ФОП не платника ПДВ- розглядаєтеся як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Азов-Арсенал" 60 258,00
UAH з ПДВ
60 258,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 63 994,00
UAH з ПДВ
63 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 09:50
Статут.pdf
03 грудня 2019 09:50
Рішення засновника.pdf
03 грудня 2019 09:50
Наказ про призначення.pdf
03 грудня 2019 09:50
Гарантійний лист.pdf
03 грудня 2019 09:50
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Азов-Арсенал"

ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Азов-Арсенал"
#32320793
Переможець 60 258,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 13:59
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "Азов-Арсенал" #32320793

№ рішення у справі

70/69-р/к

Дата рішення у справі

20.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

04 грудня 2019 13:57
слесар маст..jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Азов-Арсенал"
#32320793
60 258,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2019 13:57
слесар маст..jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 12:39
комп. обладнання 2.jpg укладений
09 грудня 2019 13:35
комп. обладнання 3.jpg укладений
09 грудня 2019 13:35
комп. обладнання 5.jpg укладений
09 грудня 2019 13:35
комп. обладнання 1.jpg укладений
09 грудня 2019 13:35
комп. обладнання 4.jpg укладений
09 грудня 2019 13:35