Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тумба приліжкова
Очікувана вартість
25 596,00 UAH
UA-2019-11-26-000724-c 683fc543aa0243c59e750d4d4ce7654d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вознюк Вікторія Андріївна

+38(044)285-13-72 tenderdkl7@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7 ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 01993842
Місцезнаходження: 01103, Україна , місто Київ обл., м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б
Контактна особа: Вознюк Вікторія Андріївна
+38(044)285-13-72
tenderdkl7@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 15:04
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 04 грудня 2019 15:16
Початок аукціону: 04 грудня 2019 15:16
Очікувана вартість: 25 596,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 255,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Тумба приліжкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, місто Київ, м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
Код КЕКВ: 2282 — Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансуваня - кошти місцевого бюджету. Оплата проводиться згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання видаткових накладних з обох Сторін. Розрахунки за поставлений товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 14:51
2210_ДКТ_тумба приліжкова.doc
26 листопада 2019 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 14:51
2210_ДКТ_тумба приліжкова.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 11:59
Дата відповіді: 27 листопада 2019 12:24
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Доброго дня! Так, до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ ( що в свою чергу не призводить до зменшення кола потенційних учасників закупівлі, зокрема, встановлення обмежуючих вимог в частині господарської діяльності учасників). Відповідно до Наказу: «учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в Закупівлях». Замовник визначає переможця закупівлі за результатами Аукціону в електронній системи закупівель, який запропонував найнижчу пропозицію, та відповідає кваліфікаційним вимогам (критеріям) визначеним у оголошення про проведення закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 21 600,00
UAH з ПДВ
21 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ" 24 984,00
UAH з ПДВ
24 984,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 13:30
Витяг 10.09.2019.pdf
02 грудня 2019 13:30
8Проект договору.pdf
02 грудня 2019 13:30
5Вимоги до поставки.pdf
02 грудня 2019 13:30
1Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2907212739
Переможець 21 600,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 11:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2907212739
21 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 10:51
2210_договір_тумба приліжкова_фоп_чобур069.pdf укладений
11 грудня 2019 10:51