Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
28 000,00 UAH
UA-2019-11-26-000692-b 597c827af32c4d9c9356bae839edc407
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Михайленко Владислав Васильович

380442946904
380442946900
kplbikg19@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський професійний ліцей будівництва і комунального господарства
Код ЄДРПОУ: 03069699
Вебсайт: http://kplbikg.at.ua
Місцезнаходження: 03164, Україна , Київська обл., Київ, Клавдіївська, 21
Контактна особа: Михайленко Владислав Васильович
380442946904,380442946900
kplbikg19@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 10:32
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 03 грудня 2019 12:03
Очікувана вартість: 28 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання (принтер лазерний та принтер струменевий)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Комп’ютерне обладнання (багатофункціональний пристрій лазерний, багатофункціональний пристрій струменевий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03164, Україна, Київська область, Київ, Клавдіївська, будинок 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2019  —  10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за надані послуги здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником протягом 10 календарних днів з дати надходження Замовнику відповідних бюджетних коштів на його поточний рахунок у національній валюті України, на підставі підписаних Сторонами видаткової накладної на постачання Товару. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 10:34
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 13:16
Дата відповіді: 27 листопада 2019 15:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В цінових пропозиціях Учасники повинні вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару.
ФОП допускаються, оцінка за остаточною ціною після аукціона.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 25 800,00
UAH з ПДВ
25 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" 27 356,00
UAH з ПДВ
27 356,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 09:39
Проект договору.pdf
02 грудня 2019 09:39
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 грудня 2019 09:39
Certificate-HP 130-a series.pdf
02 грудня 2019 09:39
L 3050 L 3060 L 3070_LVE+EMC+RTTE.pdf
02 грудня 2019 09:39
HP висновок.pdf
02 грудня 2019 09:39
L3050_UG_00_RU.pdf
02 грудня 2019 09:39
Паспорт HP Pro M130a.pdf
02 грудня 2019 09:39
Довідка.pdf
02 грудня 2019 09:39
СЕС БФП EPSON_.pdf
02 грудня 2019 09:39
Установчі док.(підпис).pdf
02 грудня 2019 09:39
Аналог.дог. відгук.pdf
02 грудня 2019 09:39
Довідка без печатки.pdf
02 грудня 2019 09:39
Відомості ФОП Виничук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
Переможець 25 800,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 15:03

Документи

06 грудня 2019 15:02
Рішення .pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
25 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2019 15:02
Рішення .pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір .pdf укладений
16 грудня 2019 11:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 25 800,00
UAH