Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання та комплектуючі до комп'ютерної техніки
Очікувана вартість
182 000,00 UAH
UA-2019-11-26-000576-c 4dbfa219badf4383865c5079980a7bc4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сіренко Денис Миколайович

(0472)54-34-71 office@ck.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління державної казначейської служби Ураїни у Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 37930566
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., ЧЕРКАСИ, вул.Хрещатик 192
Контактна особа: Сіренко Денис Миколайович
(0472)54-34-71
office@ck.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 13:52
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 15:16
Очікувана вартість: 182 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 910,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
81 од.
Комп'ютерне обладнання та комплектуючі до комп'ютерної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, ЧЕРКАСИ, вул. Хрещатик, 192
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2019  —  24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Після отримання Товару та підписання видаткової накладної Замовник здійснює оплату вартості отриманого Товару згідно видаткової накладної протягом 5 (п’яти) робочих днів. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 13:52
Додаток 4 (Проект договору).doc
26 листопада 2019 13:52
Документація (Комп'ютерне обладнання).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 12:59
Дата відповіді: 27 листопада 2019 13:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) На торги допускаються торгові марки і моделі що відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (Додаток 1 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель)
2) Додаток 3 «Форма цінової пропозиції» містить таку вимогу.
3) Нами не встановлені обмеження щодо участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Учасник зазначає цінову пропозицію з урахуванням ПДВ чи без ПДВ відповідно до його системи оподаткування. Цінова пропозиція буде розглядатись як остаточна. Проте звертаємо Вашу увагу, що вартість одиниці товару не повинна перевищувати 6000 грн. без ПДВ, оскільки видатки на придбання даного товару затверджені у Замовника за КЕКВ 2210.
Запитання
Дата подання: 27 листопада 2019 13:13
Дата відповіді: 27 листопада 2019 14:09
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Щодо першого питання повідомляємо наступне: згідно Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником. Після закінчення аукціону учасник має право завантажити тільки остаточну цінову пропозицію згідно аукціону.
2) Щодо другого питання повідомляємо наступне: пропозиція учасника має відповідати заявленим в оголошенні вимогам та характеристикам. У разі відсутності вказаних марок і виробників, запропонованих учасником товарів, такі учасники будуть дискваліфіковані.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-26-000576-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2978900762
Дата подання: 10 грудня 2019 00:45
Пропозиція учасника, якого обрано переможцем, не відповідає технічним вимогам до закупівлі
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, що пропозиція учасника ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», якого обрано переможцем, не відповідає технічним вимогам до закупівлі.
У п. 3 Додатку 1 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ зазначено: "Твердотільний накопичувач 2.5” виробництва Kingston, Samsung, Transcend, WD, Seagate". При цьому учасником ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» запропоновані твердотілі накопичувачі ТМ Goodram, яку не було зазначено як дозволену до постачання.
Обрання переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає умовам закупівлі, встановленим для всіх учасників, порушує Закон України "Про публічні закупівлі", а саме принцип добросовісної конкуренції серед учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій (див. ст. 3 Закону).
В зв'язку з цим вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» як таку, що не відповідає технічним вимогам до закупівлі.
З повагою,
ФОП Міщенко О. А.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2019 11:20
Доброго дня, Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу , що Оголошення до даної закупівлі розроблено з дотриманням вимог Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 та принципів публічних закупівель. У п. 3 Додатку 1 (ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) зазначено товар із необхідними (не гіршими) технічними характеристиками, та передбачено можливість подання товару не одного виробника. Враховуючи те, що запропонований товар відповідає технічним, якісним вимогам замовника та керуючись принципом максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів прийнято рішення про визначення ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» переможцем.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 165 393,00
UAH з ПДВ
162 060,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 168 915,84
UAH з ПДВ
162 061,56
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" 177 969,00
UAH з ПДВ
177 969,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 13:49
Монітори PHILIPS СЕС.pdf
04 грудня 2019 13:49
ЛИСТ_ГАРАНТIЯ.pdf
04 грудня 2019 13:49
Довідки_ФОП Міщенко.pdf
04 грудня 2019 13:49
Цінова пропозиція_177969.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Відхилено 162 060,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 14:17
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 162 061,56
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 18:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 18:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
162 061,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 19:45
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 09:49
Договір №224-19.pdf укладений
17 грудня 2019 09:49
Договір №224-19.pdf укладений
17 грудня 2019 09:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 162 061,56
UAH (в тому числі ПДВ 27 010,26 UAH)