Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (заміна вікон) у спальному корпусі на 120 місць дитячого спеціалізованого санаторію "Ялинка" за адресою: Пуща-Водиця, 7-ма лінія, м.Київ (додаткові роботи)
Очікувана вартість
216 734,00 UAH
UA-2019-11-26-000537-c 43b4f0d734b54c509fa7040fb92fbd5d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Балицька СвІтлана Іванівна

balitski05@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ САНАТОРІЙ "ЯЛИНКА" ТЕРИТОРІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" У МІСТІ КИЄВІ
Код ЄДРПОУ: 05415970
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київська обл., м.Київ, Оболонський район, ПУЩА-ВОДИЦЯ, 7 ЛІНІЯ
Контактна особа: Балицька СвІтлана Іванівна
balitski05@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
1. Фактичний обсяг віконних конструкцій більший ніж відображений в проектній документації.
2. Роботи по гідроізоляції примикань не включені в дефектний акт та кошторисну документацію для визначення вартості робіт.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 13:41
Оскарження наміру укласти договір: 07 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (заміна вікон) у спальному корпусі на 120 місць дитячого спеціалізованого санаторію "Ялинка" за адресою: Пуща-Водиця, 7-ма лінія, м.Київ (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 1 Робочі 100

Тендерна документація

26 листопада 2019 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 13:34
Обгрунтування заміна вікон (додаткові роботи).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВКФ"АТЛАНТ-ПЛЮС"
#36107594
Переможець 216 734,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 13:41

Документи

26 листопада 2019 13:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2019 13:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ"АТЛАНТ-ПЛЮС"
#36107594
216 734,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2019 13:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 14:18
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 13:32
Додаткова угода до договору №308.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 13:32
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 16:51
Договір № 308.pdf укладений
09 грудня 2019 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі;
Номер договору про закупівлю: 308
Договір:
Номер додаткової угоди: 308
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 213 634,80
UAH (в тому числі ПДВ 35 605,80 UAH)