Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142307 |
Місцезнаходження: | 50079, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Матросова 75 |
Контактна особа: |
Бикова Оксана Петрівна 0980719795 tendertern@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2019 13:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 1 584 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 920,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
минтай с/м
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2019 11:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2019 10:59 |
ТД риба.docx |
03 грудня 2019 11:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 грудня 2019 10:59 |
ТД риба.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Тендерна пропозиція ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» не відповідає вимогам тендерної документації в частині:
1) В складі тендерної пропозиції надано атестат про акредитацію НААУ про акредитацію ТОВ «Центр оцінки відповідності «Фактум» в тексті якого вказано, що додаток є невід’ємною частиною цього атестата і складається з 03 аркушів. Додаток з 03 аркушів в складі тендерної пропозиції не надано. Тому згідно Додатку 6 тендерної документації не надано в складі тендерної пропозиції атестат акредитації НААУ органу з сертифікації у сфері передбаченого ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга, що видав учаснику документ, що підтверджує застосування учасником вимог передбачених ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга";
2) В складі тендерної пропозиції надано лист від ДП «Криворізький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації, що не містить інформації про те, що товар, пропонований до постачання не підлягає обов’язковій сертифікації на території України . В такому разі в складі тендерної пропозиції не надано офіційний лист від уповноваженого органу (органу сертифікації) про те, що товар, пропонований до постачання не підлягає обов’язковій сертифікації на території України. Також в складі тендерної пропозиції не надано декларацію постачальника (або виробника) про відповідність (згідно з ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006).
3) В складі тендерної пропозиції надано інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за Формою таблиці 1 в якій відсутня інформація про наявність експедиторатранспортного, що суперечить вимогам тендерної документації (п. 5 розділ «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ»: На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі тендерної пропозиції надається інформація у формі таблиці 1 про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатором професій ДК 003:2010), обов’язково надається інформація про наявність водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного, вантажника). Натомість вказана інформація про наявність експедитора, проте згідно Класифікатора професій ДК 003:2010 експедитор та експедитор транспортний є різними посадами з різними функціональними обов’язками). Крім того, в складі тендерної пропозиції надані накази на прийняття працівників на посаду експедитора та надані медичні книжки на експедиторів, що суперечить вимогам тендерної документації, адже вимагалось наявність саме експедитора транспортного.
4) Крім того, не всі документи тендерної пропозиції місять ЕЦП або КЕП, що суперечить вимогам п. 1 розділу розділ «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» (Учасник накладає КЕП або ЕЦП, що виданий акредитованим центром сертифікації ключів на ім'я учасника та/або керівника учасника (або особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції від імені учасника), яка підписала всі документи тендерної пропозиції. Якщо на пропозиції нема КЕП або ЕЦП, Замовник може відхилити таку пропозицію учасника через її невідповідність вимогам тендерної документації).13 грудня 2019 20:41 було завантажено файл під назвою «аст1-страницы-удалены.pdf», що не містить КЕП або ЕЦП. Файл з ЕЦП (КЕП) sign.p7s було завантажено 13 грудня 2019 16:03.
В такому разі тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхиленою згідно чинного законодавства України. Звертаємось до Замовника з вимогою виправити допущене порушення та відхилити тендерну пропозиції ТОВ «ФУД ПОСТАЧ».
Директор ТОВ «Савва групп» О.І.Пономаренко
10 січня 2020 року на електронному майданчику закупівель було розміщено протокол засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради про результати проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Риба, рибне філе та інше м'ясо риби мороженої». Відповідно до протоколу від 10.01.020 року було прийнято рішення акцептувати пропозицію ТОВ «Савва Групп» як таку, що відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника на закупівлю UA-2019-11-26-000513-c «Риба, рибне філе та інше м'ясо риби мороженої (очікувана вартість на 2020 рік)»
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в якій зазначено 2 одиниці транспортних засобів, а саме вантажний фургон рефрижератор –В Renault Master ВА 1114 BE та вантажний фургон рефрижератор Renault Master ВА 7788 BН, однак в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначена інформація про наявність лише одного водія автотранспортного засобу. Згідно з вимогами Замовника та враховуючи норми Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та умови, графік поставки сумісництво та суміщення професій не допускається.
Додатково у складі тендерної пропозиції Учасником на підтвердження права використання транспортних засобів надано договір про надання послуг з перевезення №9 від15 липня 2019 року заключений між ФОП Кравченко О.С. та ТОВ «Савва Групп», в якому згідно додатку №1 до договору зазначено перелік автотранспортних засобів яким буде здійснюватися надання послуг, однак слід зазначити, що правові підстави на використання вантажного фургону рефрижератору –В Renault Master ВА 1114 BE та вантажного фургону рефрижератору Renault Master ВА 7788 BН у ФОП Кравченко О.С. виникли значно пізніше дати заключення вищевказаного договору. Так договір оренди на фургон рефрижератор –В Renault Master ВА 1114 BE був укладений між орендодавцем ФОП Жадан В.Г. і орендарем ФОП Кравченко О.С. 01.11.2019 року, договір №1 від 01.11.2019 року, в свою чергу договір оренди на вантажний фургон рефрижератор Renault Master ВА 7788 BН був укладений між орендодавцем ФОП Пономаренко О.С. і орендарем ФОП Кравченко О.С. 01.11.2019 року, договір №2 від 01.11.2019 року.
Тож, Протокол засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради про результати проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Риба, рибне філе та інше м'ясо риби мороженої» слід вважати не законним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» як Учасника , оскільки Учасником ТОВ «Савва Групп» не було виконано всі кваліфікаційні вимоги, які вимагались від Замовника на закупівлю.
Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З урахуванням вище викладеного, вимагаємо скасувати Протокол від
10.01.2020 року.
В інакшому випадку ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до відповідного контролюючого органу.
Скарги до процедури
Дата подання: 19 січня 2020 22:23
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-13-000032 ● d06dec288c0e415f9b843fdcfc8df041
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2020 18:18 |
16.01.2020 № 16
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.01.2020 № 16
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
16 UA-2019-11-26-000513-с
26.11.2019
Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради (код ЄДРПОУ 02142307) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-20 15:50:34
Про зупинення моніторингу закупівель
20.01.2020 № 18
Дніпро
Про зупинення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктами оскарження скарг за номерами UA-2019-11-26-000513-с.a3, UA-2019-11-26-000248-с.с3, UA-2019-11-26-000322-с.с2 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити моніторинги закупівель за унікальними номерами оголошень про проведення процедур закупівель: UA-2019-11-26-000513-с, UA-2019-11-26-000248-с, UA-2019-11-26-000322-с (оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу 26 листопада 2019 року), які розпочато на підставі наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16 січня 2020 року №16 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
відповідь на порушення,з якими відділ освіти не згоден
2020-02-01 19:13:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Цуканова Н.А. |
1 584 000,00
UAH з ПДВ
|
1 224 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" |
1 249 528,00
UAH з ПДВ
|
1 249 528,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФУД ПОСТАЧ |
1 393 920,00
UAH з ПДВ
|
1 393 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ САВВА ГРУПП |
1 520 640,00
UAH з ПДВ
|
1 520 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Цуканова Н.А. #2374714206 |
Відхилено |
1 224 960,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2019 15:10
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" #43305128 |
Відхилено |
1 249 528,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2019 13:32
|
ТОВ ФУД ПОСТАЧ #41505858 |
Рішення скасоване |
1 393 920,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 09:35
|
ТОВ ФУД ПОСТАЧ #41505858 |
Відхилено |
1 393 920,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 10:22
|
ТОВ САВВА ГРУПП #43094935 |
Переможець |
1 520 640,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 10:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2021 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2021 15:09
|
скан.0002.PDF | зміни до договору |
30 березня 2021 15:06
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2021 15:56
|
прол.риба.PDF | зміни до договору |
14 січня 2021 15:55
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 10:10
|
скан.0008.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2020 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 14:07
|
скан.0005.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2020 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 14:01
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2020 13:16
|
риба.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2020 13:15
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2020 12:12
|
скан.0002.PDF | зміни до договору |
10 грудня 2020 12:11
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2020 09:01
|
скан.0005.PDF | зміни до договору |
02 листопада 2020 09:00
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2020 13:23
|
риба.PDF | зміни до договору |
22 жовтня 2020 13:22
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2020 10:41
|
Риба.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2020 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2020 13:56
|
Сканировать10003.PDF | зміни до договору |
21 травня 2020 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2020 10:25
|
Scan_20200506_094617.pdf | зміни до договору |
18 травня 2020 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2020 10:00
|
Риба.pdf | укладений |
29 січня 2020 10:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору, додаткову угоду №1 вважати недійсною. |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна цінни на одиницю товару не більше ніж на 10 % |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 % |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пролонгація договору на 20% |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |