Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба, рибне філе та інше м'ясо риби мороженої (очікувана вартість на 2020 рік)
Очікувана вартість
1 584 000,00 UAH
UA-2019-11-26-000513-c 9242db8520f946d1b459a271bb336a01
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикова Оксана Петрівна

0980719795 tendertern@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142307
Місцезнаходження: 50079, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Матросова 75
Контактна особа: Бикова Оксана Петрівна
0980719795
tendertern@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 13:18
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 15:00
Очікувана вартість: 1 584 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 920,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


хек с/м
минтай с/м
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 кг.
минтай с/м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, заклади освіти району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
11120 кг.
хек с/м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, заклади освіти району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2019 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 10:59
ТД риба.docx
03 грудня 2019 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 10:59
ТД риба.docx
27 листопада 2019 15:53
ТД риба.docx
26 листопада 2019 13:19
ТД риба.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-26-000513-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ САВВА ГРУПП, Код ЄДРПОУ:43094935
Дата подання: 08 січня 2020 11:23
Щодо можливих порушень
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ


Тендерна пропозиція ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» не відповідає вимогам тендерної документації в частині:

1) В складі тендерної пропозиції надано атестат про акредитацію НААУ про акредитацію ТОВ «Центр оцінки відповідності «Фактум» в тексті якого вказано, що додаток є невід’ємною частиною цього атестата і складається з 03 аркушів. Додаток з 03 аркушів в складі тендерної пропозиції не надано. Тому згідно Додатку 6 тендерної документації не надано в складі тендерної пропозиції атестат акредитації НААУ органу з сертифікації у сфері передбаченого ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга, що видав учаснику документ, що підтверджує застосування учасником вимог передбачених ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга";
2) В складі тендерної пропозиції надано лист від ДП «Криворізький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації, що не містить інформації про те, що товар, пропонований до постачання не підлягає обов’язковій сертифікації на території України . В такому разі в складі тендерної пропозиції не надано офіційний лист від уповноваженого органу (органу сертифікації) про те, що товар, пропонований до постачання не підлягає обов’язковій сертифікації на території України. Також в складі тендерної пропозиції не надано декларацію постачальника (або виробника) про відповідність (згідно з ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006).
3) В складі тендерної пропозиції надано інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за Формою таблиці 1 в якій відсутня інформація про наявність експедиторатранспортного, що суперечить вимогам тендерної документації (п. 5 розділ «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ»: На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі тендерної пропозиції надається інформація у формі таблиці 1 про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатором професій ДК 003:2010), обов’язково надається інформація про наявність водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного, вантажника). Натомість вказана інформація про наявність експедитора, проте згідно Класифікатора професій ДК 003:2010 експедитор та експедитор транспортний є різними посадами з різними функціональними обов’язками). Крім того, в складі тендерної пропозиції надані накази на прийняття працівників на посаду експедитора та надані медичні книжки на експедиторів, що суперечить вимогам тендерної документації, адже вимагалось наявність саме експедитора транспортного.
4) Крім того, не всі документи тендерної пропозиції місять ЕЦП або КЕП, що суперечить вимогам п. 1 розділу розділ «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» (Учасник накладає КЕП або ЕЦП, що виданий акредитованим центром сертифікації ключів на ім'я учасника та/або керівника учасника (або особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції від імені учасника), яка підписала всі документи тендерної пропозиції. Якщо на пропозиції нема КЕП або ЕЦП, Замовник може відхилити таку пропозицію учасника через її невідповідність вимогам тендерної документації).13 грудня 2019 20:41 було завантажено файл під назвою «аст1-страницы-удалены.pdf», що не містить КЕП або ЕЦП. Файл з ЕЦП (КЕП) sign.p7s було завантажено 13 грудня 2019 16:03.
В такому разі тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхиленою згідно чинного законодавства України. Звертаємось до Замовника з вимогою виправити допущене порушення та відхилити тендерну пропозиції ТОВ «ФУД ПОСТАЧ».

Директор ТОВ «Савва групп» О.І.Пономаренко
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 січня 2020 09:35
пропозицію ТОВ "Фуд Постач" буде повторно переглянуто.
Номер вимоги: UA-2019-11-26-000513-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФУД ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:41505858
Дата подання: 11 січня 2020 10:04
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА


10 січня 2020 року на електронному майданчику закупівель було розміщено протокол засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради про результати проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Риба, рибне філе та інше м'ясо риби мороженої». Відповідно до протоколу від 10.01.020 року було прийнято рішення акцептувати пропозицію ТОВ «Савва Групп» як таку, що відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника на закупівлю UA-2019-11-26-000513-c «Риба, рибне філе та інше м'ясо риби мороженої (очікувана вартість на 2020 рік)»
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в якій зазначено 2 одиниці транспортних засобів, а саме вантажний фургон рефрижератор –В Renault Master ВА 1114 BE та вантажний фургон рефрижератор Renault Master ВА 7788 BН, однак в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначена інформація про наявність лише одного водія автотранспортного засобу. Згідно з вимогами Замовника та враховуючи норми Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та умови, графік поставки сумісництво та суміщення професій не допускається.
Додатково у складі тендерної пропозиції Учасником на підтвердження права використання транспортних засобів надано договір про надання послуг з перевезення №9 від15 липня 2019 року заключений між ФОП Кравченко О.С. та ТОВ «Савва Групп», в якому згідно додатку №1 до договору зазначено перелік автотранспортних засобів яким буде здійснюватися надання послуг, однак слід зазначити, що правові підстави на використання вантажного фургону рефрижератору –В Renault Master ВА 1114 BE та вантажного фургону рефрижератору Renault Master ВА 7788 BН у ФОП Кравченко О.С. виникли значно пізніше дати заключення вищевказаного договору. Так договір оренди на фургон рефрижератор –В Renault Master ВА 1114 BE був укладений між орендодавцем ФОП Жадан В.Г. і орендарем ФОП Кравченко О.С. 01.11.2019 року, договір №1 від 01.11.2019 року, в свою чергу договір оренди на вантажний фургон рефрижератор Renault Master ВА 7788 BН був укладений між орендодавцем ФОП Пономаренко О.С. і орендарем ФОП Кравченко О.С. 01.11.2019 року, договір №2 від 01.11.2019 року.
Тож, Протокол засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради про результати проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Риба, рибне філе та інше м'ясо риби мороженої» слід вважати не законним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» як Учасника , оскільки Учасником ТОВ «Савва Групп» не було виконано всі кваліфікаційні вимоги, які вимагались від Замовника на закупівлю.
Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З урахуванням вище викладеного, вимагаємо скасувати Протокол від
10.01.2020 року.
В інакшому випадку ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до відповідного контролюючого органу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 січня 2020 11:33
Вимога не задоволена, відсутні підстави

Документи подані скаржником

Документи

13 січня 2020 11:33
Сканировать1.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-26-000513-c.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ФУД ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:41505858
Дата подання: 19 січня 2020 22:23
СКАРГА на дії Замовника
вих. № 105-ю Від 16.01.2020 До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУД ПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ 41505858) Адреса: 53070, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Широке, вул. Зоотехнічна, 2 електронна пошта: 41505858@ukr.net телефон 067-558-86-77 Замовник: Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради (код ЄДРПОУ 02142307) Адреса: 50079 Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Матросова 77 , електронна пошта: tendertern@ukr.net телефон: тел: 0980719795 Інформація про закупівлю ID: 9242db8520f946d1b459a271bb336a01 Ідентифікатор закупівлі:UA-2019-11-26-000513-c Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 10.01.2020 року Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ СКАРГА на дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-26-000513-c. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУД ПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ 41505858) (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (ТД) подало тендерну пропозицію Предметом закупівлі було, - ДК 021:2015: 15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (минатй с/м, хек с/м), що зазначено у оголошенні та ТД. До участі у закупівлі (UA-2019-11-26-000513-c) було подано пропозиції від наступних учасників: 1. ТОВ ФУД ПОСТАЧ Код в ЄДРПОУ / ІПН 41505858 2. ФОП Цуканова Н.А. Код в ЄДРПОУ / ІПН 2374714206 3. ТОВ САВВА ГРУПП Код в ЄДРПОУ / ІПН 43094935 4. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 За результатами аукціону мінімальну цінову пропозицію надав Учасник ФОП Цуканова Н.А. Код в ЄДРПОУ / ІПН 2374714206 цінова пропозиція якого є 1`224`960.00 грн (даного учасника було дискваліфіковано 23.12..2019); наступним Учасником з мінімальною ціновою пропозицією є ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 цінова пропозиція якого є 1`249`528.00 (даного учасника було дискваліфіковано 30.12..2019); наступним Учасником з мінімальною ціновою пропозицією є ТОВ ФУД ПОСТАЧ Код в ЄДРПОУ / ІПН 41505858 цінова пропозиція якого є 1`393`920.00 грн . Зазначимо, що 02.01.2020 року наше підприємство було визнано переможцем.(згідно протоколу №7 від 02.01.2020. Однак, 10.01.2020 року Замовником було прийнято рішення наше підприємство дискваліфікувати (згідно протоколу 24 від 10.01.2020 року) з наступних причин, які вказані в даному протоколі 1) перша причин вказана, що в складі тендерної пропозиції надано атестат про акредитацію НААУ про акредитацію ТОВ «Центр оцінки відповідності «Фактум» в тексті якого вказано, що додаток є невід’ємною частиною цього атестата і складається з 03 аркушів. Додаток з 03 аркушів в складі тендерної пропозиції не надано. Тому згідно Додатку 6 тендерної документації не надано в складі тендерної пропозиції атестат акредитації НААУ органу з сертифікації у сфері передбаченого ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга, що видав учаснику документ, що підтверджує застосування учасником вимог передбачених ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга". Однак, в Додатку 6 даної ТД задекларовано Відповідність товару вимогам по якості та безпечності і спроможність учасника забезпечити належну якість та безпечність товару на момент поставок також має бути підтверджена учасником шляхом надання в складі тендерної пропозиції передбачених законом на момент подання пропозиції документів: - документ*, що підтверджує застосування учасником вимог ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданого на ім'я учасника відповідно до виду діяльності (у разі якщо Учасник виробник: виробництво, зберігання, торгівля транспортування; у разі якщо Учасник не виробник: зберігання, торгівля, транспортування) та містити інформацію щодо адреси потужності учасника; *документ, має бути виданий органом з сертифікації, акредитованого НААУ у сфері передбаченого ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга". Надати в складі тендерної пропозиції атестат акредитації НААУ органу з сертифікації у сфері передбаченого ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга, що видав учаснику документ, що підтверджує застосування учасником вимог передбачених ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга"; Нашим підприємством виконано дану вимогу та надано в складі тендерної пропозиції атестат про акредитацію НААУ органу з сертифікації у сфері передбаченого ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга, що видав учаснику документ, що підтверджує застосування учасником вимог передбачених ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга" про акредитацію ТОВ «Центр оцінки відповідності «Фактум». Даний документ повністю відповідає вимогам даної ТД та відповідно норм чинного законодавства України. Крім того в даній ТД не прописано, що атестат необхідно надавати з усіма додатками. А тому, нашим підприємством виконано вимогу ТД в цій частині та відповідно надано запитуваний сертифікат. 2) друга причина вказана, що в складі тендерної пропозиції надано лист від ДП «Криворізький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації, що не містить інформації про те, що товар, пропонований до постачання не підлягає обов’язковій сертифікації на території України . Однак, дане ствердження не відповідає дійсності, так як ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» на вимогу тендерної документації надав у складі своєї пропозиції лист від ДП «Криввбасстандартметрології» від 05.12.2019 №1103/03-01-05 ( в якому йдеться що дана організація надає відповідь на запит, від себе підкреслимо, що даний запит ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» офіційно надав на їх адресу, вих.1900-д від 03.12.2019 і в даному запиті міститься перелік продуктів харчування в тому числі см/ хек та с/м минтай і даний запит теж надано в складі пропозиції ТОВ «ФУД ПОСТАЧ»). Крім того, в офіційному листі №1103/03-01-05 від 05.12.2019 чітко вказано, що державна система сертифікації припинила своє існування і що перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні скасовано з 01.01.2018 р. А це означає що будь-який товар не підлягає сертифікації в Україні. А отже, наше Підприємство повністю виконало умови ТД та надало офіційний лист з повною та вичерпною інформацією. Також ще однією причиною вказано, що в складі тендерної пропозиції не надано декларацію постачальника (або виробника) про відповідність (згідно з ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006). Так дійсно в ТД в додатку 6 вказано що учаснику необхідно надати декларацію постачальника (або виробника) про відповідність (згідно з ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006). Та прописано Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі № п/п Найменування товару Технічні вимоги (ГОСТ, ДСТУ, ТУ) 1 С/м минтай Технічні умови ISO 9001 або ДСТУ 4378:2005 2 С/м хек (тушка) Технічні умови ISO 9001 або ДСТУ 4378:2005 Однак, хочемо підкреслити що ДСТУ ISO/ІЕС 17050-1:2006 Національний стандарт України. ОЦІНЮВАННЯ ВІДПОВІДНОСТІ. ДЕКЛАРАЦІЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ. Ч. 1 : ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006; ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ . ОЦІНЮВАННЯ ВІДПОВІДНОСТІ. ДЕКЛАРАЦІЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ. Ч. 2 : ДСТУ ISO/IEC 17050-2:2006; ПІДТВЕРДЖУВАЛЬНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Цей стандарт встановлює загальні вимоги до декларації постачальника про відповідність у разі, коли бажано або необхідно, щоб була підтверджена відповідність об’єкта встановленим вимогам, незалежно від охопленої галузі промисловості. Об’єктом декларації про відповідність, на який поширюється цей стандарт, може бути продукція, процес, система управління, персонал або орган. Цей стандарт не встановлює ніякого особливого об’єкта для декларації про відповідність. Отже, виходячи із вищевказаного по перше дане ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 передбачене лише для постачальників, про виробників в ньому не йдеться взагалі. А у вимогах ТД прописано що надати необхідно або декларацію виробника або декларацію постачальника. Наше Підприємство надало в складі тендерної пропозицію декларацію виробників (саме виробників а не постачальників). Крім того, в даних деклараціях зазначені всі необхідні дані щодо товару та його якості та безпечності відповідність технічним умовам ISO 9001 та системі якості НАССР. Крім того, всі дані які передбачені в ДСТУ ISO/ІЕС 17050-1:2006 в наданих нами деклараціях містяться також, тому дискваліфікація з даного приводу є не обґрунтованою та не законною теж. Тобто, всі технічні вимоги предмету закупівлі відповідають заявленим. Саме тому, порушено наші права та відповідно основні принципи проведення публічних закупівель, а саме ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», дискваліфікацією у даній закупівлі (протокол засідання тендерного комітету відділу освіти Тернівської районної в місті ради про перегляд рішення стосовно визначення переможцем ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» за результатами проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» № 24 від 10.01.2020 року За результатами розгляду наступної пропозиції ТОВ «САВВА ГРУПП» (код ЄДРПОУ 43094935) Замовником було прийнято рішення про укладення договору на постачання продуктів харчування за предметом закупівлі (протокол засідання тендерного комітету відділу освіти Тернівської районної в місті ради про результати проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Риба, рибне філе та інше м'ясо риби мороженої» № 25 від 10.01.2020 року) та було опубліковано повідомлення про намір укласти договір. Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Після огляду завантажених документів ТОВ «САВВА ГРУПП» нашим підприємством було виявлено грубі порушення допущенні вище зазначеним Учасником, які не було помічено Замовником та не взято до уваги при акцептуванні, а саме: 1. Відповідно до п.5 Інструкції з підготовки пропозицій Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надати в складі пропозиції: «На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товару за предметом закупівлі, Учасник в складі своєї пропозиції надає підтвердження наявності обладнання у вигляді довідки, складеної Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідного для поставки товару за предметом закупівлі із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання (із зазначенням марки, моделі,) та матеріально-технічної бази, кількості, правові підстави використання. Крім того у довідці обов’язково вказати фактичне місце розташування обладнання та матеріально-технічної бази (складського приміщення), які будуть задіяні для поставки товару, що є предметом закупівлі.» Учасником не виконано дану вимогу ТД. А в довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази від 03 грудня 2019 року за №12/03/15 зазначена неправдива інформація. Так, у даній довідці Учасник надає інформацію, що фактичне розташування складського приміщення знаходиться за адресою м. Кропивницький, вул. Є.Малюка, 25. Натомість сама довідка не містить інформацію щодо наявності складського приміщення. Учасником орендується холодильна камера №10, холодильна камера №11, приміщення №14 та кабінет №3, основне №8, тамбур №12. Відповідно до предмету договору оренди від 01 листопада 2019 року №2 приміщення, що надано Учасником у складі пропозиції також відсутня інформація, щодо оренди складського приміщення. Орендар має використовувати майно згідно його цільового призначення, але відповідно до технічного паспорту, а ні приміщення №14, а ні кабінет №3, ані тамбур№12 з основним №8 не мають ознак складського приміщення, тому Учасник не може його використовувати для зберігання продукції, у зв’язку із чим пропозиція ТОВ «САВВА ГРУПП» не відповідає кваліфікаційним вимогам Тендерної документації. Зазначення завідомо не правдивої інформації Учасником також має призвести до відхилення пропозиції Додатково у складі тендерної пропозиції Учасником на підтвердження права використання транспортних засобів надано договір про надання послуг з перевезення №9 від15 липня 2019 року заключений між ФОП Кравченко О.С. та ТОВ «Савва Групп», в якому згідно додатку №1 до договору зазначено перелік автотранспортних засобів яким буде здійснюватися надання послуг, однак слід зазначити, що правові підстави на використання вантажного фургону рефрижератору –В Renault Master ВА 1114 BE та вантажного фургону рефрижератору Renault Master ВА 7788 BН у ФОП Кравченко О.С. виникли значно пізніше дати заключення вищевказаного договору. Так договір оренди на фургон рефрижератор –В Renault Master ВА 1114 BE був укладений між орендодавцем ФОП Жадан В.Г. і орендарем ФОП Кравченко О.С. 01.11.2019 року, договір №1 від 01.11.2019 року, в свою чергу договір оренди на вантажний фургон рефрижератор Renault Master ВА 7788 BН був укладений між орендодавцем ФОП Пономаренко О.С. і орендарем ФОП Кравченко О.С. 01.11.2019 року, договір №2 від 01.11.2019 року. (отже, не зрозуміло як ФОП Кравченко О.С. може надавати послуги перевезення ТОВ «САВВА ГРУПП» з 15.07.2019 року, якщо правові підставі у самого нього виникли лише 01.11.2019) З урахуванням вище викладеного слід зробити висновок, що пропозиція ТОВ «САВВА ГРУПП» не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника відповідно до вимог Тендерної документація та його пропозиція підлягає дискваліфікації. 2. Відповідно до п.5 Інструкції з підготовки пропозицій Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надати в складі пропозиції: Для поставки товару, що є предметом закупівлі вимагається обов’язкова наявність холодильної камери в складському приміщення (на підтвердження надати в складі тендерної пропозиції надати технічний паспорт на складське приміщення). В складі своєї пропозиції Учасник надає Технічний паспорт на нежитлове приміщення (інвентарний номер справи №25600) Даний технічний паспорт підлягає сумніву у зв’язку із тим, що не містить підпис та печатку виконавця – Возняк Т.В. та печатка БТІ не читабельна. Також даний документ подано не в повному обсязі. Так, відповідно до відмітки щодо кількості пронумерованих та прошнурованих сторінок зазначено, що технічний паспорт містить 17 сторінок, але учасником надано лише 13 сторінок, тож зазначений документ надано не в повному обсязі і слід вважати його не поданим взагалі, у зв’язку із чим пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям. Також напис на Технічному паспорті «Пронумеровано та скріплено печаткою 17 сторінок» не скріплений печаткою виробника документу та не містить його підпису, а можна зробити висновок, що даний документ підроблений та не може прийматись до уваги Замовником як кваліфікаційний документ. Окрім того, надалі в журналі підрахунку площі даного техпаспорту вказана адреса вулиця Маланюка, 25 літера «Ж», однак всі інші документи надані ТОВ «САВВА ГРУПП» в своїй пропозиції щодо даного приміщення мають адресу вул.Мланюка,25. Тому не зрозуміло чому в технічному паспорті вказана інша адреса. Виходить, що даний документ не має відношення до даної пропозиції. З урахуванням вище викладеного пропозиція ТОВ «САВВА ГРУПП» не відповідає вимогам, викладеним у Тендерній документації та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 3. Відповідно до п.5 Інструкції з підготовки пропозицій Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надати в складі пропозиції: «На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі тендерної пропозиції надається інформація у формі таблиці 1 про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатором професій ДК 003:2010), обов’язково надається інформація про наявність водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного, вантажника.» Учасник в складі своєї пропозиції надає довідку про працівників відповідної кваліфікації від 10 грудня 2019 року за №12/03/28. В зазначеній довідці наявна інформація щодо одного водія: водій працює у перевізника – Шевченко Р.Г., також надається інформація щодо двох експедиторів транспортних Арсенова А.М та Мельниченко В.Ю, які теж працюють у перевізника та щодо вантажника Петрук В.М який теж працює у перевізника. Але, відповідно до наданого договору надання послуг з перевезення, постачання товару, а саме його транспортування буде здійснювати саме ФОП Кравченко О.С., який орендує зазначені в пропозиції Учасника Транспортні засоби. Натомість, Учасник не має відповідних транспортних засобів у користуванні для здійснення транспортування предмету закупівлі до закладів освіти із залученням своїх водіїв. У зв’язку із тим, що Учасник планує здійснення постачання предмету закупівлі двома транспортними засобами та силами перевізника, то перевізник, тобто ФОП Кравченко О.С. має мати двох працевлаштованих працівників за посадою водій. З урахуванням того, що Учасник не надає інформацію з підтверджуючими документами працевлаштування на другого водія у перевізника, його пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Крім того, ще одним порушенням умов ТД є те, що у даній довідці про працівників немає відомостей про самого директора О.І. Пономаренка (однак саме на нього в складі ТД є відомості щодо того, що саме він 24.07.2019 року пройшов навчання за темою «Загальні вимоги та положення ДСТУ ІSO 22000:2007 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» та відповідно надане Свідоцтво де зазначено його . Також в пропозиції надано повідомлення про прийняття працівників на роботу від 29.11.2019 року в якому вказано що прийнято на роботу Лопушнян В.Л, Аджієв О.А., та Кузнєцова О.В. однак у вищевказаній довідці про працівників немає відомостей ні про Лопушнян В.Л, ні про Аджієв О.А. та відповідно не вказано посади які вони займають та відповідно не ясно чи потрібно на них медичні довідки чи мають вони контакт із продуктами харчування. Тому дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 4. Відповідно до п.5 Інструкції з підготовки пропозицій Тендерної документації: «Невід’ємною частиною тендерної пропозиції Учасника є медичні книжки ((з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) на працівників, які вказані в довідці з інформацією про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою 1 та медична довідка водія щодо придатності до керування транспортним засобом, який буде залучений до поставки товару згідно чинного законодавства України.» В складі пропозиції Учасника відсутні медичні книжки на двох працівників Лопушнян В.Л, ні про Аджієв О.А. які прийняті на роботу 29.11.2019 року та на директора О.І. Пономаренка (однак саме на нього в складі ТД є відомості щодо того, що саме він 24.07.2019 року пройшов навчання за темою «Загальні вимоги та положення ДСТУ ІSO 22000:2007 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» та відповідно надане Свідоцтво) а отже пропозиція даного Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Відповідно до Додатку 6 Тендерної документації: «Учасник має надати у складі пропозиції сертифікати відповідності на товар, що пропонується до постачання або офіційний лист від уповноваженого органу (органу сертифікації) про те, що товар, пропонований до постачання не підлягає обов’язковій сертифікації на території України та декларацію постачальника (або виробника) про відповідність (згідно з ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006).» В складі своєї пропозиції учасником надано декларації виробника – від 04.03.2019 та від 06.06.2019 року де вказано виробники International Seafood та Sogda Limited, та отримувача ТОВ «Айсберг-ФІШ» Учасник в складі своєї пропозиції надає декларацію постачальника від 05.12.2019 не маючи на це законних підстав. Також не зрозуміло на підставі чого виданий даний документ, не має підтвердження статусу постачальника саме продукції даного виробника (договір дилерський між Учасником та виробником чи договір поставки тощо). Тим паче в декларації саме виробника товаро отримувач а відповідно і постачальник вказано ТОВ «Айсберг Фіш», а не ТОВ «САВВА ГРУПП» тож пропозиція ТОВ «САВВА ГРУПП» не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 6. Відповідно до п. 2 Оцінки Тендерної пропозиції Замовник зазначає, що: «У випадку надання у складі тендерної пропозиції відповідних документів з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах та/або видаються банківськими установами, то такі документи повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не раніше дати оголошення закупівлі (вимога не стосується рішень/ повідомлень про державну реєстрацію потужностей; статуту; експлуатаційного дозволу, документів згідно п. 5 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» та Додатку 6 тендерної документації та, що надаються учасником в складі тендерної пропозиції)..» Керуючись п.4 додатку 1 ТД 4 необхідно надати Скановане свідоцтво чи витяг платника податку на додану вартість (якщо є платником ПДВ), або свідоцтво про право сплати єдиного податку (якщо є платником єдиного податку), або витяг з Реєстру платників податку. В разі, якщо учасник не є платником податків або перебуває на загальній системі оподаткування йому необхідно надати таку інформацію в складі пропозиції; Як зазначається вище, відповідно до вимог Тендерної документації, у випадку надання у складі тендерної пропозиції відомостей, що містяться в єдиних державних реєстрах, то такі документи мають бути видані не раніше 26.11.2019 року (оголошено закупівлю). Даний витяг учасником було отримано 01.11.2019 року, що свідчить про недодержання Учасником вимог Тендерної документації, тож пропозиція ТОВ «САВВА ГРУПП» не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 7. У складі тендерної пропозиції учасником було надано довідку « Про технічні, якісні, кількісні характеристики»№12/03/36 від 03.12.2019, однак надана довідка надана не в повному обсязі: (так як відсутня інформація за кількісні характеристики предмета закупівлі) – ще одна довідка №12/03//37 від 03.12.2019 «Гарантійний лист про якість» (згідно додатку 4 ТД), в даному гарантійному листі не вказано учасником, яким конкретно умовам (технічним умовам чи державним стандартам) відповідає запропонований товар. В свою чергу керуючись додатком 6 даної ТД товар має бути - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі № п/п Найменування товару Технічні вимоги (ГОСТ, ДСТУ, ТУ) 1 С/м минтай Технічні умови ISO 9001 або ДСТУ 4378:2005 2 С/м хек (тушка) Технічні умови ISO 9001 або ДСТУ 4378:2005 На підставі всього вище викладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «САВВА ГРУПП» (ЄДРПОУ 43094935) адже його пропозиція не відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного прийняття пропозиції ТОВ «САВВА ГРУПП» (ЄДРПОУ 43094935) і, як наслідок, Замовником було незаконно дискваліфіковано нашу пропозицію (після надання акцепту), що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Розглянути тендерну пропозицію учасника ТОВ «САВВА ГРУПП» (ЄДРПОУ 43094935) 4. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Тернівської районної в місті ради скасувати «Протокол засідання тендерного комітету відділу освіти Тернівської районної в місті ради про результати проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Риба, рибне філе та інше м'ясо риби мороженої» № 25 від 10.01.2020 5. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Тернівської районної в місті ради відхилити тендерну пропозицію ТОВ «САВВА ГРУПП» (ЄДРПОУ 43094935) 6. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Тернівської районної в місті ради повернути на кваліфікацію тендерну пропозицію ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» та відповідно акцептувати. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. З повагою Директор ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» __________ Сенін М.В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 22.01.2020 № 1272.pdf
Дата публікації: 22 січня 2020 21:02

Документи подані скаржником

19 січня 2020 22:23
платіжне доручення

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-13-000032 ● d06dec288c0e415f9b843fdcfc8df041
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2020 18:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.01.2020 № 16

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.01.2020 № 16

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
16 UA-2019-11-26-000513-с
26.11.2019
Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради (код ЄДРПОУ 02142307) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-20 15:50:34

Про зупинення моніторингу закупівель

20.01.2020 № 18

Дніпро

Про зупинення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктами оскарження скарг за номерами UA-2019-11-26-000513-с.a3, UA-2019-11-26-000248-с.с3, UA-2019-11-26-000322-с.с2 в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

Зупинити моніторинги закупівель за унікальними номерами оголошень про проведення процедур закупівель: UA-2019-11-26-000513-с, UA-2019-11-26-000248-с, UA-2019-11-26-000322-с (оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу 26 листопада 2019 року), які розпочато на підставі наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16 січня 2020 року №16 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

відповідь на порушення,з якими відділ освіти не згоден

2020-02-01 19:13:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Цуканова Н.А. 1 584 000,00
UAH з ПДВ
1 224 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" 1 249 528,00
UAH з ПДВ
1 249 528,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 1 393 920,00
UAH з ПДВ
1 393 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ САВВА ГРУПП 1 520 640,00
UAH з ПДВ
1 520 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 20:28
КВАЛІФІКАЦІЯ.rar

Публічні документи

13 грудня 2019 21:26
Електронний підпис
13 грудня 2019 21:26
ІНШЕ.pdf
13 грудня 2019 21:26
КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf
13 грудня 2019 21:26
ТЕХ.ВИМОГИ.pdf

Публічні документи

02 січня 2020 15:49
Електронний підпис
02 січня 2020 15:45
пакет переможця
13 грудня 2019 20:41
част1-страницы-удалены.pdf
13 грудня 2019 16:03
Електронний підпис
13 грудня 2019 15:59
част3.pdf
13 грудня 2019 15:59
част2.pdf
13 грудня 2019 15:59
част1.pdf

Публічні документи

11 січня 2020 10:08
Електронний підпис
11 січня 2020 10:06
Довідка податкова
11 січня 2020 10:05
Довідка МВС
13 грудня 2019 21:07
Електронний підпис
13 грудня 2019 21:05
3 Інше риба.pdf
13 грудня 2019 21:05
2 Технічні вимоги риба.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Цуканова Н.А.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР"

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

ТОВ САВВА ГРУПП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Цуканова Н.А.
#2374714206
Відхилено 1 224 960,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 15:10
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР"
#43305128
Відхилено 1 249 528,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2019 13:32
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Рішення скасоване 1 393 920,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 09:35
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Відхилено 1 393 920,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 10:22
ТОВ САВВА ГРУПП
#43094935
Переможець 1 520 640,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 10:38

Документи

23 грудня 2019 15:09
Електронний підпис
23 грудня 2019 15:07
Сканировать1.PDF

Документи

30 грудня 2019 13:31
Електронний підпис
30 грудня 2019 13:30
Сканировать1.PDF

Документи

10 січня 2020 10:21
Електронний підпис
10 січня 2020 10:19
Сканировать1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 10:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ САВВА ГРУПП
#43094935
1 520 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 15:16
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 15:09
скан.0002.PDF зміни до договору
30 березня 2021 15:06
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 15:56
прол.риба.PDF зміни до договору
14 січня 2021 15:55
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:10
скан.0008.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 10:09
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 14:07
скан.0005.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 14:06
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 14:01
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 13:16
риба.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 13:15
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 12:12
скан.0002.PDF зміни до договору
10 грудня 2020 12:11
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 09:01
скан.0005.PDF зміни до договору
02 листопада 2020 09:00
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 13:23
риба.PDF зміни до договору
22 жовтня 2020 13:22
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 10:41
Риба.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 10:40
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 13:56
Сканировать10003.PDF зміни до договору
21 травня 2020 13:55
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 10:25
Scan_20200506_094617.pdf зміни до договору
18 травня 2020 16:23
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 10:00
Риба.pdf укладений
29 січня 2020 10:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору, додаткову угоду №1 вважати недійсною.
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна цінни на одиницю товару не більше ніж на 10 %
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 %
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів постачальника
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пролонгація договору на 20%
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 096 645,00
UAH (в тому числі ПДВ 182 774,16 UAH)