Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
32 900,00 UAH
UA-2019-11-26-000480-c c759fa3361dc4b89be3f6a78af2282cf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шарашенідзе Олена Дмитрівна

044-288-07-43 kmcmse@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР МЕДИКО-СОЦІАЛЬНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ
Код ЄДРПОУ: 03329674
Місцезнаходження: 01033, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ТАРАСІВСЬКА, будинок 2/21
Контактна особа: Шарашенідзе Олена Дмитрівна
044-288-07-43
kmcmse@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 12:55
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 18:00
Очікувана вартість: 32 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 164,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1739 штуки
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, місто Київ, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ ТАРАСІВСЬКА, будинок 2/21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 листопада 2019 13:03
Дата відповіді: 28 листопада 2019 16:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, питання щодо участі платників/неплатників ПДВ викладено у п. 7 «Додаткова інформація» Оголошення про закупівлю.
Стосовно посилання на конкретні торгові марки, моделі та таке інше, інформацію наведено у Додатку №1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: ДК 021:2015 код CPV – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (канцелярські товари) до ТД.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 27 331,98
UAH з ПДВ
27 331,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 17:56
Електронний підпис
02 грудня 2019 17:56
Згода з договором.pdf
02 грудня 2019 17:56
ЕКО5736_Договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 27 331,98
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 13:32

Документи

06 грудня 2019 13:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
27 331,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2019 13:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 16:18
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 16:10
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 16:10
ДОГОВІР 2019к.PDF укладений
18 грудня 2019 16:10
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 16:09
ДОГОВІР 2019к.PDF укладений
18 грудня 2019 16:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 27 331,98
UAH (в тому числі ПДВ 4 555,33 UAH)