Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 50750000-7 послуги з технічного обслуговування ліфтів (послуги з технічного обслуговування ліфтів житлового фонду)
Очікувана вартість
2 129 551,92 UAH
UA-2019-11-26-000468-a 04c182f8d27940aea26cba9f8e7c531c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Бречко

+380676543429 aho_nashemisto@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Наше місто" Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40545596
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорожская обл., Запоріжжя, м. Запоріжжя, 69095, ул. Українська, 29а
Контактна особа: Денис Бречко
+380676543429
aho_nashemisto@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2019 13:28
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2019 19:00
Початок аукціону: 18 грудня 2019 11:52
Початок аукціону: 18 грудня 2019 11:52
Очікувана вартість: 2 129 551,92 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 647,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Код ДК 021:2015 50750000-7 послуги з технічного обслуговування ліфтів (послуги з технічного обслуговування ліфтів житлового фонду)

Код ДК 021:2015 50750000-7 послуги з технічного обслуговування ліфтів (послуги з технічного обслуговування ліфтів житлового фонду)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021:2015 50750000-7 послуги з технічного обслуговування ліфтів (послуги з технічного обслуговування ліфтів житлового фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 50 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 17:15
Перелік змін.docx
26 листопада 2019 13:29
ТД_ТО 2020.doc
10 грудня 2019 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 17:15
Перелік змін.docx
26 листопада 2019 13:29
ТД_ТО 2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕТ ЛІФТСЕРВІС" 2 111 068,08
UAH з ПДВ
2 111 068,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІФТОВИК КП" 2 129 551,92
UAH з ПДВ
2 129 551,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 13:58
Довідка банкрутство.pdf
10 грудня 2019 16:39
8.6. Дод. 10 Ліцензія СЛС.PDF
10 грудня 2019 16:39
8.4. Дод.10 Дозвіл2.PDF
10 грудня 2019 16:39
8.4. Дод.10 ДОЗВІЛ СЛС(1).pdf
10 грудня 2019 16:39
8.1. Дод.10 Витяг ПДВ.pdf
10 грудня 2019 16:39
6. Дод.8 Інф.довідка.pdf
10 грудня 2019 16:39
5.2. Дод.7 СТАТУТ.pdf
10 грудня 2019 16:39
3. Дод.5 Техн.завдання.pdf
10 грудня 2019 16:39
2. Дод.3 Лист-відгук.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 14:51
5. Документи Давиденко.pdf
10 грудня 2019 14:51
21. Витяг ПдВ.pdf
10 грудня 2019 14:51
20.Статут.pdf
10 грудня 2019 14:51
19.Дозвіл.pdf
10 грудня 2019 14:51
18.Ліцензія.pdf
10 грудня 2019 14:51
16. ЦПУ.pdf
10 грудня 2019 14:51
15.Гарантійний лист.pdf
10 грудня 2019 14:51
14.Аналогічні договори.pdf
10 грудня 2019 14:51
13. Захист Довкілля.pdf
10 грудня 2019 14:51
12. Мат. тех база.pdf
10 грудня 2019 14:51
11. Довідка.pdf
10 грудня 2019 14:51
10. Лист гарантія.pdf
10 грудня 2019 14:51
9. Лист згода.pdf
10 грудня 2019 14:51
8. Технічне завдання.pdf
10 грудня 2019 14:51
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕТ ЛІФТСЕРВІС"

ТОВ "ЛІФТОВИК КП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕТ ЛІФТСЕРВІС"
#30295729
Переможець 2 111 068,08
UAH з ПДВ
20 грудня 2019 12:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2019 12:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕТ ЛІФТСЕРВІС"
#30295729
2 111 068,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 13:35
Допка 5.PDF зміни до договору
05 лютого 2021 13:34
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 13:49
Доп.угода № 4.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 13:48
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 16:50
Додаткова угода №3.PDF зміни до договору
15 грудня 2020 16:49
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 12:33
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
10 березня 2020 12:33
Протокол №26.PDF зміни до договору
10 березня 2020 12:33
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 12:16
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 13:22
ДУ1-Протокол.pdf укладений
13 січня 2020 13:22
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 13:19
Додаткова угода №1.PDF укладений
13 січня 2020 13:19
Додаткова угода №1.PDF укладений
13 січня 2020 13:18
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 13:16
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:44
Договір №3.PDF укладений
03 січня 2020 13:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку зі змінами в переліку об'єктів обслуговування, необхідно внести зміни до Договору №3-2020-01-Т від 02.01.2020р. та Додатків №1, №2.
Номер договору про закупівлю: 3-2020-01-Т
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3-2020-01-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі змінами в переліку об’єктів обслуговування та переходу в управління Замовника житлового будинку по вул. Українська,2 внести зміни до Додатку №1 «Перелік об’єктів обслуговування», Додатку №2 «Відомість щомісячної суми оплати послуг з технічного обслуговування ліфтів» та викласти їх в новій редакції, що є невід′ємними частинами даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 3-2020-01-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-2020-01-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із змінами в переліку об’єктів обслуговування та переходу в управління Замовника житлового будинку по вул. Козача, буд. 35, п. 1 внести зміни до Додатку № 1 «Перелік об’єктів обслуговування», Додатку № 2 «Відомість щомісячної суми оплати послуг з технічного обслуговування ліфтів» та викласти іх в новій редакції, що є невід’ємними частинами даної додаткової угоди. 2. Змінити п.2.1 договору № 3-2020-01-Т від 02.01.2020р. та викласти в наступній редакції: «Вартість договору складає: 1 913 271,30 грн. (один мільйон дев’ятсот тринадцять тисяч двісті сімдесят одна гривня 30 коп.) у т.ч. ПДВ 318 878,55 грн. 3. Змінити п.2.2 договору № 3-2020-01-Т від 02.01.2020р. та викласти в наступній редакції: «Місячна вартість робіт за цим Договором визначається Сторонами згідно Додатку № 2, який є невід’ємною частиною Договору, та складає 147 136,50 грн. ( сто сорок сім тисяч сто тридцять шість гривень 50 коп.) у т.ч. ПДВ 24 522,75 грн. 4. Ввести зміни та викласти в новій редакції Додаток № 1 «Перелік об’єктів обслуговування» та Додаток № 2 «Відомості щомісячної суми оплати послуг з технічного обслуговування ліфтів»
Номер договору про закупівлю: 3-2020-01-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору 3-2020-01-Т від 02 січня 2020 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в цьому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Вартість цієї Додаткової угоди складає 294 273,00 (Двісті дев’яносто чотири тисячі двісті сімдесят три гривні 00 копійок) , у т. ч. ПДВ – 49 045,50 грн. 3. Внести зміни до п.2.1 Договору і викласти в наступній редакції: «Вартість договору складає: 2 207 544,30 (Два мільйони двісті сім тисяч п’ятсот сорок чотири гривні 30 копійок) у т.ч. ПДВ 367 924,05 грн.». 4. Внести зміни до п. 7.1 Договору і викласти в наступній редакції: «Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 28.02.2021 року, а в частині виконання грошових зобов’язань – до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: 3-2020-01-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору 3-2020-01-Т від 02 січня 2020 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в цьому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Вартість цієї Додаткової угоди складає 80 687,78 (вісімдесят тисяч шістсот вісімдесят сім гривень 78 копійок) , у т. ч. ПДВ – 13 447,96 грн. 3. Внести зміни до п.2.1 Договору і викласти в наступній редакції: «Вартість договору складає: 2 288 232,08 (Два мільйони двісті вісімдесят вісім тисяч двісті тридцять дві гривні 08 копійок) у т.ч. ПДВ 381 372,01 грн.». 4. Внести зміни до п. 7.1 Договору і викласти в наступній редакції: «Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 17.03.2021 року, а в частині виконання грошових зобов’язань – до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: 3-2020-01-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML